Sorryquote:
Ja ik dacht dat hockey meisjes altijd uitgebreid gingen douchen?quote:
Wielrennenquote:
Door de smiley is het toch een goede TTquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn geboortejaar: VBL / [VBL Slowchat] #1978 Wielrennen ;')
En dan zo stomme TT
Nee, juist niet. Die kleden zich zelfs niet om en laten zich dan met zo'n stinkkut vingeren op de theedansequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SorryKan er ook niks aan doen
[..]
Ja ik dacht dat hockey meisjes altijd uitgebreid gingen douchen?
[..]
Wielrennen
Wat klaag jij, heb je 1975 al gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn geboortejaar: VBL / [VBL Slowchat] #1978 Wielrennen ;')
En dan zo stomme TT
kom niet focken met 93.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Wat een jonkies
Schattig hoor
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Die kleden zich zelfs niet om en laten zich dan met zo'n stinkkut vingeren op de theedanse
Haha je bent 34/35quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Wat een jonkies
Schattig hoor
C_a niet hoor. Die is vaker van de kaart dan ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo oud zijn
dan moet je nog serieus met je leven gaan doen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo oud zijn
dan moet je nog serieus met je leven gaan doen
Je leeft maar 1 keer toch? Voor je het weet ben je morgen doodquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
C_a niet hoor. Die is vaker van de kaart dan ik.
#yolo #swagquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer toch? Voor je het weet ben je morgen dood
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
C_a niet hoor. Die is vaker van de kaart dan ik.
Dat zeg ik niet, maar ik ben niet zo vaak meer dronken sinds ik een chick heb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij wordt er uit gedronken door een oma?
Hihahoquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij wordt er uit gedronken door een oma?
Ik ken iemand van 36 die oma is, je bent er bijnaquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HihahoWat een grapjas ben jij zeg
Oma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |