Herkenbaar, is ook gewoon chill. Beetje ouwe hoeren, de wedstrijd nabespreken en alvast de rest van de zaterdag bespreken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we douchen ook altijd heel langIedereen moet altijd op ons wachten
Zondag laatste wedstrijd, kratje bier onder de douchequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Herkenbaar, is ook gewoon chill. Beetje ouwe hoeren, de wedstrijd nabespreken en alvast de rest van de zaterdag bespreken.
Ja dat inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Herkenbaar, is ook gewoon chill. Beetje ouwe hoeren, de wedstrijd nabespreken en alvast de rest van de zaterdag bespreken.
Ja maar dat vind jijquote:
ja, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet ik niet meer Tjacka. Ding staat al tijden in de kast. Hoe kan ik dat zien?
[..]
Zondag laatste wedstrijd, kratje bier onder de douche
Hebben jullie ook een radio mee?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet ik niet meer Tjacka. Ding staat al tijden in de kast. Hoe kan ik dat zien?
[..]
Zondag laatste wedstrijd, kratje bier onder de douche
Gadverquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar er zijn er maar 4 die douchen
Ik ook.quote:
Nee, maar meestal zing ik wel een leuk liedje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een radio mee?
Vorige week woensdag aan het trainen, het zesde had een wedstrijd tegen Barendrecht, die hadden een radio mee, in de kleedkamer en op het veldDat klonk wel heel gezellig
Ja vind ik ookquote:
bejaard zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn geboortejaar: VBL / [VBL Slowchat] #1978 Wielrennen ;')
En dan zo stomme TT
Hockey-mentaliteitquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
Maar die douchen liever thuis
Ik zit altijd helemaal onder het vuil, dus ik wil gewoon douchen. Ik ga toch niet vies en bezweet in schone kleding naar huisGewoon vage mensjes
Niet haten op wielrennen graag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn geboortejaar: VBL / [VBL Slowchat] #1978 Wielrennen ;')
En dan zo stomme TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |