no one likes us we don't care @@@@@@@@@@@@@@quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FEYENOORD, WIJ ZIJN OVERAL?
Daar kan ik niks aan doen, als ik er niks in doe dan wordt het pluizigquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet je haar niet zo'n natte look geven.
Mijn katers worden juist minderquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo vaak totaal van de kaart eigenlijk. Alleen mijn katers worden wel steeds erger erg hinderlijk wel.
Ik had laatst na een donderdag avond met shotjes en andere tyfuszooi gewoon heel de dag koppijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo vaak totaal van de kaart eigenlijk. Alleen mijn katers worden wel steeds erger erg hinderlijk wel.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen, als ik er niks in doe dan wordt het pluizig
Ik word steeds brakkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Continu dronken blijven inderdaad, krijg je ook geen kater.
Best makkelijk. Kop kaalscheren en zo'n pruik kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6,99. Das geen geld.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6,99. Das geen geld.
als ik hele dagen drink (zo als zondag) word ik niet meer dronken maar die dag er na heb ik wel een kater.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had laatst na een donderdag avond met shotjes en andere tyfuszooi gewoon heel de dag koppijn.Nog nooit gehad.
Stijntje heeft geluk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedereen hier mist steeds z'n geboortejaar-topic
Je wordt oud.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had laatst na een donderdag avond met shotjes en andere tyfuszooi gewoon heel de dag koppijn.Nog nooit gehad.
Ja godver, niet te hard gaan want ik ga zo weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedereen hier mist steeds z'n geboortejaar-topic
Die zitten nog op de basisschool, godverdomme.quote:
Uitdroging, gewoon water hakken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik hele dagen drink (zo als zondag) word ik niet meer dronken maar die dag er na heb ik wel een kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |