Nee, zij zit in de "buitenland commisie" voor de jeugd. De organisatie dus. Er zitten meer mensen in maar die voeren geen flikker uit. Lotusss heeft alles zelf moeten regelen.quote:
Kijk je uit voor blaren op je handen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
vanaf morgen 4 dagen het rijk voor me alleen. Lotusss is dan op een internationaal voetbal tournooi in Denemarken.
Dat laatste is zeker niet waar. We doen het effectief met 3 man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, zij zit in de "buitenland commisie" voor de jeugd. De organisatie dus. Er zitten meer mensen in maar die voeren geen flikker uit. Lotusss heeft alles zelf moeten regelen.
Ik kreeg anders zwaar het idee dat jij echt veruit het meeste gedaan hep.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker niet waar. We doen het effectief met 3 man.
Ik met 2 anderen hebben eigenlijk evenredig veel werk gedaan. En verder 1 iemand die de financiėn doel maar dat is niet zoveel werk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kreeg anders zwaar het idee dat jij echt veruit het meeste gedaan hep.
Duidelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik met 2 anderen hebben eigenlijk evenredig veel werk gedaan. En verder 1 iemand die de financiėn doel maar dat is niet zoveel werk.
Is andijviestamppot goed?quote:
Die variant ken ik niet.quote:
Als jij alleen thuis bent, verander je weer in de Tomboy die je voorheen was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Wel eens gehad op Campzone, is bijzonder goed te pruimen. Vult als een blok cement trouwens, mooie zuip-bodem
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij alleen thuis bent, verander je weer in de Tomboy die je voorheen was.
Qua taalgebruik in ieder geval wel...
Alleen met spekjes en een bal gehakt werkt prima voor mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Wel eens gehad op Campzone, is bijzonder goed te pruimen. Vult als een blok cement trouwens, mooie zuip-bodem
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij alleen thuis bent, verander je weer in de Tomboy die je voorheen was.
Qua taalgebruik in ieder geval wel...
Die ging er doorheen, zodat het een beetje smoltquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen met spekjes en een bal gehakt werkt prima voor mij.
Maar die kaas? Doe je die er op of doorheen?
Wat vind ze wel lekker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Lustte Lotusss nu eens een goede stamppot
Vis, mosselen, biefstuk, kip tandoori etc etc.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat vind ze wel lekker?
Stamp je dat door elkaar...
Paella stampen en klaar ben je...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vis, mosselen, biefstuk, kip tandoori etc etc.
Lotusss lust geen hollandse potquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je aardappel-vlees-groente lust, is er vast een stamppot die je lust.
Heerlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar.... worteltjesboontjes
snijbonen
rode kool
prei-met-ham-wokschotel
Ik houd niet zo van stamppot, de voornaamste reden omdat het van begin tot eind hetzelfde smaakt. Ik houd van verschillende smaken op mijn bord. In het geval van eenpansgerechten houd ik van lekker grove stukken. En ik ben niet zo weg van aardappelpuree maar soit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Geen stamppot lusten vind ik ergens hetzelfde als geen vis lusten. Er zijn zoveel soorten, zoveel smaken, er moet toch iets tussen zitten dat je wel lekker vind
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar.... worteltjesboontjes
snijbonen
rode kool
prei-met-ham-wokschotel
Idem hier, sec aardappelpuree krijg ik niet weg...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En ik ben niet zo weg van aardappelpuree
Da's de moeitequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Kom, we gaan de dooie boel hier even doorbreken...
Ik zoek sponsors: http://link.marktplaats.nl/673605397
Zal wel kloppen ja, maar de eigenaar weet wat hij er voor betaald heeft en er zal ook nog wel een stukje emotionele waarde aan zitten...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon te duur, de helft van de flessen is al open en zijn dus 0,0 waard...
Emotionele waarde van een verkoper is geen waarde voor de koper.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zal wel kloppen ja, maar de eigenaar weet wat hij er voor betaald heeft en er zal ook nog wel een stukje emotionele waarde aan zitten...
Ik vraag me af wie die verzameling getaxeerd heeft, ¤37.000 vind ik erg veel voor wat ik op de afbeeldingen zie...quote:Zie je vaak met verzamelaars, die schatten de waarde van hun verzameling hoger in dan dat het werkelijk is.
Dat is zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je laag inzet ga je er nooit wat voor krijgen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je nog steeds leuke dingen voor doen
Nee, nu sowieso nog niet.quote:
dat zullen niet de whisky's zijn die je bij gal & gal aantreft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nu sowieso nog niet.
Maar als je een fles whisky in een jaar tijd 20 keer zo veel waard ziet worden dan de aanschafprijs, dan krap je je wel eens achter je oren...
Nee, tegenwoordig zeker niet meer...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat zullen niet de whisky's zijn die je bij gal & gal aantreft.
Ik ben geen kenner, maar stel, ik wil ¤100 besteden aan een fles whisky, welke zou je me dan aanraden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig zeker niet meer...
dankequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou je een Glendronach Cask Strength batch 2 adviseren voor rond de 65 euro.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, top whisky.
Komt binnenkort op de markt, heb 'm vorige maand in Schotland al mogen proeven...
Dat is een OB? Klinkt wel goed. Afgelopen zondag mijn nieuwe fles van Glendronach geproefd en was weer lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou je een Glendronach Cask Strength batch 2 adviseren voor rond de 65 euro.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, top whisky.
Komt binnenkort op de markt, heb 'm vorige maand in Schotland al mogen proeven...
Yep, OB. Batch 1 is ook nog wel verkrijgbaar, maar is al bijna uitverkocht...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat is een OB? Klinkt wel goed. Afgelopen zondag mijn nieuwe fles van Glendronach geproefd en was weer lekker
Hoe koop jij die? Whisky speciaalzaak?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, OB. Batch 1 is ook nog wel verkrijgbaar, maar is al bijna uitverkocht...
nu ken ik de trend om je (OB) tampons in alcohol te drenken voordat je ze inbrengt om zo snel dronken te worden, maar om dat nou met peperdure whisky te doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat is een OB? Klinkt wel goed. Afgelopen zondag mijn nieuwe fles van Glendronach geproefd en was weer lekker
Ieder zijn eigen referentiekaderquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nu ken ik de trend om je (OB) tampons in alcohol te drenken voordat je ze inbrengt om zo snel dronken te worden, maar om dat nou met peperdure whisky te doen
Ja, zijn er genoeg tegenwoordig...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe koop jij die? Whisky speciaalzaak?
Bij single malts moet de naam van de distilleerderij op het etiket staan, ook bij onafhankelijke bottelaars...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen referentiekader
OB is Original Bottling, gemengd en afgevuld door de whiskydestilleerder zelf. Als alternatief heb je ook nog IB -> Independant Bottling. Dat zijn handelaren die vaten opkopen en ze onder eigen naam op de markt brengen (meestal nog wel met het merk Whisky er op)
wtf?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nu ken ik de trend om je (OB) tampons in alcohol te drenken voordat je ze inbrengt om zo snel dronken te worden, maar om dat nou met peperdure whisky te doen
Hmja, het is weer eens wat anders dan Malibu snuiven of een tequila suicide. Ik vraag me meestal af waarom je het zou doen: er is genoeg lekkere drank, en als het er alleen om gaat dat je sneller dronken wordt zijn er genoeg minder belachelijke mogelijkheden beschikbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |