Nee, zij zit in de "buitenland commisie" voor de jeugd. De organisatie dus. Er zitten meer mensen in maar die voeren geen flikker uit. Lotusss heeft alles zelf moeten regelen.quote:
Kijk je uit voor blaren op je handen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
vanaf morgen 4 dagen het rijk voor me alleen. Lotusss is dan op een internationaal voetbal tournooi in Denemarken.
Dat laatste is zeker niet waar. We doen het effectief met 3 man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, zij zit in de "buitenland commisie" voor de jeugd. De organisatie dus. Er zitten meer mensen in maar die voeren geen flikker uit. Lotusss heeft alles zelf moeten regelen.
Ik kreeg anders zwaar het idee dat jij echt veruit het meeste gedaan hep.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker niet waar. We doen het effectief met 3 man.
Ik met 2 anderen hebben eigenlijk evenredig veel werk gedaan. En verder 1 iemand die de financiėn doel maar dat is niet zoveel werk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kreeg anders zwaar het idee dat jij echt veruit het meeste gedaan hep.
Duidelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik met 2 anderen hebben eigenlijk evenredig veel werk gedaan. En verder 1 iemand die de financiėn doel maar dat is niet zoveel werk.
Is andijviestamppot goed?quote:
Die variant ken ik niet.quote:
Als jij alleen thuis bent, verander je weer in de Tomboy die je voorheen was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Wel eens gehad op Campzone, is bijzonder goed te pruimen. Vult als een blok cement trouwens, mooie zuip-bodem
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij alleen thuis bent, verander je weer in de Tomboy die je voorheen was.
Qua taalgebruik in ieder geval wel...
Alleen met spekjes en een bal gehakt werkt prima voor mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Wel eens gehad op Campzone, is bijzonder goed te pruimen. Vult als een blok cement trouwens, mooie zuip-bodem
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij alleen thuis bent, verander je weer in de Tomboy die je voorheen was.
Qua taalgebruik in ieder geval wel...
Die ging er doorheen, zodat het een beetje smoltquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen met spekjes en een bal gehakt werkt prima voor mij.
Maar die kaas? Doe je die er op of doorheen?
Wat vind ze wel lekker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Lustte Lotusss nu eens een goede stamppot
Vis, mosselen, biefstuk, kip tandoori etc etc.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat vind ze wel lekker?
Stamp je dat door elkaar...
Paella stampen en klaar ben je...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vis, mosselen, biefstuk, kip tandoori etc etc.
Lotusss lust geen hollandse potquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je aardappel-vlees-groente lust, is er vast een stamppot die je lust.
Heerlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar.... worteltjesboontjes
snijbonen
rode kool
prei-met-ham-wokschotel
Ik houd niet zo van stamppot, de voornaamste reden omdat het van begin tot eind hetzelfde smaakt. Ik houd van verschillende smaken op mijn bord. In het geval van eenpansgerechten houd ik van lekker grove stukken. En ik ben niet zo weg van aardappelpuree maar soit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Geen stamppot lusten vind ik ergens hetzelfde als geen vis lusten. Er zijn zoveel soorten, zoveel smaken, er moet toch iets tussen zitten dat je wel lekker vind
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar.... worteltjesboontjes
snijbonen
rode kool
prei-met-ham-wokschotel
Idem hier, sec aardappelpuree krijg ik niet weg...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En ik ben niet zo weg van aardappelpuree
Da's de moeitequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Kom, we gaan de dooie boel hier even doorbreken...
Ik zoek sponsors: http://link.marktplaats.nl/673605397
Zal wel kloppen ja, maar de eigenaar weet wat hij er voor betaald heeft en er zal ook nog wel een stukje emotionele waarde aan zitten...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon te duur, de helft van de flessen is al open en zijn dus 0,0 waard...
Emotionele waarde van een verkoper is geen waarde voor de koper.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zal wel kloppen ja, maar de eigenaar weet wat hij er voor betaald heeft en er zal ook nog wel een stukje emotionele waarde aan zitten...
Ik vraag me af wie die verzameling getaxeerd heeft, ¤37.000 vind ik erg veel voor wat ik op de afbeeldingen zie...quote:Zie je vaak met verzamelaars, die schatten de waarde van hun verzameling hoger in dan dat het werkelijk is.
Dat is zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je laag inzet ga je er nooit wat voor krijgen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je nog steeds leuke dingen voor doen
Nee, nu sowieso nog niet.quote:
dat zullen niet de whisky's zijn die je bij gal & gal aantreft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nu sowieso nog niet.
Maar als je een fles whisky in een jaar tijd 20 keer zo veel waard ziet worden dan de aanschafprijs, dan krap je je wel eens achter je oren...
Nee, tegenwoordig zeker niet meer...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat zullen niet de whisky's zijn die je bij gal & gal aantreft.
Ik ben geen kenner, maar stel, ik wil ¤100 besteden aan een fles whisky, welke zou je me dan aanraden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig zeker niet meer...
dankequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou je een Glendronach Cask Strength batch 2 adviseren voor rond de 65 euro.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, top whisky.
Komt binnenkort op de markt, heb 'm vorige maand in Schotland al mogen proeven...
Dat is een OB? Klinkt wel goed. Afgelopen zondag mijn nieuwe fles van Glendronach geproefd en was weer lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou je een Glendronach Cask Strength batch 2 adviseren voor rond de 65 euro.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, top whisky.
Komt binnenkort op de markt, heb 'm vorige maand in Schotland al mogen proeven...
Yep, OB. Batch 1 is ook nog wel verkrijgbaar, maar is al bijna uitverkocht...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat is een OB? Klinkt wel goed. Afgelopen zondag mijn nieuwe fles van Glendronach geproefd en was weer lekker
Hoe koop jij die? Whisky speciaalzaak?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, OB. Batch 1 is ook nog wel verkrijgbaar, maar is al bijna uitverkocht...
nu ken ik de trend om je (OB) tampons in alcohol te drenken voordat je ze inbrengt om zo snel dronken te worden, maar om dat nou met peperdure whisky te doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat is een OB? Klinkt wel goed. Afgelopen zondag mijn nieuwe fles van Glendronach geproefd en was weer lekker
Ieder zijn eigen referentiekaderquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nu ken ik de trend om je (OB) tampons in alcohol te drenken voordat je ze inbrengt om zo snel dronken te worden, maar om dat nou met peperdure whisky te doen
Ja, zijn er genoeg tegenwoordig...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe koop jij die? Whisky speciaalzaak?
Bij single malts moet de naam van de distilleerderij op het etiket staan, ook bij onafhankelijke bottelaars...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen referentiekader
OB is Original Bottling, gemengd en afgevuld door de whiskydestilleerder zelf. Als alternatief heb je ook nog IB -> Independant Bottling. Dat zijn handelaren die vaten opkopen en ze onder eigen naam op de markt brengen (meestal nog wel met het merk Whisky er op)
wtf?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nu ken ik de trend om je (OB) tampons in alcohol te drenken voordat je ze inbrengt om zo snel dronken te worden, maar om dat nou met peperdure whisky te doen
Hmja, het is weer eens wat anders dan Malibu snuiven of een tequila suicide. Ik vraag me meestal af waarom je het zou doen: er is genoeg lekkere drank, en als het er alleen om gaat dat je sneller dronken wordt zijn er genoeg minder belachelijke mogelijkheden beschikbaar.quote:
ik ben nu online met mijn werk laptop. Iets zegt me dat ik dat beter niet kan doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google maar eens op 'slimming'. Er gaat een wereld voor je open dan...
Wordt ook gedaan om een alcohollucht uit je mond tegen te gaan.quote:
grappen hierover zijn echt te makkelijkquote:
Als je niet mag drinken van je ouders (ik zeg maar wat) is het een uitkomstquote:
Iemand 'slimpie' noemen krijgt nu ook een andere betekenis...quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog wel hard gelachen om de vertaling voor wentelteefjes die ik vandaag op kantoor hoorde: turnaroundbitches
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
gaat nergens over![]()
DEF / [DEF] SC#539 smiley_et adoratietopic
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat is dat voor een enorm kansloze smiley eigenlijk?
quote:
Flippin(g) bitches kende ik al wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog wel hard gelachen om de vertaling voor wentelteefjes die ik vandaag op kantoor hoorde: turnaroundbitches
Hij mag er ook van achteren in toch?quote:
Sterkte MMquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef MadMaster het volgende:
In het uitvaartcentrum, mw. MM is de kist aan het versieren met tekeningen van de achterkleinkinderen.
Ik hou me op de achtergrond, met een bakje koffie...
Ongeveer de helft van de bevolking heeft weinig andere keusquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij mag er ook van achteren in toch?
Oprekken die plasbuis!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de bevolking heeft weinig andere keus
Mooi als die zo mogen meedoen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef MadMaster het volgende:
In het uitvaartcentrum, mw. MM is de kist aan het versieren met tekeningen van de achterkleinkinderen.
Ik hou me op de achtergrond, met een bakje koffie...
Daar heb ik wel eens voorbeelden van gezien, maar die mag ik niet posten van C4quote:
zwaar leven heb je zegquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens voorbeelden van gezien, maar die mag ik niet posten van C4
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef MaJo het volgende:
Vanmiddag uit lunchen geweest met mijn schoonmoeder. Bleek een sjiek restaurant te zijn met een vijfgangenlunch dat niet onderdeed aan het sterrenrestaurant waar ik vorige week gegeten heb![]()
quote:
en morgen ook nog eens 4 dagen naar Berlijn, inderdaad erg zwaarquote:
leuk! Veel plezier daarquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
en morgen ook nog eens 4 dagen naar Berlijn, inderdaad erg zwaar![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
en morgen ook nog eens 4 dagen naar Berlijn, inderdaad erg zwaar![]()
2 Stuks, een van 5 en een van 8...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mooi als die zo mogen meedoen.Had ze er veel? (achterkleinkinderen dus)
Thanks! Gaat wel lukkenquote:
Oeh eens kijken of ik het nog weetquote:
hmm, klinkt goed!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef MaJo het volgende:
Oeh eens kijken of ik het nog weet
- Vooraf een gazpacho van komkommer en iets pittigs, paksoi met kip en bietencreme met humus en een gedroogde aardappel
- Terrine van zalm en mascarpone
- Asperge omwikkeld met spek
- Kabeljauw met pasta
- Buikspek met boontjes
- Rabarberijs en viooltjesijs
- Kopje koffie met 3kleine desserts: minimuffin, citroentaart en chocoladetruffel
Stuk voor stuk erg smakelijk
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef Soempie het volgende:
Er werd gekozen voor handbal en ik zat gelukkig bij Etcie in het team.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo slapen en bedacht me net dat ik gister gedroomd had over de SC. Dat we met z'n allen gymles hadden en dat Cobra en TM de docenten waren. Er werd gekozen voor handbal en ik zat gelukkig bij Etcie in het team.
Dus, dat wilde ik nog even delen.
Slaap lekker allemaal!
Over 8 uur pas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iedereen gelijk maar het bed ingedoken?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iedereen gelijk maar het bed ingedoken?
mooi stukje afleidingquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even helemaal lekker niks nu en net voor morgen asperges eten in Sittard geregeld. Zaterdag weer terug vanuit Limburg, ons 2-daags uitje gaat gelukkig gewoon door...
Nee, 4 dagen vrij nu...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je mag nog even werken (gok ik zomaar)?
Was niet verkeerd neequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, wat een karige lunch heb je achter je kiezen...
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was niet verkeerd nee
Ik ga slapen, weet niet of ik morgen nog post dus dan tot zondag
Thanks! Dat moet wel gaan lukkenquote:
helaas, het was hier maandag bank holiday, donderdag een gewone werkdagquote:
En ik dan? Ik werd toch niet als laatste gekozen, hč?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo slapen en bedacht me net dat ik gister gedroomd had over de SC. Dat we met z'n allen gymles hadden en dat Cobra en TM de docenten waren. Er werd gekozen voor handbal en ik zat gelukkig bij Etcie in het team.
Dus, dat wilde ik nog even delen.
Slaap lekker allemaal!
Vast niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik dan? Ik werd toch niet als laatste gekozen, hč?![]()
Avondquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:43 schreef Greenpeas het volgende:
En mijn laatste nachtdienst van deze week is weer in gegaan.
Na morgen kan ik je vertellen of de baan in Groningen toffer is dan die in Leeuwarden. Heerenveen heb ik dan nog niet in de vergelijking meegenomenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Morgen en zaterdag naar Oerrock, plannen aan het maken voor een weekend Gent (vriendin studeert daar, slaapplek al geregeld), bedacht dat we wel een keer met de vriendengroep kunnen gaan karten, en in juni weekend weg naar Deventer. Leuke plannen allemaal
quote:
quote:
Mogguh. Veel plezier in Denemarken.quote:
Let jij een beetje op mijn grumpy ventje?quote:
Ik zal een kapsalon laten bezorgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 05:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Let jij een beetje op mijn grumpy ventje?
Zoveel te doen dat ik niet eens kijk had hie rrond te kijken.quote:
gefeliciteerd!!!!!quote:
Feliquote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 mei 2013 03:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na morgen kan ik je vertellen of de baan in Groningen toffer is dan die in Leeuwarden. Heerenveen heb ik dan nog niet in de vergelijking meegenomen
Daar ben ik weerquote:
Ik ookquote:
Erg he!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ben ik weer. Voordeel van enkele weken volgens een 'normaal' werkritme leven: wakker worden, denken dat je een gat in de dag hebt geslapen en ontdekken dat het nog niet eens half tien is
Ik heb maar van de gelegenheid gebruikgemaakt om nog ruim een half uur half te dutten in m'n nestquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:23 schreef Tinuviel het volgende:
Lotus veel plezier!
Slaapze Greenpeas!
Bedankt voor de felicitaties.
quote:Geachte heer Huibers,
Van dinsdag 7 mei 22.00 uur tot maandag 13 mei 05.00 uur zal de Gorinchemse brug in de A27 van Breda richting Utrecht gesloten zijn voor alle verkeer. Hierdoor kunt u verkeershinder ondervinden als u een bezoek brengt aan onze Ardea Auto vestiging in Gorinchem.
Om te verkomen dat u om moet rijden, kunt u in deze periode gebruik maken van de veerdiensten 'Kop van ‘t Land' en 'Brakel en Herwijnen'. Op vertoon van het bonnetje van de veerdienst zullen wij de overtocht geheel vergoeden. Voor verdere informatie kunt ook hier klikken. De koffie staat voor u klaar!
Wij verwachten u met deze service van dienst te zijn. Voor verdere vragen kunt u ook direct contact met ons opnemen via gorinchem@ardeaauto.nl of telefonisch op 0183-646000.
Met vriendelijke groet,
Marcel Schleicher
Vestigingsdirecteur Ardea Auto Gorinchem
Newtonweg 20
4207HK Gorinchem
0183-646000
Bij mij houdt het in dat ik net een aardig deel van het huis heb gestofzuigd/stofgezogen/vul in wat goed is.quote:
Volgt de vraag wat bij jou een "aardig deel" is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij mij houdt het in dat ik net een aardig deel van het huis heb gestofzuigd/stofgezogen/vul in wat goed is.
Beter ga je stamppot maken. Nu is je kans.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens een La Trappe tripel inschenken, vrouw is van huis
Ik ga me straks gewoon tegoed doen aan de babi pangangquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter ga je stamppot maken. Nu is je kans.
Ik schat in dat de keuken een stuk vriendelijker is dan de halquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgt de vraag wat bij jou een "aardig deel" is.
Ook dat is Hollands eten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga me straks gewoon tegoed doen aan de babi pangang
met een bak nasi rammes erbij
Ik weet niet of de ongevallenstatistieken het daar mee eens zullen zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik schat in dat de keuken een stuk vriendelijker is dan de hal
Zal me jeuken, het is gruwelijk lekkerquote:
Daarom is het juist goed dat de keuken een aardiger deel is dan de halquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de ongevallenstatistieken het daar mee eens zullen zijn.
Pics!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Die Marokaanse achter de balie bij de Chinees mag er trouwens ook best wezen
Keuken, kamer, gang, overloop, douche, kantoor, washok, slaapkamer. E. gaat straks de trap en zolder nog even doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgt de vraag wat bij jou een "aardig deel" is.
Is zij Marokkaans?quote:
Leuke Bossche bollen.quote:
Cobraquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie zei er hier iets over Bossche bollen?
Nog leuker.quote:
Volgende keer vreten we daar dan wel weerquote:
Pfff, dat riep je de vorige keer ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgende keer vreten we daar dan wel weer
Kut toko was het, ik wil gvd döner kebabquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, dat riep je de vorige keer ook.
En hadden we het maar gedaan! Dan had je niet zo lopen mokken over het eten!![]()
Da's inderdaad een aardig deel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Keuken, kamer, gang, overloop, douche, kantoor, washok, slaapkamer. E. gaat straks de trap en zolder nog even doen
Onkruid vergaat toch niet, dus waarom moeite doen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Stofgezogen, gedweild, bed opgemaakt. Zo de voortuin maar eens ontdoen van wat groene bende.
zo, even gecorrigeerd, dit kan TM niet zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Stofgezogen, gedweild, bed opgemaakt. Zo de voortuin maar eens ontdoen van wat groene bende.
omdat het er niet uitziet en ik de buren niet tot last wil zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onkruid vergaat toch niet, dus waarom moeite doen?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo, even gecorrigeerd, dit kan TM niet zijn
Mocht ik een tuin hebben dan kunnen die buren me geen biet schelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat het er niet uitziet en ik de buren niet tot last wil zijn.
[..]
[..]
Kun je hier ook langskomenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat het er niet uitziet en ik de buren niet tot last wil zijn.
Napalm.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht ik een tuin hebben dan kunnen die buren me geen biet schelen
De katten ff loslaten en kakken in hun tuinquote:
prima, zet jij mijn nieuwe schutting dan neer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je hier ook langskomen![]()
Het ziet er hier ook niet uit namelijk
ach, ik vind het niet meer dan fatsoenlijk dat er niet een meter hoog onkruid in de tuin staat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht ik een tuin hebben dan kunnen die buren me geen biet schelen
ik vraag de buurman wel, die kan dat prima hebben we ontdektquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
prima, zet jij mijn nieuwe schutting dan neer?
Heeft hij ook beter zicht als jij in het zonnetje in de tuin gaat liggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vraag de buurman wel, die kan dat prima hebben we ontdekt
dealquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vraag de buurman wel, die kan dat prima hebben we ontdekt
Misschien nieuw voor je, maar je kunt ook gewoon op het gras gaan liggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:27 schreef Etcetera het volgende:
dan moet er eerst een hele hoop gras en zand worden weggehaald, tegels worden gelegd en we hebben nog geen tuinset
lijkt me sterk dat hij vanaf mijn tuin etc in haar tuin kan zien liggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft hij ook beter zicht als jij in het zonnetje in de tuin gaat liggen.
Ik heb het idee dat ik daar niet blij van word door beestjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien nieuw voor je, maar je kunt ook gewoon op het gras gaan liggen.
Onkruid kan ook mooi zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ach, ik vind het niet meer dan fatsoenlijk dat er niet een meter hoog onkruid in de tuin staat.
Mieren e.d. Stoppen echt niet als zij de poten van een tuinset zien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik daar niet blij van word door beestjes
Mieren vind ik nog niet eens zo ergquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mieren e.d. Stoppen echt niet als zij de poten van een tuinset zien.
Pfff, ok dan....quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mieren vind ik nog niet eens zo ergspinnen, pissebedden, torren, kevers, ik haak nu al af. En ik zit nu op m'n bureaustoel
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, ok dan....
Pics van jou in bikini/topless/naakt op die bureaustoel dan.
Lucky E. dan.quote:
Nou moe. Vraag ik het niet dan komen er hier weer posts met inb4 C4.quote:
je kunt ook overdrijven hčquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou moe. Vraag ik het niet dan komen er hier weer posts met inb4 C4.
Owquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zal me benieuwen of mijn contract nog verlengt gaat worden
Lekker.quote:
Groningen is qua baan heel veel beter dan in Leeuwarden. Langer, meer stukken waar je echt tempo kunt maken en gevarieerder.quote:
quote:
Of de Beste Döner van Berlijn? http://www.mustafas.de/quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bij Konnopke's geweest?
http://www.foodspotting.com/places/36868-konnopke-s-imbiß-berlin
Dönerquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef ß het volgende:
[..]
Of de Beste Döner van Berlijn? http://www.mustafas.de/
Staat zelfs op wikiquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Crap, nu heb ik zelf trek in zo'n heerlijke curryworst van Konnopke's.
Ze hebben een nieuw kot zie ik nu. Toch daar maar weer eens gaan kijken. Eens zien of de tuin er nog is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Staat zelfs op wiki
http://de.wikipedia.org/wiki/Konnopke%E2%80%99s_Imbi%C3%9F
nee we zijn er pas netquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bij Konnopke's geweest?
http://www.foodspotting.com/places/36868-konnopke-s-imbiß-berlin
http://konnopke-imbiss.de/aktuell.html
quote:
Dat heet een Eisenbahnquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]heerlijke worsten in een kot recht onder de bovengrondse U-bahn. Er staat altijd wel een rij voor de deur.
Dat boeit me niet. Het gaat mij om het eten.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Het gaat mij om het eten.
quote:
quote:Ein Museeum für die Currywurst? Nein, ich esse lieber eine, als sie nur hinter Glas zu sehen! ;D
Fixedquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
En dan met pommes en een krat Guinness erbij
Nou ik ben benieuwd.quote:
Total recallquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Scott Pilgrim, Total Recall (de oude) of Rocknrolla?
Nee dat geloof ik graag. Ben benieuwd naar de curry wurst.quote:
Ik mis Berlijn zekerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik graag. Ben benieuwd naar de curry wurst.
Als ik jullie zo hoor praten krijg ik bijna heimwee naar Berlijn.
Het is Scott Pilgrim gewordenquote:
Heb ook nog wel een zooi van zulke beelden van mijn eigen tentquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Gisteravond/vannacht:
Vanavond hier gegeten...
Zo vaak al de klos geweest?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb ook nog wel een zooi van zulke beelden van mijn eigen tent
kan, en ik weet dat het als man zijnde een (vervelend) risico met zich meebrengtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van O'tje gekregen?
Wist trouwens niet dat volwassenen dat nog konden krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |