Bij de laatste aflevering denk ik dat altijd. Maar dan is het jaar altijd weer zo om, gelukkig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat we binnenkort weer een jaar moeten wachten maakt me al misselijk...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hodor! Hodor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Eerst een halfjaar het doen met cast nieuws, setfoto's en vage teasers voor het pas begint.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bij de laatste aflevering denk ik dat altijd. Maar dan is het jaar altijd weer zo om, gelukkig.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik dit gemaakt heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja er zijn zoveel karakters nu de verhaallijnen passen bijna niet meer in 1 afleveringquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik miste wel Daenerys deze aflevering, dat vind ik nog de leukste verhaallijn. Al was het beklimmen van de Wall ook tof.
Ja precies met haar nieuwe leger en de drakenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja er zijn zoveel karakters nu de verhaallijnen passen bijna niet meer in 1 afleveringmaar Dany is op weg naar Yunpai met al die Unsullied opzak en dat gaat vast nog interessant worden
Ja je bent zelfs haar naam alweer vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies met haar nieuwe leger en de drakenDat gedoe met die saaie Sensa vind ik minder.
En die staat nog wel in de TTquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja je bent zelfs haar naam alweer vergeten
Nee maar dat is ook meer eh, intriges enzo he. Dany is meer actie
zo heet de locale stripclub hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
En die staat nog wel in de TTIk noem haar altijd Sensa, stom is dat.
[ afbeelding ]
Ik vind de verhaallijn met Sansa wel erg tof! Ik heb best medelijden met haar en hoop dat alles goed komt, maar zie niet zo heel veel heil eigenlijk. En wie weet wordt zij onze heldin die Joffrey weet te vermoorden in een soort vlaag van verstandsverbijstering na al die ellendequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Ja precies met haar nieuwe leger en de drakenDat gedoe met die saaie Sensa vind ik minder.
Dat laatste zou wel tof zijn ja! Wat ik wel mooi vind van deze verhaallijn is de ouwe vrouw (namen... vraag het me niet) stoer wijf is dat!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de verhaallijn met Sansa wel erg tof! Ik heb best medelijden met haar en hoop dat alles goed komt, maar zie niet zo heel veel heil eigenlijk. En wie weet wordt zij onze heldin die Joffrey weet te vermoorden in een soort vlaag van verstandsverbijstering na al die ellende
Dat klinkt wel heel saaiquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sansa gaat gewoon kinderen baren voor die dwerg. Niks meer, niks minder. Babymachine
Olennaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel tof zijn ja! Wat ik wel mooi vind van deze verhaallijn is de ouwe vrouw (namen... vraag het me niet) stoer wijf is dat!
Vrouwen zijn toch ook enkel werpmachines? Daarbij zijn kindjes als ze jong zijn ook net dwergen, dus het past precies!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sansa gaat gewoon kinderen baren voor die dwerg. Niks meer, niks minder. Babymachine
Ze is nog geen 18, seizoentje wachten dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zolang Sansa naakt gaat vind ik het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |