quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik voel me fucking goed. Lekker weer, lekker geslapen. Heerlijk muziekje op, beetje aan het werk.
Kon niet beter. Muziek die ik op heb, geeft flashbacks aan een geweldige geschiedenis van hevig feesten compleet als een malle gezellige tijden, en laat me zien hoe goed ik het had, heb, en als het zo door blijft gaan, blijf hebben.
Fuck, ik wou dat iedereen zich zo voelde als ik nu doe
Ben je zwanger ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:41 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe lang nog, denk ikMaar ach, we blijven lachen.
Als-je-blieft niet zegquote:
Ik voel me nog nét iets beter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
ik wou dat iedereen zich zo voelde als ik nu doe
Ja, eigenlijk geen flauw idee. Er is gewoon veel gebeurd gedurende maar ook na de scheiding. En dan als kind alles meekrijgen. Maar uiteindelijk zorgen om niks geweest. Mama voelde zich niet lekker maar ze ging er ook al van uit dat mijn P-uitreking niet doorging. Heel raar, want het stond al vast. Maar die is dus niet op komen dagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Waarom heb je daar spijt van? Ze zorgen maar dat ze normaal doen in jouw bijzijn, het is niet jouw keus geweest dat zij gingen scheiden. Je hebt er gewoon recht op dat je ouders er op zulke momenten voor je zijn.
Dat is wel heel vreemd inderdaad. Ik zou er toch wat aan proberen te doen als ik jou was. Heb namelijk in hetzelfde schuitje gezeten en uiteindelijk een mediator voor ze geregeld zodat ze nu in ieder geval weer beide op verjaardagen en andere gelegenheden kunnen zijn. Het is echt niet tof als de een er wel is en de ander steeds niet, of om de beurt. En dit soort dingen ga je natuurlijk nog wel vaker krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:35 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk geen flauw idee. Er is gewoon veel gebeurd gedurende maar ook na de scheiding. En dan als kind alles meekrijgen. Maar uiteindelijk zorgen om niks geweest. Mama voelde zich niet lekker maar ze ging er ook al van uit dat mijn P-uitreking niet doorging. Heel raar, want het stond al vast. Maar die is dus niet op komen dagen.
Dankjequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Sterke![]()
OT: Goed, zin om morgen op vakantie te gaan
Dat was ook het plan van mij en mijn pa, maar wij hadden het plan op gepakt om naar de Moesel in Duitsland te gaan met de motor, en het weer op zaterdag en zondag, is ruim 85% regen op beide dagen.. Dan maar een ander weekend plannen daar..quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dankje, hopen dat het droog blijft want we gaan een weekendje motorrijden
Dat bederft de pret al flink inderdaad. Het was ook niet echt de bedoeling dat ik mee zou gaan, maar m'n oom is vorige week z'n rijbewijs kwijt geraakt en nu ben ik de vervangingquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat was ook het plan van mij en mijn pa, maar wij hadden het plan op gepakt om naar de Moesel in Duitsland te gaan met de motor, en het weer op zaterdag en zondag, is ruim 85% regen op beide dagen.. Dan maar een ander weekend plannen daar..
Ik vind dat ik mijn portie motorregen in Schotland en Oostenrijk/ Italie al heb gehad..quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat bederft de pret al flink inderdaad. Het was ook niet echt de bedoeling dat ik mee zou gaan, maar m'n oom is vorige week z'n rijbewijs kwijt geraakt en nu ben ik de vervanging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |