Werkt altijd wel goed jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:47 schreef Caland het volgende:
Gewoon als supporters tegen in opstand komen. Werkte ook prima bij Feyenoord de afgelopen twee keer.
Adidas kantoor in de fik zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:47 schreef Caland het volgende:
Gewoon als supporters tegen in opstand komen. Werkte ook prima bij Feyenoord de afgelopen twee keer.
In Heerenveen ook. Onbegrijpelijk, dat was gewoon een prachtig uitshirt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:47 schreef Caland het volgende:
Ik vind het niks maar ga het wel kopen.quote:
en we hebben zo'n prachtige halquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Die betalen voor NL begrippen tenminste nog een aardig bedrag
Geven we iemand anders de schuld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Die betalen voor NL begrippen tenminste nog een aardig bedrag
Je was dus toch sarcastischquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het niks maar ga het wel kopen.
4x achter elkaar kampioen dat gaat over 10 jaar geld op brengen.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze poging tot shirts toen
Sloryquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto is al bijna net zo amateuristisch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
welk seizoen was datquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat duurde ook een week.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het graslampen schema aanpassen kost geld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die foto is al bijna net zo amateuristisch.
Al is dat keepershirt toen wel in de verkoop gegaan. Werd toen een heus collectors itemquote:
Ja volgend seizoen hebben we seizoenskaart-gate.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd wel leuk als er opstand komt tegen beslissing. weet nog wel dat charisteas toen kwam naar feyenoord helemaal rwina enzo
Charisteas nog aan Feyenoord weten te slijtenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd wel leuk als er opstand komt tegen beslissing. weet nog wel dat charisteas toen kwam naar feyenoord helemaal rwina enzo
Die heeft Feyenoord zelfs met winst weten te verkopen. Dat was nog de grootste grap achteraf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Charisteas nog aan Feyenoord weten te slijten![]()
Heb ik wat gemist over de SCC?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
De mannen van FRFC zijn overigens al bezig met SCC stickers voor volgend seizoen. Wat een bazen
Volgens mij wel.quote:
Chrome.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
Welke brower gebruiken jullie trouwens? Zit weer eens op het oude vertrouwde IE.
Al jaren firefox.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
Welke brower gebruiken jullie trouwens? Zit weer eens op het oude vertrouwde IE.
Chrome mattie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
Al jaren opera.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
Kerel was toentertijd trots dat hij naar Feyenoord mocht vanwege de sfeer en dergelijke, kreeg-ie dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ik vond het maar zielig voor hem. Echt een enorm sympathieke gozer.
heb al mijn shit net overgezet naar firefoxquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |