Die heeft Feyenoord zelfs met winst weten te verkopen. Dat was nog de grootste grap achteraf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Charisteas nog aan Feyenoord weten te slijten![]()
Heb ik wat gemist over de SCC?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
De mannen van FRFC zijn overigens al bezig met SCC stickers voor volgend seizoen. Wat een bazen
Volgens mij wel.quote:
Chrome.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
Welke brower gebruiken jullie trouwens? Zit weer eens op het oude vertrouwde IE.
Al jaren firefox.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
Welke brower gebruiken jullie trouwens? Zit weer eens op het oude vertrouwde IE.
Chrome mattie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
Al jaren opera.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
Kerel was toentertijd trots dat hij naar Feyenoord mocht vanwege de sfeer en dergelijke, kreeg-ie dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ik vond het maar zielig voor hem. Echt een enorm sympathieke gozer.
heb al mijn shit net overgezet naar firefoxquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |