hahahaquote:
Bijprodukt van lasagna?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar niet.. Morgen weer naar een Italiaan
Nee hoezo? Zegt toch smakelijk of zoiets?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
zitten jullie Soury te pesten met al die joetoepjes
Anky is iets meer een ras paard en heeft ze beter op een rijtjequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad net één en dezelfde persoon
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
wilde dat ik Anky op de kroningsdag wasze stond er maar mooi
En ze stond ook nog eens naast Andre Kuipersquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
wilde dat ik Anky op de kroningsdag wasze stond er maar mooi
Ik begon zoiets al te vermoedenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef sig000 het volgende:
Ik ken er ook klein beetje en die Sjef nog wat beter.
zij welquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze stond ook nog eens naast Andre Kuipers
Ja he, ik vind dat ook een leuke ventquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zij weldat vind ik zo een leuke vent he
wij weten wat leuk isquote:
Laatst zag ik een documentaire van toen hij in de ruimte was, geweldig, heel bijzonder, maar daarentegen vind ik hem toch heel normaal gebleven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij weten wat leuk ismaar hij ken ook mooi vertellen en zijn foto`s heb hem een half jaar gevolgd toen hij boven ons zweefde
Robbert "De koning is ingehuldigd" Dijkgraaf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Wetenschappers die het leuk weten te vertellen zijn altijd leuk.. Net als die andere Heraut Robbert Dijkgraaf
het is gewoon een jongen uit Amsterdam oost geblevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatst zag ik een documentaire van toen hij in de ruimte was, geweldig, heel bijzonder, maar daarentegen vind ik hem toch heel normaal gebleven.
Woont ie daar ook nog steeds?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon een jongen uit Amsterdam oost gebleven
Geen domme gozert.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robbert "De koning is ingehuldigd" Dijkgraaf.
Sjef is gewoon een paardenhandelaar, wel een redelijke goede met zo hier en daar wat gedoe.quote:
dat denk ik niet, geld zat dus zal wel ergens in de bossen een huis gekocht hebbenquote:
Hij woont nog wel in de buurt, hij woont in Vijfhuizen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat denk ik niet, geld zat dus zal wel ergens in de bossen een huis gekocht hebben
okequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij woont nog wel in de buurt, hij woont in Vijfhuizen.
gewoon naast het vliegveld ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij woont nog wel in de buurt, hij woont in Vijfhuizen.
Het schijnt dat de fysieke omstandigheden nog al wijzigen naarmate je verder van de aarde komt en dat je dan in zon pak moet zien door te komen etc .. Maar het hoeven geen topsporters te zijn idd of zoiets.. Nu ik gestopt ben met roken , ga ik er ook maar eens over denken ..quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom een astronaut zo bijzonder is?
Je gaat in zo'n capsule zitten en ze schieten je de ruimte in.
jij bent gek, weet je wat je allemaal moet laten voor zoiets, het is niet in een stoeltje plaats nemen en hoppa de ruimte in, en hij is ook wetenschapper he maar hij moet elke dag sporten, veel laten in het gewone leven etc etcquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom een astronaut zo bijzonder is?
Je gaat in zo'n capsule zitten en ze schieten je de ruimte in.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gek ben, kan ik 't niet meer worden.![]()
Denk dat alle Fokkers 40+ het hier waarschijnlijk langzaam worden als ze het al niet jaren zijn ..quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gek ben, kan ik 't niet meer worden.![]()
Altijd leuk, ik heb alleen wel last van toetsenborddyslexie, moet nog steeds de letters zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je net zo gek als mij
gesjellig
hahaha mooi woord, nou geeft toch niet ik maak spelfoutenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Altijd leuk, ik heb alleen wel last van toetsenborddyslexie, moet nog steeds de letters zoeken.
ja das onze generatie... typen a 25 tekens per min max !quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Altijd leuk, ik heb alleen wel last van toetsenborddyslexie, moet nog steeds de letters zoeken.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog steeds geen smartfoon, loop ik nu erg achter?
6310?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je gek, ik heb nog een Nokia een ijskast zeggen ze wel eens
Ik snap de volgorde van de toetsen gewoon niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ja das onze generatie... typen a 25 tekens per min max !
Ik heb ook een Nokia.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je gek, ik heb nog een Nokia een ijskast zeggen ze wel eens
Ja ik heb apparaten die dat hebben en omdat ik qwerty gewend ben, heb ik daar weer moeite mee ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap de volgorde van de toetsen gewoon niet.![]()
Waarom niet gewoon op alfabet?
Naarmate je ouder wordt ... ik gebruik al een toetsenbord sinds 1991 of zo... Maar dat ik er nu beter om ben gaan typen... Hou het op een paar vinger systeem....quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef sig000 het volgende:
Ik heb zelfs nog tieples gehad maar dat mocht niet baten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot morgen
[ Bericht 9% gewijzigd door chufi op 09-05-2013 01:40:45 ]
Gelukkig zijn er meer Italianen dan parkeerplaatsenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef chufi het volgende:
Goedenavond.... Ben je vrij, word je ziek ...
Meer parkeerplaatsen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer Italianen dan parkeerplaatsen![]()
Het is trouwens een kut griep. Maar de mazzel heb je wel dat je niet meer rookt.
Ik heb echt de straat wakker gehoest, en dan vooral 's nachts
Ja ik kon even niks anders verzinnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer parkeerplaatsen...Maar OK. Weet niet of ik echt verhoging heb, maar een rauwe zere keel en een vol hoofd... Ben bijna nooit ziek dus nu ik niet rook juist weer vatbaarder .... Maar toen ik nog rookte was het regelmatig kuchen , dat is wel voorbij (behalve nu dan even)
Ik lul altijd maar watquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan verzin je binnenkort maar weer eens iets nieuws
Ja maar ben niet helemaal lekkerquote:
En kan je wel werken morgen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ben niet helemaal lekker![]()
Heb mn hosseldate af moeten zeggen... Maar daar gaan we nog op terugkomen...
Nee morgen werk ik niet , vrije dag van de zaak...(Denken ze in Engeland anders over, maar goed )quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kan je wel werken morgen?
Was het weer hosselavond?mag je het goed maken met haar?
Mooi! Dan hoop ik dat je morgen wat bent opgeknapt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee morgen werk ik niet , vrije dag van de zaak...(Denken ze in Engeland anders over, maar goed )
Ja dat maak ik wel weer goed .. Maak je niet druk
Ja koop ik ook maar die hossel doe ik wel wat later ... Dit weekend wil ik het niet riskeren , uit volksgezondheidsredenenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Dan hoop ik dat je morgen wat bent opgeknapt.
Voor mij tijd om te gaan slapen![]()
ben je een gevaar voor de volksgezondheid?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja koop ik ook maar die hossel doe ik wel wat later ... Dit weekend wil ik het niet riskeren , uit volksgezondheidsredenen
Nee maar als je ziek bent en je gaat hosselen, dan kan er risico ontstaan. Dat voorkom ik liever en daarnaast voel ik mezelf nog niet lekker ....quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je een gevaar voor de volksgezondheid?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef sacha het volgende:
ben je boos
pluk een olifant
zet hem op je hoed
dan ben je morgen plat
Ja doet pijn en ik heb geen idee... Sas..quote:
Dan moet je bij Sig zijn of PVquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:37 schreef sacha het volgende:
[..]ik heb er nog een paar in de aanbieding
ha! die heb ik nog op dvd liggen, nooit helemaal gezienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:44 schreef APK het volgende:
Ik kijk nu elke dag aan het eind van de avond een stukje van The Killing Fields.
Nog zo'n film waarvan je denkt dat je 'em al gezien hebt...
Best wel een goede film
/dagboek
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:44 schreef APK het volgende:
Ik kijk nu elke dag aan het eind van de avond een stukje van The Killing Fields.
Nog zo'n film waarvan je denkt dat je 'em al gezien hebt...
Best wel een goede film
/dagboek
Duur geld voor nietsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! die heb ik nog op dvd liggen, nooit helemaal gezien
Best wel leuk om elke dag een stukje te kijken, dan lijkt het net een seriequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:50 schreef sacha het volgende:
ha! die heb ik nog op dvd liggen, nooit helemaal gezien
What ik dus zeg... nooit gekeken .... Hi Is er nog iemand wakker ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe moet ik dit nou weer lezen?![]()
die dvd ligt hier al 100 jaar en komt uit de ramsj bak
Hier ook hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:34 schreef sacha het volgende:
[..]
nah... als de Tweety hier gaat, gaat er iemand naar het ziekenhuis...
Meestal wordt met de helikopter het mobiel medisch team gebracht. Vervoer van patiënten gaat meestal per ambulance.quote:
Hoe gaat het in de ziekenboegquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:24 schreef chufi het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)eekpartij-geuzenveld
Word ik weer wakker van een heli op je vrije dag dat je ziek bent ...
Dan ook maar een eigen foto gemaakt
Ja dat zou goed kunnen... Het voorval vond plaats in een andere straat dan hier te zien is, maar dit was kennelijk de beste landingsplaats... Maar toch vreemd.. Volgens mij heb ik een ziekenhuis, met ambulance redelijk in de buurt. Op de ambulance zit toch ook medisch personeel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meestal wordt met de helikopter het mobiel medisch team gebracht. Vervoer van patiënten gaat meestal per ambulance.
Geen arts, dat is de clou.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou goed kunnen... Het voorval vond plaats in een andere straat dan hier te zien is, maar dit was kennelijk de beste landingsplaats... Maar toch vreemd.. Volgens mij heb ik een ziekenhuis, met ambulance redelijk in de buurt. Op de ambulance zit toch ook medisch personeel?
Ach het gaat, maar dat ik me nu alweer fit voel .. Nee .... Maar komt goed.. En anders plak ik er nog een weekje aan vast maar dan als officiele zieke ... Op mijn werk zijn de omstandigheden niet zo dat je daar als zieke rond moet gaan lopen, want voor je het weet is iedereen besmet... Effen afwachten....quote:
Ik had het zelf ook dat ik liever geen snotterende collega's om me heen had. Maar na een dag of driequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het gaat, maar dat ik me nu alweer fit voel .. Nee .... Maar komt goed.. En anders plak ik er nog een weekje aan vast maar dan als officiele zieke ... Op mijn werk zijn de omstandigheden niet zo dat je daar als zieke rond moet gaan lopen, want voor je het weet is iedereen besmet... Effen afwachten....
Ik zit echt in een arbo illegaal werkhok met gemiddeld minimaal 6 personen waar er misschien qua oppervlakte 4 toegestaan zouden zijn.. En vaker zijn het er meer... daarnaast werkt het airco systeem niet optimaal ....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook dat ik liever geen snotterende collega's om me heen had. Maar na een dag of drie
is besmetting wel over (dacht ik). Je moet wel rustig aan doen hoor. Anders krijg je het keihard weer
terug.
Niet alleen daarom, ziek het goed uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit echt in een arbo illegaal werkhok met gemiddeld minimaal 6 personen waar er misschien qua oppervlakte 4 toegestaan zouden zijn.. En vaker zijn het er meer... daarnaast werkt het airco systeem niet optimaal ....
Ja wel kut dat je net vrije dagen hebt. Maar ik vond het ook altijd kut om me ziek te melden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het maandag wel, wat mn lichaam zegt...
Ik ook niet maar als ik verkouden word dan ben ik weken van de rel.quote:
van de reldel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik verkouden word dan ben ik weken van de rel.
Ja dat gaat stukken minderquote:
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik krijg ook gewoon niet betaald.... Pas 70% vanaf de 3e dagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel kut dat je net vrije dagen hebt. Maar ik vond het ook altijd kut om me ziek te melden.
Dit weekend kom je wel door hoor hoop ik wat ik al zei. Hartnekkige kutgriepquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg ook gewoon niet betaald.... Pas 70% vanaf de 3e dag
Oh ja deze week mn salaris van de afgelopen maand ontvangen ... Mij hoor je niet klagen ....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit weekend kom je wel door hoor hoop ik wat ik al zei. Hartnekkige kutgriep
Nou een paar daagjes thuisblijven is dan ook geen probleemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja deze week mn salaris van de afgelopen maand ontvangen ... Mij hoor je niet klagen ....
ik krijg niets als ik niet werk dus ik ben nooit ziekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg ook gewoon niet betaald.... Pas 70% vanaf de 3e dag
Ik ook nog niet... 1 keer een week in 2005 toen ik net een contractor-job begonnen was en 3 ribben had gebroken...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg niets als ik niet werk dus ik ben nooit ziek
ja, dat is naar...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nog niet... 1 keer een week in 2005 toen ik net een contractor-job begonnen was en 3 ribben had gebroken...
Dan is de betmettig wel wel hoor, het gaat er om hoe je jezelf voeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik maandag ook weer gewoon werk ... Fuck mn collegas
Ja Daarom, maar wacht tot ik de schuldige voor mijn infectie te pakken krijg ....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is de betmettig wel wel hoor, het gaat er om hoe je jezelf voelt
Kijk het even aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Daarom, maar wacht tot ik de schuldige voor mijn infectie te pakken krijg ....![]()
Ships ik ga met het OV naar mn werk ....
Geen gehossel, films kijken op de bank. Met een dekentje met dit kutweerquote:
Ja helaas .. Kom je langs? Ik heb nog een dekentje overquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen gehossel, films kijken op de bank. Met een dekentje met dit kutweer
Knap maar op.. big mouthquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas .. Kom je langs? Ik heb nog een dekentje overOops
Je nieste deze kant opquote:
Niks aan over gehouden hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hou wel meestal mn hand voor mn neus/mond
Hahaha ja joh, echt serieus rustig aan doen.quote:
OK dan ga ik nu X-factoren ...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja joh, echt serieus rustig aan doen.
Pëééép de sigaarquote:
Nee johquote:
Godver daarom klik niet op YT , Nu ben ik ziek zwak en misselijkquote:
Sorry... my ........quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver daarom klik niet op YT , Nu ben ik ziek zwak en misselijk
Tee set...quote:
Dit is een warm topic. Ik zou slofjes voor je downloaden als het konquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb koude voeten, maar geen zin om naar boven te lopen voor een paar sokken
Toch niet vanwege mn Tee Set Dees?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb koude voeten, maar geen zin om naar boven te lopen voor een paar sokken
Ik voel de warmte vanaf hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is een warm topic. Ik zou slofjes voor je downloaden als het kon
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is een warm topic. Ik zou slofjes voor je downloaden als het kon
Juist niet, ik vind dat wel een zomers liedje.quote:
Oh schatje doe lekker rustig aan Deesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel de warmte vanaf hier![]()
Ik heb vandaag gewerkt, na het eten ben ik mijn rondje wezen hardlopen en toen ik thuis kwam ben ik neurotisch door mijn huis gegaan en nu ben ik moe
Waar zit je op te werken dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist niet, ik vind dat wel een zomers liedje.
Beetje jammer dat het mij niet lukt om een youtube te luisteren en tegelijkertijd te Fokken!
Een iPad, weet jij hoe ik dat tegelijkertijd kan doen?quote:
Ik ook wel stiekem, maar ja daar gaat mijn reputatiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist niet, ik vind dat wel een zomers liedje.
Beetje jammer dat het mij niet lukt om een youtube te luisteren en tegelijkertijd te Fokken!
Niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een iPad, weet jij hoe ik dat tegelijkertijd kan doen?
Nee ik ben geen Ipad expert, Heb slechts een Iphone en daar doe ik niet zo veel meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een iPad, weet jij hoe ik dat tegelijkertijd kan doen?
Ik ben toch maar sokken gaan halen boven en heb mezelf als beloning meteen een glaasje wijn ingeschonkenquote:
Er komt hier bijna geen kip, dus who caresquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook wel stiekem, maar ja daar gaat mijn reputatie
Gewoon een koudje ... Het gaat alweer beter...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch maar sokken gaan halen boven en heb mezelf als beloning meteen een glaasje wijn ingeschonken![]()
Heb jij echt griep of ben je flink verkouden?
Das waar vlees magquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt hier bijna geen kip, dus who cares
Ja dat lukt me wel, maar als ik dan terug ga naar mijn tab met Fok! stopt de muziekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
Kun je een nieuwe tab openen en dan daar YT afspelen?
Open eens een nieuw window? Op Android heb je trouwens een special YT app ,, Waarscgijnlijk op Apple ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lukt me wel, maar als ik dan terug ga naar mijn tab met Fok! stopt de muziek
Ik heb geen idee, vind zelf alle tablets kutdingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een kutding![]()
Kan dat op geeneen tablet?
Ik kan maar 1 window tegelijk openen in Safari, wel meerdere tabbladen. Ik zal eens kijken of die Youtube-app er nog op staat, misschien is dat de oplossing.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Open eens een nieuw window? Op Android heb je trouwens een special YT app ,, Waarscgijnlijk op Apple ook
Ik heb er ook niet zoveel mee... Heb er 2 ... 7" gebruik niet meer En soms maak ik gebruik van mn 10" Asus Eeepad.. Maar meestal gewoon vanaf mn laptop ....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vind zelf alle tablets kutdingen.
Of installeer een extra browser zoals Chrome of zo...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 window tegelijk openen in Safari, wel meerdere tabbladen. Ik zal eens kijken of die Youtube-app er nog op staat, misschien is dat de oplossing.
Een 7" HTC ding heb ik, gebruik 'm alleen onderweg soms, kleine laptop nog vaker en thuis bijna altijd achter desktop.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel mee... Heb er 2 ... 7" gebruik niet meer En soms maak ik gebruik van mn 10" Asus Eeepad.. Maar meestal gewoon vanaf mn laptop ....
Dat is de oplossing niet, want zodra ik van chrome of youtube naar een andere app ga, stopt de muziek.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Of installeer een extra browser zoals Chrome of zo...
Dan trekt de processor het niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Of installeer een extra browser zoals Chrome of zo...
Nou ... Die van mij is aardig bij de pinkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef sig000 het volgende:
Een netbookje van 3 jaar oud is nog sneller dan zo'n tablet.
Het enige voordeel is dat je zo snel conact met internet, verder vind ik een laptop veel gemakkelijker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een 7" HTC ding heb ik, gebruik 'm alleen onderweg soms, kleine laptop nog vaker en thuis bijna altijd achter desktop.
Ik moet zeggen dat dit ding wel snel is, zodra je hem aanzet is er meteen internet en hij opent nieuwe pagina's en apps razendsnel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef sig000 het volgende:
Een netbookje van 3 jaar oud is nog sneller dan zo'n tablet.
Doet een laptop bijna net zo snel vanuit slaapstand.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit ding wel snel is, zodra je hem aanzet is er meteen internet en hij opent nieuwe pagina's en apps razendsnel.
Met een youtube luisteren in ieder geval welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Doet een laptop bijna net zo snel vanuit slaapstand.
Wanneer je wat meer dingen tegelijk wilt doen dan valt een tablet al snel door de mand.
Het geluid van een laptop wordt ik al droevig van, mijn tablet heeft dezelfde kwaliteit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een youtube luisteren in ieder geval wel
Doe je toch een paar Bluetooth speakertjes aan ....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het geluid van een laptop wordt ik al droevig van, mijn tablet heeft dezelfde kwaliteit.
Da's hier thuis niet nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je toch een paar Bluetooth speakertjes aan ....
Is goed manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de stal.Gisteren nog een lekker rondje gemaakt.
En het werkt ....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed man![]()
Zit ff YT op mn TV te checken
Moet dat nou écht in twee SC's tegelijk dat afzeikenquote:
tjongejonge... hebben jullie niks beter om over te zeiken?quote:
Paardenvlees?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hebben jullie niks beter om over te zeiken?
Care.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet dat nou écht in twee SC's tegelijk dat afzeiken
RLS / [RLS SC#1528] Weekend!
[..]
tjongejonge... hebben jullie niks beter om over te zeiken?
Wat moet ik doen? is toch sneu?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Care.
Dit is een andere SC.
Zou jij ook moeten doen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? is toch sneu?
Vroeger moest ik alles eten en heb daar nog steeds een trauma van.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van mij mag jeal vreet je een heel paard op, als ik maar niet mee hoef te eten...
Je staat wel op Soury's Meet lijstquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Care.
Dit is een andere SC.
Zou jij ook moeten doen
Je moet helemaal niks natuurlijk, maar ik zou gewoon lekker hier blijven en fitties in andere subfora de boel de boel laten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? is toch sneu?
Nou ik moest wel, alleen deed ik het nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vroeger moest ik alles eten en heb daar nog steeds een trauma van.![]()
Heb mijn kind nooit opgedrongen wat te eten, hoort een vrije keuze te zijn vind ik.
Zoals ik al zei, ik lees daar niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je staat wel op Soury's Meet lijst![]()
RLS / [RLS SC#1527]When two tribes ........
Heb jij effe mazzel
Nou.. mijn naam komt daar wel eens vaker voor en meestal om me belachelijk te maken, maarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks natuurlijk, maar ik zou gewoon lekker hier blijven en fitties in andere subfora de boel de boel laten.
Volgens mij bedoelde ze het niet eens slecht, maar ik volg RLS niet meer.
He Fannquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik moest wel, alleen deed ik het niet
Ik heb weleens 3 uur lang naar een bord met rooie bieten zitten kijken, verplicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik moest wel, alleen deed ik het niet
Loop je nu te stalken. Nee grapje. En ja was ook een grapje jou kant op min of meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Mja... dit topic staat nog in mijn AT's dus ik dacht effe lezen ....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
He FannJe bent er weer in de complaining form maar ok
Ik naar een bord zuurkoolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb weleens 3 uur lang naar een bord met rooie bieten zitten kijken, verplicht.
Maak je niet te druk om alles meisje .... Ook nog steeds rookvrij btw?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja... dit topic staat nog in mijn AT's dus ik dacht effe lezen ....
Misschien kan ik dat beter niet doen
ja soms wordt het zó vervelend dat het niet meer leuk is en ja dan word zelf IK wel eens pissig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop je nu te stalken. Nee grapje. En ja was ook een grapje jou kant op min of meer.
Hoe erg is het, afzeiken is redelijk overdreven. Je maakt het groter dan het is. Waar je mij
van beschuldigt doe jezelf aan.
Dit is een openbaar forum, ook alle posts. Ik baal zelf een beetje van dat oeverloze pots naar boven halen. Een beetje humor zal je sieren.
Godverdommequote:
Zal ik nou eens héél eerlijk zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet te druk om alles meisje .... Ook nog steeds rookvrij btw?
Dat laatstequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja... dit topic staat nog in mijn AT's dus ik dacht effe lezen ....
Misschien kan ik dat beter niet doen
Zuurkool met grote stukken kan ik niet hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik naar een bord zuurkoolen ik word nog steeds misselijk als ik het ruik
![]()
Ja ik snap de bedoeling ook niet écht hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste
Mbt RLS dan he, volgens mij is dat echt een rare slangenkuil.
Er is volgens mij al een jaar of 4 geen RLS meer op tv, maar een aantal mensen zitten volgens mij nog steeds op elkaars huid
Ai jammer Fann dat je weer gerookt hebt... Doe je best als je het toch wiltquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik nou eens héél eerlijk zijn?
Nee... ik heb al een paar keer gesmokkeld dus ik vrees het ergste
Haal die ellende dan uit je AT en post hier gewoon zoals je altijd al deed?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik snap de bedoeling ook niet écht hoor
Jij was slapen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ai jammer Fann dat je weer gerookt hebt... Doe je best als je het toch wilt
Ik vind het écht smerig, ik heb het niet opgevreten ook trouwens, moest ik zonder etenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zuurkool met grote stukken kan ik niet hebben.![]()
Ik snij het altijd extra fijn en dan na koken nog in de oven samen met bockworst, spekkies en gebakken aardappels of krieltjes.
Done!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Haal die ellende dan uit je AT en post hier gewoon zoals je altijd al deed?
Kost een beetje moeite, maar het kan best hoor
Nee je krijgt bulten van Fok, Je zou er weg moeten blijven. Het gaat nergens over en je ziet overal spoken. Ja tuurlijk worden er grapjes gemaakt. Een Fannetje doen is je ook niet onbekend. Hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja soms wordt het zó vervelend dat het niet meer leuk is en ja dan word zelf IK wel eens pissig.
kan gebeuren.
Ja, ja... ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ai jammer Fann dat je weer gerookt hebt... Doe je best als je het toch wilt
Heb ik ook een tijdje geleden gedaan, ik was daar ooit stamgast, maar soms is het beter om dingen lekker te laten waaienquote:
Nee echt schoon sinds 1 april 23:xx of zoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja... ik doe mijn best![]()
Jij hebt écht niet gesmokkeld??Da's wel knap!
Heeft het iets te maken met hormonen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je krijgt bulten van Fok, Je zou er weg moeten blijven. Het gaat nergens over en je ziet overal spoken. Ja tuurlijk worden er grapjes gemaakt. Een Fannetje doen is je ook niet onbekend. Het
is bijna een fok iets geworden. Maar dat is dan we weer ok en grappig. Kom op zeg
Dat isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee echt schoon sinds 1 april 23:xx of zo
Misschien krijgt ze bulten van mensen zoals jij, die niks beters te doen hebben dan hopen op een relletje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je krijgt bulten van Fok, Je zou er weg moeten blijven. Het gaat nergens over en je ziet overal spoken. Ja tuurlijk worden er grapjes gemaakt. Een Fannetje doen is je ook niet onbekend. Het
is bijna een fok iets geworden. Maar dat is dan we weer ok en grappig. Kom op zeg
Gebrek aan zou ook kunnenquote:
Hou es op paquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze bulten van mensen zoals jij, die niks beters te doen hebben dan hopen op een relletje.
Laat haar met rust en ga je pijlen op iemand anders richten die het misschien wel waardeert op de juiste plaats en dat is volgens mij niet hier.
Gewoon verder gaan op de goede weg,.... Weet niet wanneer die 3 sigs waren , maar je kunt het .. Kom op Fann klein lief miesje van me ,,quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat isnou schaam ik me een beetje
maar goed, tis nog geen verloren zaak,
bij elkaar 3 sigaretten, maar........ dat waren er 3 teveel, dat geef ik direct toe
Ja ja , en zo lief ben ik nou ook weer niet heurquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan op de goede weg,.... Weet niet wanneer die 3 sigs waren , maar je kunt het .. Kom op Fann klein lief miesje van me ,,![]()
Welke, of moet ik nog quotes uit het heden en verleden gaan lezen, Ik baal daar van.quote:
Jullie 2 zouden gewoon een spraakverbod hier moeten krijgen en dan en dan hebben we dat over en weer gedoe ook niet,,, Maar goed dat schijnt niet te werken ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan dan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan niet. We verschillen als dag en nacht
Niet waar, meestal 's nachts beide.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar goed je zit op me lipquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Maar ik blijf mezelf en ben een man ....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En wat moet Soury daar mee?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk chaletje in Duitsland met 20 hectare ruimte.
0637499202quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk chaletje in Duitsland met 20 hectare ruimte.
Hopeloosquote:
Die quote had ik gekozen omdat dat gebitch tegen mij toen begon, daarna hield het niet op...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke, of moet ik nog quotes uit het heden en verleden gaan lezen, Ik baal daar van.
Noten die handel
Is het een vent?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wees dan
een vent en praat het uit.
Memorie lane is soms niet handig. Je graait van oude quotes naar persoonlijke dingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die quote had ik gekozen omdat dat gebitch tegen mij toen begon, daarna hield het niet op...
en ik denk wel dat ik weet waar het probleem zit, ik heb je gebeld om het uit te praten
maar je gooide de haak er op, dan moet je niet stoer blijven doen op een forum, wees dan
een vent en praat het uit.
Het is niet alsof we vreemden zijn, we zijn een paar maanden privé met elkaar omgegaan
en dan is het toch iets anders vind ik, ik weet niet of jij nog weet wat voor een email je me
ineens zomaar uit het niets stuurde, maar ik weet het nog wel.
Kan je wel steeds herhalen, ach tis maar een forum.... maar dat is gelul natuurlijk en dat
weer je zelf ook wel.
Maar goed heeft geen zin dit, ik heb al eerder gezegd ik ga dit niet als een debiel op een forum uitvechten, maar je kan af en toe een goeie Bitch terugkrijgen, dat is dan wel waar jij voor
gekozen hebt.
Maar goed
//// care eigenlijk
Ik pm de echte welquote:
Het wordt steeds verwarrender.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze heeft wel tettendie heb ik dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |