hahahaquote:
Bijprodukt van lasagna?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar niet.. Morgen weer naar een Italiaan
Nee hoezo? Zegt toch smakelijk of zoiets?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
zitten jullie Soury te pesten met al die joetoepjes
Anky is iets meer een ras paard en heeft ze beter op een rijtjequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad net één en dezelfde persoon
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
wilde dat ik Anky op de kroningsdag wasze stond er maar mooi
En ze stond ook nog eens naast Andre Kuipersquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
wilde dat ik Anky op de kroningsdag wasze stond er maar mooi
Ik begon zoiets al te vermoedenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef sig000 het volgende:
Ik ken er ook klein beetje en die Sjef nog wat beter.
zij welquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze stond ook nog eens naast Andre Kuipers
Ja he, ik vind dat ook een leuke ventquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zij weldat vind ik zo een leuke vent he
wij weten wat leuk isquote:
Laatst zag ik een documentaire van toen hij in de ruimte was, geweldig, heel bijzonder, maar daarentegen vind ik hem toch heel normaal gebleven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij weten wat leuk ismaar hij ken ook mooi vertellen en zijn foto`s heb hem een half jaar gevolgd toen hij boven ons zweefde
Robbert "De koning is ingehuldigd" Dijkgraaf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Wetenschappers die het leuk weten te vertellen zijn altijd leuk.. Net als die andere Heraut Robbert Dijkgraaf
het is gewoon een jongen uit Amsterdam oost geblevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatst zag ik een documentaire van toen hij in de ruimte was, geweldig, heel bijzonder, maar daarentegen vind ik hem toch heel normaal gebleven.
Woont ie daar ook nog steeds?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon een jongen uit Amsterdam oost gebleven
Geen domme gozert.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robbert "De koning is ingehuldigd" Dijkgraaf.
Sjef is gewoon een paardenhandelaar, wel een redelijke goede met zo hier en daar wat gedoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |