hahahaquote:
Bijprodukt van lasagna?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar niet.. Morgen weer naar een Italiaan
Nee hoezo? Zegt toch smakelijk of zoiets?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
zitten jullie Soury te pesten met al die joetoepjes
Anky is iets meer een ras paard en heeft ze beter op een rijtjequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad net één en dezelfde persoon
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
wilde dat ik Anky op de kroningsdag wasze stond er maar mooi
En ze stond ook nog eens naast Andre Kuipersquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
wilde dat ik Anky op de kroningsdag wasze stond er maar mooi
Ik begon zoiets al te vermoedenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef sig000 het volgende:
Ik ken er ook klein beetje en die Sjef nog wat beter.
zij welquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze stond ook nog eens naast Andre Kuipers
Ja he, ik vind dat ook een leuke ventquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zij weldat vind ik zo een leuke vent he
wij weten wat leuk isquote:
Laatst zag ik een documentaire van toen hij in de ruimte was, geweldig, heel bijzonder, maar daarentegen vind ik hem toch heel normaal gebleven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij weten wat leuk ismaar hij ken ook mooi vertellen en zijn foto`s heb hem een half jaar gevolgd toen hij boven ons zweefde
Robbert "De koning is ingehuldigd" Dijkgraaf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Wetenschappers die het leuk weten te vertellen zijn altijd leuk.. Net als die andere Heraut Robbert Dijkgraaf
het is gewoon een jongen uit Amsterdam oost geblevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatst zag ik een documentaire van toen hij in de ruimte was, geweldig, heel bijzonder, maar daarentegen vind ik hem toch heel normaal gebleven.
Woont ie daar ook nog steeds?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon een jongen uit Amsterdam oost gebleven
Geen domme gozert.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robbert "De koning is ingehuldigd" Dijkgraaf.
Sjef is gewoon een paardenhandelaar, wel een redelijke goede met zo hier en daar wat gedoe.quote:
dat denk ik niet, geld zat dus zal wel ergens in de bossen een huis gekocht hebbenquote:
Hij woont nog wel in de buurt, hij woont in Vijfhuizen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat denk ik niet, geld zat dus zal wel ergens in de bossen een huis gekocht hebben
okequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij woont nog wel in de buurt, hij woont in Vijfhuizen.
gewoon naast het vliegveld ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij woont nog wel in de buurt, hij woont in Vijfhuizen.
Het schijnt dat de fysieke omstandigheden nog al wijzigen naarmate je verder van de aarde komt en dat je dan in zon pak moet zien door te komen etc .. Maar het hoeven geen topsporters te zijn idd of zoiets.. Nu ik gestopt ben met roken , ga ik er ook maar eens over denken ..quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom een astronaut zo bijzonder is?
Je gaat in zo'n capsule zitten en ze schieten je de ruimte in.
jij bent gek, weet je wat je allemaal moet laten voor zoiets, het is niet in een stoeltje plaats nemen en hoppa de ruimte in, en hij is ook wetenschapper he maar hij moet elke dag sporten, veel laten in het gewone leven etc etcquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom een astronaut zo bijzonder is?
Je gaat in zo'n capsule zitten en ze schieten je de ruimte in.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gek ben, kan ik 't niet meer worden.![]()
Denk dat alle Fokkers 40+ het hier waarschijnlijk langzaam worden als ze het al niet jaren zijn ..quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gek ben, kan ik 't niet meer worden.![]()
Altijd leuk, ik heb alleen wel last van toetsenborddyslexie, moet nog steeds de letters zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je net zo gek als mij
gesjellig
hahaha mooi woord, nou geeft toch niet ik maak spelfoutenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Altijd leuk, ik heb alleen wel last van toetsenborddyslexie, moet nog steeds de letters zoeken.
ja das onze generatie... typen a 25 tekens per min max !quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Altijd leuk, ik heb alleen wel last van toetsenborddyslexie, moet nog steeds de letters zoeken.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog steeds geen smartfoon, loop ik nu erg achter?
6310?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je gek, ik heb nog een Nokia een ijskast zeggen ze wel eens
Ik snap de volgorde van de toetsen gewoon niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ja das onze generatie... typen a 25 tekens per min max !
Ik heb ook een Nokia.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je gek, ik heb nog een Nokia een ijskast zeggen ze wel eens
Ja ik heb apparaten die dat hebben en omdat ik qwerty gewend ben, heb ik daar weer moeite mee ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap de volgorde van de toetsen gewoon niet.![]()
Waarom niet gewoon op alfabet?
Naarmate je ouder wordt ... ik gebruik al een toetsenbord sinds 1991 of zo... Maar dat ik er nu beter om ben gaan typen... Hou het op een paar vinger systeem....quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef sig000 het volgende:
Ik heb zelfs nog tieples gehad maar dat mocht niet baten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot morgen
[ Bericht 9% gewijzigd door chufi op 09-05-2013 01:40:45 ]
Gelukkig zijn er meer Italianen dan parkeerplaatsenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef chufi het volgende:
Goedenavond.... Ben je vrij, word je ziek ...
Meer parkeerplaatsen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer Italianen dan parkeerplaatsen![]()
Het is trouwens een kut griep. Maar de mazzel heb je wel dat je niet meer rookt.
Ik heb echt de straat wakker gehoest, en dan vooral 's nachts
Ja ik kon even niks anders verzinnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer parkeerplaatsen...Maar OK. Weet niet of ik echt verhoging heb, maar een rauwe zere keel en een vol hoofd... Ben bijna nooit ziek dus nu ik niet rook juist weer vatbaarder .... Maar toen ik nog rookte was het regelmatig kuchen , dat is wel voorbij (behalve nu dan even)
Ik lul altijd maar watquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan verzin je binnenkort maar weer eens iets nieuws
Ja maar ben niet helemaal lekkerquote:
En kan je wel werken morgen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ben niet helemaal lekker![]()
Heb mn hosseldate af moeten zeggen... Maar daar gaan we nog op terugkomen...
Nee morgen werk ik niet , vrije dag van de zaak...(Denken ze in Engeland anders over, maar goed )quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kan je wel werken morgen?
Was het weer hosselavond?mag je het goed maken met haar?
Mooi! Dan hoop ik dat je morgen wat bent opgeknapt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee morgen werk ik niet , vrije dag van de zaak...(Denken ze in Engeland anders over, maar goed )
Ja dat maak ik wel weer goed .. Maak je niet druk
Ja koop ik ook maar die hossel doe ik wel wat later ... Dit weekend wil ik het niet riskeren , uit volksgezondheidsredenenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Dan hoop ik dat je morgen wat bent opgeknapt.
Voor mij tijd om te gaan slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |