Dat ding is zeker 1.20quote:
En dan te weten dat iteejer die hele dolfijnenhype gemist heeft, hij snapt niet waarom ik stuk gaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Potverdorie, ik kom het binnenkort aanbidden
Ik moet bijna huilen, LV's reactie: "Ja dat moet ik niet in de tuin hoor, maar ik wil het wel zien!"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan te weten dat iteejer die hele dolfijnenhype gemist heeft, hij snapt niet waarom ik stuk ga
De man sjouwt al jaren met groot vuil dat ie vindt en we best kunen gebruiken, die is keisterk!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef LompeHork het volgende:
Heeft hij het binnen gebracht met een hijskraan?
Dat geloof ik zo, maar ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
De man sjouwt al jaren met groot vuil dat ie vindt en we best kunen gebruiken, die is keisterk!
Oh gottegottegotquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan te weten dat iteejer die hele dolfijnenhype gemist heeft, hij snapt niet waarom ik stuk ga
Dat betekent dat ie het serieus mooi vindt, da's nog veel erger!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Same here.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
Leugens! Je hebt de kleinste piemel van FOK! toch ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
Beetje kleine spuitgaatjes, daar krijg ik hem nooit in
quote:
Laat ik het zo zeggen, we hadden bijna een FA minder.quote:
*PPPPPPPPPFRRRRT* bier, overal over het scherm, rot opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat betekent dat ie het serieus mooi vindt, da's nog veel erger!
Say whut?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je nog waar dat staat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Ik heb rond sinterklaas nog een dolfijnsuprise geknutseld voor LH
Mens je moet eens weten wat ie allemaal al meegesjouwt heeft in de loop der jarenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
In het sinttopic, ergens in januari? Ik ben ook lui.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je nog waar dat staat?die comic zeg maar?
FOTOS!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mens je moet eens weten wat ie allemaal al meegesjouwt heeft in de loop der jaren
Dat!quote:
Die weegt minimaal 200 kiloquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik naar die vuilnisemmer kijk is hij ook gewoon echt huge he?
Hij s zeker 1 meter lang, ik zal morgen bij daglicht even meten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik naar die vuilnisemmer kijk is hij ook gewoon echt huge he?
Lol. Jammer dat er geen foto's van zijn hoe hij er mee over straat liep.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij s zeker 1 meter lang, ik zal morgen bij daglicht even meten.
Het ene gat volspuiten en door het andere kwakt het in je oog!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Ben je vrijdag vrij? Dan komen we eten en zal ik de liefde bedrijven met de stenen dolfijn
Werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Ben je vrijdag vrij? Dan komen we eten en zal ik de liefde bedrijven met de stenen dolfijn
Mental image. En bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ene gat volspuiten en door het andere kwakt het in je oog!
Hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Waar kun je dit kopen? Ik wil het hebben.
Ik vind hem geweldig! Ik ga leds in zijn ogen zetten, speaker er in voor dolfijnengepiep en uiteraard waterstralenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik moet die kleefzooi van jou niet op mijn visquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Rode leds toch wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hier
[..]
Ik vind hem geweldig! Ik ga leds in zijn ogen zetten, speaker er in voor dolfijnengepiep en uiteraard waterstralen
[..]
Ik moet die kleefzooi van jou niet op mijn vis
Dan is dit een dolvis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode leds toch wel?
En een dolfijn is geen vis
Bouw zo'n draaiende plaat, dan wordt het pas echt een dolvis!quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode leds toch wel?
En een dolfijn is geen vis
Hebben!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
heeft wel iets , die rode leds
Oh tof! En een hoorn erop, evil unicorn delphinquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ik snap niet wat er zo evil is aan een hoorn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh tof! En een hoorn erop, evil unicorn delphin
Wat een held ben jijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hier
[..]
Ik vind hem geweldig! Ik ga leds in zijn ogen zetten, speaker er in voor dolfijnengepiep en uiteraard waterstralen
[..]
Die tijd staat u eeuwig in mijn tuin.quote:
Sinds wanneer heeft een dolfijn 2 spuitgaten eigenlijk? Daar kan je vast ook nog wat meequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
nog 1 erbij en je kan ermee bowlenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een dolfijn 2 spuitgaten eigenlijk? Daar kan je vast ook nog wat mee
Toen had je geen VBL-haat Yvje en kwam je nog vaak langs.quote:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yvonne, mag ik jouw topic 'misbruiken' als reclameplatform voor een goede vriend?
Yvjequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen had je geen VBL-haat Yvje en kwam je nog vaak langs.
(hoeft nu niet meer hoor)
Ik heb heul geen VBL haat, maar vroegah was het leuker, ik mis Stiefquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen had je geen VBL-haat Yvje en kwam je nog vaak langs.
(hoeft nu niet meer hoor)
Ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb heul geen VBL haat, maar vroegah was het leuker, ik mis Stief
Ik HMF.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb heul geen VBL haat, maar vroegah was het leuker, ik mis Stief
ik nietquote:
Ach ik had een middag genoten toen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik niet
die 'relletjes' van tegenwoordig stellen niks voor helaas, die dolfijnen onzin ook niet
Pics?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe kan yvonne nu alweer hier zijn
ze zat net nog in pauw en witteman
picsquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe kan yvonne nu alweer hier zijn
ze zat net nog in pauw en witteman
OMGquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
In een Ajax shirt, think notquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wel raar, want wij hebben zijn kleefzooi nog een keer geconsumeerdquote:
True true.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel raar, want wij hebben zijn kleefzooi nog een keer geconsumeerd
Dat is ie ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 06:14 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die denken dat iteejer hierom baas is
Volgende week woensdag weer voedselgevecht
Dinsdag toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:14 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die denken dat iteejer hierom baas is
Zekers, maar niet hierom. Ook hierom, maar niet hoofdzakelijk hierom. Snappie?quote:
Ojaquote:
die ene is denk ik voor penetratie.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
die ene is denk ik voor penetratie.
officieel bedoeld voor penetratie, laat ik het zo zeggen dan.quote:
Wacht, dit is toeval?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat was jij al.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leugens! Je hebt de kleinste piemel van FOK! toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
6 pagina's omdat admin?6 pagina's? Ik heb er één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 posts per pagina
Fuck the EBU.
omdat anders blokkeertquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
6 pagina's? Ik heb er één.
25 posts per pagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat anders blokkeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat anders blokkeertDat heb ik alleen met Firefox. Als ik daar alles op één page wou dan was een topic met veel plaatjes totaal niet te doen. Chrome heeft dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar bij beide geen last van, gebruik eigenlijk bijna altijd Firefox aangezien Chrome er bij mij soms ineens mee ophoudt en/of moeite heeft met filmpjes afspelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen met Firefox. Als ik daar alles op één page wou dan was een topic met veel plaatjes totaal niet te doen. Chrome heeft dat niet.
En een shampoofles wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
Beetje kleine spuitgaatjes, daar krijg ik hem nooit in
Die was veel groter. Veel groter zeg ik je.quote:
Je had gewoon een halfje hè?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die was veel groter. Veel groter zeg ik je.
Ik gebruik nu chrome, maar ik ga het nog eens proberen,quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen met Firefox. Als ik daar alles op één page wou dan was een topic met veel plaatjes totaal niet te doen. Chrome heeft dat niet.
Dit keer wellicht wat gecoordineerder en geconcentreerder?quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:14 schreef kanovinnie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef BMTH182 het volgende:
Je bent me d'r wel eentje
Niet weten van dolfijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef BMTH182 het volgende:
Je bent me d'r wel eentje
Kom maar naar die meet, dan ga je het wel snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, sommigen ouwehoeren slechts over dolfijnen, en sommigen komen echt met een dolfijn naar huisquote:![]()
Als het zou kunnen/mogen zou ik ook met dolfijn naar huis gaan, maar dan wel om in de pan te gooienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kom maar naar die meet, dan ga je het wel snappen
[..]
Mja, sommigen ouwehoeren slechts over dolfijnen, en sommigen komen echt met een dolfijn naar huis
Neem je hem dinsdag mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kom maar naar die meet, dan ga je het wel snappen
[..]
Mja, sommigen ouwehoeren slechts over dolfijnen, en sommigen komen echt met een dolfijn naar huis
Plakken we er voor de vorm even vleugels opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja, als mascotte
Birds, dolfijn, what's the difference.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |