In Kopenhagen, The Little Mermaid.quote:
Stijlvol.quote:
Van dat liedje denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
OK Mokumer wist ik wel maar die andere twee, nog nooit van gehoord. Waar slaat die twee opStoepschijter, nou ja zeg.
Ja maar dat liedje is nog niet zo oud, bijnamen zijn dat meestal wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van dat liedje denk ik.
Amsterdam, poep op de stoep.
Ik 3 wekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
En ik heb lekker lang weekendt/m maandag vrij.
Ik ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
En ik heb lekker lang weekendt/m maandag vrij.
Daar zal het bij mij ook wel op uitdraaien jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook.
5 dagen lam zuipen en niksen.
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Krijg je een DM of zo als die smiley wordt gebruikt?
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Een punt achter een smiley zetten is stom.
De smiley is in de plaats van de punt (vind ik).quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan hoort een punt achter een zin ook niet.
omg je hebt een levenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Daar gaat het wel op uitdraaien. Misschien even de stad in. Niet echt iets gepland.
Je kan naar het Westerpark gaan. Daar heb je Rolling Kitchens dit weekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Daar gaat het wel op uitdraaien. Misschien even de stad in. Niet echt iets gepland.
Is dat een band of iets met eten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan naar het Westerpark gaan. Daar heb je Rolling Kitchens dit weekend.
Ja vond ik ook. Ik ga een kijkje nemen 1 van deze dagen.quote:
ik ben gewoon een bikkelquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
Heel apart, vorige keer was het hardstikke mooi weer en zeurde je dat iemand anders voor je boodschappen moest doen, nu regent het en ga je zelfRare vogel ben je
herken ik wel hoor. Als het mooi is blijf ik liever lekker in de zon zitten dan dat ik naar de winkel ga lopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben gewoon een bikkel
als het mooi weer is dan is het te gemakkelijk en heb ik er geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |