Voor de 2equote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet Sticky? Is meteen een leuk eerbetoon aan de slowchat-topics op Fok!
Het publiek.......dat gebit op 40 seconden......quote:
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.quote:
http://www.jeroensmits.nl/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.
Waarschijnlijk medewerker bij een callcenter ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.
Wilt u er frietsaus bijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarschijnlijk medewerker bij een callcenter ofzo.
En die noemen we dan "Laat Ze Maar Praten"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan hij met Rick Brandsteder een nieuwe talkshow gaan presenteren.
quote:
Yup.. sp3c.quote:I can't help about the shape I'm in
I can't sing, I ain't pretty and my legs are thin
But don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Bewust the long play gepakt.... die is het mooiste.quote:
Hou op met Pino pijpen dan, smerig vrouwkequote:Op woensdag 8 mei 2013 07:38 schreef Karina het volgende:
Flauwe mopjes tijd gisteren? Heb ik er ook nog eentje:
Wat krijgt Pino als hij klaarkomt?
sesamzaad
Dan is de vraag of ze voorkeur heeft voor geel of blauw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou op met Pino pijpen dan, smerig vrouwke
Ze houdt gewoon van sesamzaad denk ik, Als ze bezig is, kruipt Tommie soms ook achteropquote:Op woensdag 8 mei 2013 07:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan is de vraag of ze voorkeur heeft voor geel of blauw.
Blauw. Dat zie je toch zo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan is de vraag of ze voorkeur heeft voor geel of blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |