Dat waren nog eens tijden.quote:
Ja die welquote:
whehehequote:
In die tijd was moppentappen op TV populair. Je had toen ook Ron Brandsteder (quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Dat konijn is ook al weer 12 jaar geleden begonnen.
Ja, ik weet wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
ohja en die andere gast... die had zo;n wedstrijd gewonneniets Smit ofzo
Ja die blonde met haags accent die zichzelf heel grappig vondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik weet wie je bedoelt.![]()
Die heeft toen ook nog een tijd bij Call-TV gewerkt, toch?
Moppentoppers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In die tijd was moppentappen op TV populair. Je had toen ook Ron Brandsteder ( [ afbeelding ] ) met zo'n programma.
Dat zeg ik.quote:
Ik wens jou binnenkort een reüniequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
Ohja die gast zat op de school naast mij... liep ie altijd zo popi te doen omdat hij op tv kwam
nee gelukkig niet mijn school...op mijn schoolreunie had ik een Idols-kandidaat die ook een tv programma over fietsen presenteerde...was niet veel beterquote:
Een oud-klasgenoot van mij staat zo nu en dan in beeld bij zo'n shownieuws-programma.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee gelukkig niet mijn school...op mijn schoolreunie had ik een Idols-kandidaat die ook een tv programma over fietsen presenteerde...was niet veel beter
Oh dan zie ik die waarschijnlijk regelmatigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een oud-klasgenoot van mij staat zo nu en dan in beeld bij zo'n shownieuws-programma.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
lol bij mij in de klas zat een meisje die in de playboy had gestaan
dat klinkt leuk maar als elk gesprek uitloopt op 'ik stond in de playboy *drukt foto's in je gezicht*' dan word het op een gegeven moment vervelend
Nederlandse playboy dus echt mooi was het ook niet ofzo ... zwart/wit zelfs voorzover ik me kan herinneren
Ik ken iemand die mod op Fok! is geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
lol bij mij in de klas zat een meisje die in de playboy had gestaan
dat klinkt leuk maar als elk gesprek uitloopt op 'ik stond in de playboy *drukt foto's in je gezicht*' dan word het op een gegeven moment vervelend
Nederlandse playboy dus echt mooi was het ook niet ofzo ... zwart/wit zelfs voorzover ik me kan herinneren
Uiteraard. Maar ik ken deze persoon langs andere weg dan via een Fok!-meetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
ik ken een heleboel fok!mods ... wat een leven heb ik
Ook heel wat uit het "Den Haag van het Oosten"... - zondag spelen beide clubs tegen elkaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef sp3c het volgende:
zijn toch een stuk of 5 Haagse mods als ik snel tel
Voor de 2equote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet Sticky? Is meteen een leuk eerbetoon aan de slowchat-topics op Fok!
Het publiek.......dat gebit op 40 seconden......quote:
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.quote:
http://www.jeroensmits.nl/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.
Waarschijnlijk medewerker bij een callcenter ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.
Wilt u er frietsaus bijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarschijnlijk medewerker bij een callcenter ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |