moet je nagaan hoe je eigen clubje het doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef valek het volgende:
Met zoveel verliespunten kampioen worden zegt wel iets over de triestheid en onkunde van de Nederlandse competitie.
Dat is nog een hele prestatie natuurlijk! Want, aardappel!, Kutjoden, bah, Ajakkes etc etc.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe je eigen clubje het doet.
Volwassen reactie. Doe je goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nog een hele prestatie natuurlijk! Want, aardappel!, Kutjoden, bah, Ajakkes etc etc.
valek.
Nog slechter, maar toch maar 4 punten minder dan jullie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe je eigen clubje het doet.
Heatwavequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nog een hele prestatie natuurlijk! Want, aardappel!, Kutjoden, bah, Ajakkes etc etc.
valek.
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef valek het volgende:
Met zoveel verliespunten kampioen worden zegt wel iets over de triestheid en onkunde van de Nederlandse competitie.
Nogal duidelijk. De triestheid en onkunde van de Nederlandse clubs en dan vooral in Europa.quote:
Onkunde? Wij pakten nog 4 punten tegen de nummer 2 van Engeland dit seizoen en de andere twee clubs uit onze poule staan in de finale en de halve finale. Is maar wat je onkunde noemtquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:08 schreef valek het volgende:
[..]
Nogal duidelijk. De triestheid en onkunde van de Nederlandse clubs en dan vooral in Europa.
En dat terwijl er de laatste jaren vrij veel in PSV is geïnvesteerd. Maar goed, we zijn kampioen dus waarom zou ik mij druk maken om wat nietszeggende posts van jou. Ik denk dat jij graag je club kampioen had zien worden in deze nietszeggende competitie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef valek het volgende:
[..]
Nog slechter, maar toch maar 4 punten minder dan jullie.
Ja en, die waren zo ongemotiveerd en hadden totaal geen zin om tegen Ajax te voetballen dat ze daarom punten lieten liggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onkunde? Wij pakten nog 4 punten tegen de nummer 2 van Engeland dit seizoen en de andere twee clubs uit onze poule staan in de finale en de halve finale. Is maar wat je onkunde noemt
Oh nu dit gezever weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef valek het volgende:
[..]
Ja en, die waren zo ongemotiveerd en hadden totaal geen zin om tegen Ajax te voetballen dat ze daarom punten lieten liggen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef valek het volgende:
[..]
Ja en, die waren zo ongemotiveerd en hadden totaal geen zin om tegen Ajax te voetballen dat ze daarom punten lieten liggen.
Ach joh, hij baalt gewoon dat zijn club dit seizoen alle moeite had met Zweedse middenmotors. Gefrustreerd tot op het bot na weer een dramatisch verlopen seizoen waarin alweer flink in is geïnvesteerd en je alle moeite hebt om een club zonder een rooie cent achter je te houden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onkunde? Wij pakten nog 4 punten tegen de nummer 2 van Engeland dit seizoen en de andere twee clubs uit onze poule staan in de finale en de halve finale. Is maar wat je onkunde noemt
City had geen zin in om de volgende ronde CL te halen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef valek het volgende:
[..]
Nee, het Engelse voetbal ligt Ajax wel. Zo goed zijn die clubs dara namelijk niet met die lange halen snel naar huis.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef valek het volgende:
[..]
Wat een zure verliezer ben jij!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef valek het volgende:
[..]
Er staat inderdaad totaal niks op het spel in de CL. Logisch dat een club de CL niet serieus neemt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef valek het volgende:
[..]
Beter doen ze dan gewoon de witte broekjes van het thuistenue aanquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo tegen PSV en Feyenoord?
[ afbeelding ]
Of over de kleine clubs die steeds sterker worden en daardoor consequent punten kunnen afsnoepen van grotere teams. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef valek het volgende:
Precies, ik vind het nog steeds lastig om in te schatten waar de Eredivisie qua niveau nou precies staat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of over de kleine clubs die steeds sterker worden en daardoor consequent punten kunnen afsnoepen van grotere teams. Het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon gratis weggeven. Waardeloze speler.
Hulde voor de mensen die hem hebben helpen overleven!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel vanzelfsprekend dat je zo iemand probeert te helpen
ook niets van gezienquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hulde voor de mensen die hem hebben helpen overleven!
410 ging er ook eentje knock-out met een bloedneus en alles... Weet iemand wat er met hem was?
ja ajax zit ver boven de rest vd competitie en is idd de enige ploeg die enigszins kans maakt in europaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef valek het volgende:
Amateurquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon gratis weggeven. Waardeloze speler.
Was aan de andere kant. Ik denk eigenlijk dat hij flauwviel door het bloed wat hij zag.quote:
quote:Johan Cruijff in Voetbal International:
Op een gegeven moment gaven we een presentatie van onze plannen bij de club. Daar kwam een organogram op tafel, zo'n tekening van hoe de macht verdeeld was binnen de clubleiding. Bovenaan stond de raad van commissarissen. Daaronder de directie. Dan kreeg je marketing en financiën. Ergens verderop stonden het eerste elftal en de jeugdopleiding. Dus ik vraag aan die kerel van marketing: Als het eerste elftal verliest, wat verkoop jij dan? Het antwoord was: ,,Dan verkoop ik niks''. Daarna vroeg ik aan de financiële man: Als het eerste elftal steeds verliest, maak je dan winst of verlies? Het antwoord: ,,Dan maken we verlies.'' Daarna vroeg ik de directie wat zij kunnen bewerkstelligen als het eerste elftal steeds verliest. Zelfde antwoord: niks. Op die manier probeerde ik ze duidelijk te maken dat bij een voetbalclub alles staat of valt met het eerste elftal. Nou, dan weet ik het goed gemaakt, zei ik toen. We draaien dat papiertje gewoon om.''
schakel programma, wat valt er nog te beslissen dan? Alleen play offs nog tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende zondag op EL1 een schakelprogramma, op EL2 Ajax.
Haha geniaal, ik zie het al voor me in die vergaderkamerquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was aan de andere kant. Ik denk eigenlijk dat hij flauwviel door het bloed wat hij zag.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was aan de andere kant. Ik denk eigenlijk dat hij flauwviel door het bloed wat hij zag.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zet hem aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef wieisboos het volgende:
kampioenswedstrijd van Ajax F1 straks live op ajax.nllijkt me leuk om te zien
Zou wel een leuke club voor hem zijn maar dan moeten ze eerst eens wat betalenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef wspa_ het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)at_Ajax_voor_AS_Roma
Zoveel zal Ajax toch niet voor Alderweireld vragen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel een leuke club voor hem zijn maar dan moeten ze eerst eens wat betalen
Ze zullen wel het onderste uit de kan willen. 8 tot 10 miljoen moet kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel zal Ajax toch niet voor Alderweireld vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |