Data in 2013
 Data in 2013 Data in 2014
 Data in 2014 

Ik moest dit youtubenquote:

maar volgens mij zijn we redelijk klaar met de voorbereidingen
  maar volgens mij zijn we redelijk klaar met de voorbereidingen   

Zo, ook al goed bezig! Wie maakt de taart?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:02 schreef ClintOosthout het volgende:
Gisteren fotograaf geregeld
Lokatie staat vast,
Drank is geregeld,
Eten is geregeld,
Muziek stadhuis is geregeld,
Ringen zijn geregeld,
Trouwjurk van m'n aanstaande is geregeld
Muziek lokatie is bijna geregeld,
Bedankjes zijn we uit,
Mijn pak wil ik proberen dit weekend te vinden,
Vandaag even druk aan het werk voor de uitnodigingen (ga ze zelf maken)
Taart is nog een probleempjemaar volgens mij zijn we redelijk klaar met de voorbereidingen

Tijd gaat ook verrekte snel ineens
Wij leggen trouwens een aantal wegwerp camera's neer tijdens het feest zodat iedereen spontaan foto's kan maken

Gaat gewoon te snelquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, ook al goed bezig! Wie maakt de taart?
Ja, gaat snel he!
Ik ben gewoon getrouwd over 23 dagen, wat is deze

Ja ligt er aan wat je te duur vindt. Voor een professioneel gemaakte bruidstaart betaal je inderdaad rond de 5 euro pp. Weet niet hoe veel mensen er mee eten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:09 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Gaat gewoon te snel
Taart hebben we nog niemand voor gevonden die geschikt is vandaar een probleempje
Banketbakkers zijn gewoon veel te duur en de huishoudmama's in de buurt die "fondanten en cake bossen" zijn niet echt goed
Zitten er nu zelfs aan te denken om hem maar zelf te maken

Ohja, ik moet ook nog iemand vinden die goed wenkbrauwen kan plukken. Ah well, anders doe ik het zelf wel!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Whaha raar idee he sq! Ik ben over n week een getrouwde vrouw.... Heel raar idee!
Vandaag haar nagels en gezichtsbeh!
Clint, wie maakt de taart?

!
!

) en zondag taart proeven bij de taartenbakster
 ) en zondag taart proeven bij de taartenbakster  

Whehehe, irritantquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik weet t, krijg nu ook dagelijks n kaartje van mn zus en ma... Nog 1 week, nog 6 dagen...
 En tegelijk ook wel lief
 En tegelijk ook wel lief 

Oh, daar zijn heel veel tips voor te vindenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:37 schreef purebliss het volgende:
Ohhh wat spannend allemaal! Hebben jullie nog wel vrije tijd over nu de datum nadert? Haha.
Wij hebben ook eindelijk een datum geprikt, 8-8-2014, dus nog ruim een jaar.
Hoelang zijn jullie uiteindelijk bezig geweest met de voorbereidingen? En wat was ongeveer de volgorde waarin jullie dingen geplanned hebben?
 En vrije tijd genoeg, zo ontzettend veel tijd kost het nou ook weer niet, hoewel je het zo gek kan maken als je wil. Gefeliciteerd, toffe datum! Wil je in de OP?
 En vrije tijd genoeg, zo ontzettend veel tijd kost het nou ook weer niet, hoewel je het zo gek kan maken als je wil. Gefeliciteerd, toffe datum! Wil je in de OP? )
 ) )
 ) 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |