Omdat we baas zijn. Als we je met enkel de spoilers zouden laten zitten, zou je gespoilerd zijn. Door zoveel te nepspoileren, word je niet gespoilerd door de echte spoilersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:20 schreef VeX- het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die expres semi-realistische nep spoilers plaatsen. Dan zit je dus de hele tijd in dubio over iets dat niet eens gaat gebeuren.
Ik denk dat Varys wel wist dat de moordaanslag zou mislukken. Of hij gokte er in ieder geval op. De ontwikkelingen in Westeros gingen te snel, vertelde Illyrio. Khal Drogo zou pas zijn slag slaan op het moment dat zijn zoon geboren zou zijn en dat was ongunstig voor Varys en Ilyrio. Het moest sneller gaan. Een mislukte moordaanslag op zijn Khaleesi zou oorlog een stapje dichterbij brengen. Dat was ook zo, omdat de Khal daarna in woede beloofde zijn ongeboren zoon de Iron Throne te geven en hun stenen huizen te slopen. Alleen jammer dat hij op zo'n lullige manier doodging.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oude reactie, (eigenlijk niet, de topics gaan te snel), maar volgens mij deed Varys zich als vriend voor tegen Illyrio zodat hij te weten kan komen over mogelijke bedreigingen vanuit Essos. Een paar scènes later vertelt Varys namelijk alles tegen de koning en beveelt de koning Daenerys te laten doden. Varys staat hier achter, en Ned niet.
Hoe kon hij dat weten? Jorah wist het zelf pas op het moment zelf. Hij kón het nie wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Hierro het volgende:
[..]
Ik denk dat Varys wel wist dat de moordaanslag zou mislukken. Of hij gokte er in ieder geval op. De ontwikkelingen in Westeros gingen te snel, vertelde Illyrio. Khal Drogo zou pas zijn slag slaan op het moment dat zijn zoon geboren zou zijn en dat was ongunstig voor Varys en Ilyrio. Een mislukte moordaanslag op zijn Khaleesi zou oorlog een stapje dichterbij brengen. Dat was ook zo, omdat de Khal daarna in woede beloofde zijn ongeboren zoon de Iron Throne te geven en hun stenen huizen te slopen. Alleen jammer dat hij op zo'n lullige manier doodging.
Hopelijk zijn de spoilers die ik gegoogeld heb ook nep.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat we baas zijn. Als we je met enkel de spoilers zouden laten zitten, zou je gespoilerd zijn. Door zoveel te nepspoileren, word je niet gespoilerd door de echte spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kunnen toch nooit dood gaan. Daar verwacht je het nooit van!
edit:Blijft lastig fokken met een smartphone.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Misschien veranderde hij van gedachten en wilde haar toch dood. Of hij gokte erop dat Dany de aanslag zou overleven. Het komt in ieder geval niet naar voren in de serie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kon hij dat weten? Jorah wist het zelf pas op het moment zelf. Hij kón het nie weten
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
Help me ff:Wie denk je dat Joffrey's oom is en Sansa deed janken omdat dat Littlefingers boot was, en ze nu niet met Littlefinger naar haar fam gaat, en niet met Loras gaat trouwen maar met een lelijke dwerg opgescheept zit, die ook nog eens familie van haar ergste vijand is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ja, als bastard heb je überhaupt geen recht op de troon volgens mij. Dan komt een verre oom nog eerder aan de beurt dan de bastard. Daarom worden bastards vaak gelegitimeerd wanneer er geen andere erfgenamen zijn. Zo hebben we nog niks over andere kinderen van Roose Bolton gehoord, het zou mij niks verbazen als zijn zoon nog de naam Snow met Bolton mag verwisselen.quote:http://fiz-x.com/joffrey-must-die-six-ways-to-kill-the-king/
Though I could be wrong, I’m pretty sure all signs point to Gendry as Robert Baratheon’s last remaining bastard, meaning the crown should (technically?) be his.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, als bastard heb je überhaupt geen recht op de troon volgens mij. Dan komt een verre oom nog eerder aan de beurt dan de bastard. Daarom worden bastards vaak gelegitimeerd wanneer er geen andere erfgenamen zijn. Zo hebben we nog niks over andere kinderen van Roose Bolton gehoord, het zou mij niks verbazen als zijn zoon nog de naam Snow met Bolton mag verwisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Daarom google ik dus NIETS en vraag ik al mijn domme vragen hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja je hoeft niet eens naar de pagina van een karakter te gaan, die zoekresultaten zeggen meteen al of ie dood is
Misschien had hij een andere manier in gedachte waarop de aanslag zou mislukken, meestal zie je in zo'n situatie de aanbieder van het gif het gif ook drinken. Dit keer niet. Wellicht was dat omdat we dan zouden weten dat het gif niet giftig genoeg was. Misschien had het wel voor een miskraam gezorgd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kon hij dat weten? Jorah wist het zelf pas op het moment zelf. Hij kón het nie weten
Meeste views als ik een topic openquote:
Misschien omdat jij alleen de Tyrion van de serie kent denk ik. Daar worden meer personages meer zwart-wit neergezet dan zwart-grijs zoals in de boeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kijken wij wel dezelfde serie?![]()
Cynisch, ja. OOK bezig met eigen belangen, ja. Voor de rest, nee. Hij heeft toch echt een goed hart en empathie voor anderen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
dit topic gaat ook over de Tyrion in de serie ... just sayin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Dat is de echte Tyrionquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
dit topic gaat ook over de Tyrion in de serie ... just sayin
okequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga daar dan in het boekentopic over praten, hier gaat het over de serie
Jon Sneeuw natuurlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet Robb dood waar moet ik dan naar kijken
Sowieso vind ik dat gestamp op tacos echt wel een keer genoeg geweest.quote:
Of "Other Robb".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |