Misschien wel gebruiken om zo'n vlammend zwaard te maken, net als in die legende.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Forbry het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben absoluut geen voorstander van Melisandre die Joffrey vermoordDat zou ik een hele slechte keuze van GRRM vinden...
Ben wel erg benieuwd naar wat ze met Gendry gaat doen
Ja, tijd om naar huis te gaan. Toedels.quote:
Hij heeft toch al een vlammend zwaard?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien wel gebruiken om zo'n vlammend zwaard te maken, net als in die legende.
Ja, maar dat is een 'gewoon' zwaard die in de fik gezet is. Net als Thoros eerst ook een beetje met een wildfirezwaard rondrende en nu daadwerkelijk zwaarden met magie in de fik kan steken.quote:
Oude reactie, (eigenlijk niet, de topics gaan te snel), maar volgens mij deed Varys zich als vriend voor tegen Illyrio zodat hij te weten kan komen over mogelijke bedreigingen vanuit Essos. Een paar scènes later vertelt Varys namelijk alles tegen de koning en beveelt de koning Daenerys te laten doden. Varys staat hier achter, en Ned niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen wilde hij een dothraki invasie, met moordenaars naar Dany in opdrqcht van Robert. Dan kan het hem niet om haar te doen zijn. Ik denk dat dat alleen voor meer chaos was, maarja. ik vraag me echt af wat Varys' doelen zijn. Ik denk in ieder geval dat zijn plannetjes nog heel belangrijk gaan worden
Zoveel slowchat.quote:
Niet Robb dood waar moet ik dan naar kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef Ang3l het volgende:
Van mij mag Carice die Gendry wel op de brandstapel gooien als dat de dood van Joffrey zou betekenen
Alhoewel ik het karakter zelf wel echt leuk vind om te haten natuurlijk.
Doe dan Robb maar dood!
*denkt 2x na* Dan zou die Carice wel een beetje een deus ex machina zijn met d'r magie. HOPLA. Bam. Van afstand ff wat grote koningen doodmaken.Ook een beetje "simpeltjes".
Hodor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet Robb dood waar moet ik dan naar kijken
Jon Snowquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet Robb dood waar moet ik dan naar kijken
Zie OPquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:56 schreef VeX- het volgende:
Waarom blijf ik namen van GoT karakters googelen.
Gvdme
Ja je hoeft niet eens naar de pagina van een karakter te gaan, die zoekresultaten zeggen meteen al of ie dood isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:56 schreef VeX- het volgende:
Waarom blijf ik namen van GoT karakters googelen.
Gvdme
Ja Thoros was ook op missie om die koning ervoor om te praten naar Rhllor, missionaris Thorosquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jon Snow
Wel vraag ik mij af wat voor de Lord of Light (R'hollor? of hoe heet hij precies?) zo interessant vindt aan de Baratheons.
Want Mellisandre zei tegen Thoros dat hij naar Westeros was gekomen met de opdracht om King Robert om te praten en vroeg waarom dat niet gelukt was.
Daarom is het nu ook een logische keuze om Gendry te pakken (hihi ik zei pakken) voor shadowmonster 2.0 ipv Stannis zelf want Stannis zelf is al zwakker geworden door de baby die Renly vermoord heeft.
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja je hoeft niet eens naar de pagina van een karakter te gaan, die zoekresultaten zeggen meteen al of ie dood is
IK ben blij dat zowel de dood van Ned, als Khal als Ros als een volkomen verrassing kwam. Die van Ned vooral, omdat ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij in seizoen 3 weer voor kwamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:05 schreef VeX- het volgende:
Dit ja.
Dit is de vierde persoon van wiens dood ik gespoilerd ben. De eerste was Ned. De tweede Khal Drogo. De derde en nu vierde moeten nog komen.
Hopelijk kan ik het de komende tijd verdringen.
lolwut?quote:
Zou die dan achter Joffrey aan gaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef megamandy het volgende:
Wel vraag ik mij af wat voor de Lord of Light (R'hollor? of hoe heet hij precies?) zo interessant vindt aan de Baratheons.
Want Mellisandre zei tegen Thoros dat hij naar Westeros was gekomen met de opdracht om King Robert om te praten en vroeg waarom dat niet gelukt was.
Daarom is het nu ook een logische keuze om Gendry te pakken (hihi ik zei pakken) voor shadowmonster 2.0 ipv Stannis zelf want Stannis zelf is al zwakker geworden door de baby die Renly vermoord heeft.
Dat zag ik ook echt niet aankomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
IK ben blij dat zowel de dood van Ned, als Khal als Ros als een volkomen verrassing kwam. Die van Ned vooral, omdat ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij in seizoen 3 weer voor kwamDus ik bleef tot het eind denken: oh, dit gaat goed komen...
Het feit dat Sean Bean gecast was, was ook wel een aardige spoiler.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat zag ik ook echt niet aankomen.
Ik zat echt te kijken van nooooooooooooo.
Maar tegelijkertijd wist iedereen, de shit is aan in Westeros.
Je hebt ook mensen die expres semi-realistische nep spoilers plaatsen. Dan zit je dus de hele tijd in dubio over iets dat niet eens gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
IK ben blij dat zowel de dood van Ned, als Khal als Ros als een volkomen verrassing kwam. Die van Ned vooral, omdat ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij in seizoen 3 weer voor kwamDus ik bleef tot het eind denken: oh, dit gaat goed komen...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Gendry blijf leven ;_;
Tevens: http://fiz-x.com/joffrey-must-die-six-ways-to-kill-the-king/ wel oud.
Ik las serieus that little cunt, omdat joffreyquote:That little stunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |