Ik vond in ieder geval dat de spanning van de scene erg goed overkwam. Dat er niet gebeurt ben ik het niet mee eens, ik heb eerder het idee dat er teveel gebeurt waardoor niks er echt uitspringt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Vind seizoen 3 een van de mindere tot nu, gebeurt niet echt veel, gisteren was die ijsmuur scene wel dope. Heb zelf wel betere series gezien
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Kyubey het volgende:
Er heerst chaos in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cara, zet 'm op... maak er gebruik van!
Tails tell tales
Er blijft een "we zijn onderweg"-sfeertje hangen, maar vond de aflevering gisteren echt wel vermakelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef Kyubey het volgende:
Dit seizoen (en volgende) wordt het beste. Opbouwepisodes zijn wel nodig, maar dan gebeurt er ook wat.
Wees gerust
Dat merk ik ook inderdaad. Vooral bij seizoen 2, komt er eindelijk een gevecht, maar dan is het daarna ook weer afgelopen en begint de opbouw weer opnieuw.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Er blijft een "we zijn onderweg"-sfeertje hangen, maar vond de aflevering gisteren echt wel vermakelijk
nee hoor, ik ben hier weer weg tot hier een fatsoenlijke mod een keer orde op zaken komt stellenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef Forbry het volgende:
[..]Cara, zet 'm op... maak er gebruik van!
Die kop van Jon ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of de post van Kyubey.
Hmmm. dit seizoen weet ik niet. Zie hem wél nog ééns in de serie sterven. Misschien zelfs door toedoen van Margaery?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
Het zou mij overigens niks verbazen als Joffrey dit seizoen nog sterft. Mellisandre zat niet voor niets achter Gendry aan, die is natuurlijk nodig voor een nieuwe shadowbaby. Ik denk dat ze die wil gebruiken om Joffrey (en misschien Robb) van kant te maken.
Ik zet mijn golden dragons in op Mellisandre. Vraag me alleen af wat ze dan met Tommen gaan doen, die de volgende in de troonsopvolging is. Ik kan me voorstellen dat het voor de Lannisters beter is om Tommen op de troon te hebben, dan Joffrey.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hmmm. dit seizoen weet ik niet. Zie hem wél nog ééns in de serie sterven. Misschien zelfs door toedoen van Margaery?
Arya die Joffrey afmaakt. Dat zou fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hmmm. dit seizoen weet ik niet. Zie hem wél nog ééns in de serie sterven. Misschien zelfs door toedoen van Margaery?EDIT: Het mooist zou zijn dat Arya of Sansa die eer krijgen.
Met als gevolg dat je in 5 weken door een seizoen heen bent en dus NOG langer moet wachten op het volgende?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Deze aflevering viel wel mee, vorige gebeurde gwn helemaal niks, ze moeten ook 2x per week uitzenden soms zit je een hele week te wachten en dat voor 50 minuten...
Dat Melisandre of haar nieuwe spookbaby dus Joffrey vermoorden (en Gendry daaraan voorafgaand ook)? Zou ik persoonlijk een behoorlijke tegenvaller vindenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zet mijn golden dragons in op Mellisandre. Vraag me alleen af wat ze dan met Tommen gaan doen, die de volgende in de troonsopvolging is. Ik kan me voorstellen dat het voor de Lannisters beter is om Tommen op de troon te hebben, dan Joffrey.
Nee, ze vermoord Gendry niet. Ze heeft alleen zijn zaad nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat Melisandre of haar nieuwe spookbaby dus Joffrey vermoorden (en Gendry daaraan voorafgaand ook)? Zou ik persoonlijk een behoorlijke tegenvaller vinden
Haha, ook die bij Rickon: och verrek ja, die is er ook nog! Mocht afgelopen aflevering ook weer wat zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
Dit plaatje omschrijft volgens mij best goed hoe veel mensen naar GoT kijken.
[ afbeelding ]
Die link met gendry heb ik dan weer gemist. Ze zei inderdaad wel dat ie belangrijk is, vanwege afkomst (quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
Het zou mij overigens niks verbazen als Joffrey dit seizoen nog sterft. Mellisandre zat niet voor niets achter Gendry aan, die is natuurlijk nodig voor een nieuwe shadowbaby. Ik denk dat ze die wil gebruiken om Joffrey (en misschien Robb) van kant te maken.
Eens, hoewel we nu wellicht ook HWNEPGI hebben om 100% te kunnen haten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef muzas het volgende:
Hoe gek het ook klinkt, ik hoop dat die joffrey zo lang mogelijk in leven blijft. Heerlijk karakter en zo onwijs goed gespeeld. Dat je iemand zo intens kan haten, terwijl het toneel is. heerlijk.
Bastard van Robbert en dus gerelateerd aan Stannis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die link met gendry heb ik dan weer gemist. Ze zei inderdaad wel dat ie belangrijk is, vanwege afkomst () maar waarom dan vioor een shadowbaby? Is ie familie van iemand en heb ik dat weer eens over t hoofd gezien?
Zie je, dat eerste dan weer compleet gemistquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bastard van Robbert en dus gerelateerd aan Stannis.
Zijn afkomst is idd belangrijk. Denk even terug aan alle verwikkelingen voorafgaand aan Ned's onthoofding?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die link met gendry heb ik dan weer gemist. Ze zei inderdaad wel dat ie belangrijk is, vanwege afkomst () maar waarom dan vioor een shadowbaby? Is ie familie van iemand en heb ik dat weer eens over t hoofd gezien?
Die vind ik toch echt minder leuk om te haten. Misschien omdat ie Theon martelt en ik die toch niet leuk vindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens, hoewel we nu wellicht ook HWNEPGI hebben om 100% te kunnen haten.
Wie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens, hoewel we nu wellicht ook HWNEPGI hebben om 100% te kunnen haten.
Hij is de zoon van Robert Baratheon. Blijkbaar wil de Lord of Light het liefst zaad van koninklijke afkomst. Vandaar dat Stannis er een kon maken en ik gok dat ze daarom achter Gendry aanzit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zat volgens mij al in het eerste seizoen. De Lannisters wilden alle potentiële rechtmatige troonopvolgers uitmoorden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, dat eerste dan weer compleet gemist
Welk seizoen was dat?
Oh, ok!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ze vermoord Gendry niet. Ze heeft alleen zijn zaad nodig.
Het zou wel een beetje een herhaling zijn, maar wellicht komt er nog een fraaie twist bij.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hij is de zoon van Robert Baratheon. Blijkbaar wil de Lord of Light het liefst zaad van koninklijke afkomst. Vandaar dat Stannis er een kon maken en ik gok dat ze daarom achter Gendry aanzit.
Hmmz, ik heb alle afleveringen dus echt maar 1 gezien dus dat is voor mij al weer ZO lang geleden. Toch maar ff die dvd box bij "ons mam" terugjatten en nog een keer gaan kijken in de weekendenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zijn afkomst is idd belangrijk. Denk even terug aan alle verwikkelingen voorafgaand aan Ned's onthoofding?
Geen zaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ze vermoord Gendry niet. Ze heeft alleen zijn zaad nodig.
Het zou wel een beetje een herhaling zijn, maar wellicht komt er nog een fraaie twist bij.
She ain't no cum-craving bitch, she wants blood!quote:
Maar ze maakt toch zo'n ding door middel van seks? Het is wel zo dat het blijkbaar wat van je leven kost om zo'n shadow te maken.quote:
Volgens mij gaf ze inderdaad aan toen ze vertrok bij Stannis dat ze koninklijk bloed nodig had en hij niet de enige was die dit kon leveren.quote:
Ja, daarom vallen die Lannister mensen ook de Night's Watch aan in seizoen 2. Dan zitten ze achter Gendry aan. Uiteindelijk denken ze hem gedood te hebben omdat iemand anders met Gendry's help rondliep en stierf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zat volgens mij al in het eerste seizoen. De Lannisters wilden alle potentiële rechtmatige troonopvolgers uitmoorden.
Zolang ze d'r muil houdt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ze inderdaad aan toen ze vertrok bij Stannis dat ze koninklijk bloed nodig had en hij niet de enige was die dit kon leveren.
Overigens denk ik niet dat de meeste mannen er bezwaar tegen hebben om Carice te voorzien van zaad.
Hij-wiens-naam-een-publiek-geheim-is (dat heb ik er zelf maar van gemaakt., weet niet hoe ik hem hier anders kan benoemen).quote:
Ik denk dat het woord 'koninklijk bloed' meer op de afkomst slaat, dan op letterlijk bloed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ze inderdaad aan toen ze vertrok bij Stannis dat ze koninklijk bloed nodig had en hij niet de enige was die dit kon leveren.
Overigens denk ik niet dat de meeste mannen er bezwaar tegen hebben om Carice te voorzien van zaad.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Die van Misfits"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij-wiens-naam-een-publiek-geheim-is (dat heb ik er zelf maar van gemaakt., weet niet hoe ik hem hier anders kan benoemen).
He who must not be namedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij-wiens-naam-een-publiek-geheim-is (dat heb ik er zelf maar van gemaakt., weet niet hoe ik hem hier anders kan benoemen).
Denk niet dat ze veel verder komt dan: "The night is dark and my mouth is full of..".quote:
Ik begreep ondertussen de theon-martelgozer... Nog veel te oppervlakkig t.o.v. Joffrey.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
quote:Stannis asks Melisandre to make him another "son" to slay Joffrey as well as Robb Stark. However, she refuses him as he's too weak to survive another intercourse with her.
Hmmm... vind ik op de één of andere manier ook. Misschien ook nog niet genoeg van hem gezien? Ik vind Theon wel "leuk", dus daar ligt het niet aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik toch echt minder leuk om te haten. Misschien omdat ie Theon martelt en ik die toch niet leuk vind
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord 'koninklijk bloed' meer op de afkomst slaat, dan op letterlijk bloed.
Dat zou goed kunnen ja. Ik kan me die scène niet exact meer herinneren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord 'koninklijk bloed' meer op de afkomst slaat, dan op letterlijk bloed.
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja. Ik kan me die scène niet exact meer herinneren.
Ik heb het ook verkeerd onthouden. Ze wil geen shadow meer maken, maar nog iets sterkers. Iets waar een offer voor nodig is, iets ernstigers dan een wip waarbij je wat levenskracht verliest.quote:At Dragonstone, King Stannis Baratheon speaks with Melisandre as she prepares to depart by boat. He is worried that his enemies think he is defeated and are laughing at him, as Renly laughed at him, and that now even she is abandoning him. She assures him that she still thinks he is the Lord's Chosen, but she must travel to the Riverlands to obtain something vital for his cause. Stannis says that he wants her, and that he wants Joffrey and Robb dead, and asks her to make "a son" again with him (like the Shadow-creature she conjured to assassinate Renly). Melisandre says that she cannot: creating a shadow-creature drains some of the fire of a man's life-force, and she fears that creating another would kill Stannis. Over his protests, she explains that what she is seeking is even more powerful than a shadow-creature, and will change his fortunes in this war, but she needs a king's blood to do it. Stannis doesn't understand, but then Melisandre implies that she needs to burn a human sacrifice who possesses a king's blood as an offering to the Lord of Light. She can't kill Stannis himself to achieve this, but as she points out, "There are others with your blood in their veins" - any of his brother King Robert's bastard children who managed to survive the purge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |