Dat doen de buitenaardsen niet omdat ze geen inbreuk willen maken op de vrije wil. Tenminste de buitenaardsen die op het goede/liefde/eenheid/waarheid gericht zijn, wat betreft de buitenaardsen/demonen die op valsheid/kwaad/scheiding/controle over anderen gericht zijn, die brengen juist dat soort “geschenken” mee om daarmee de wereldleiders om te kopen, de mensen afgeleid te houden van hun innerlijke rijkdom, etc. Denk je dat een energiemotor de mensen dichter bij de waarheid dat in henzelf ligt brengt? Hebben alle ontwikkelingen op technische gebied de mensen niet alleen afgehouden/opgehouden om de waarheid in henzelf te ontdekken? Waar denk je dat veel technologieen vandaan komen, die men gretig inzet om gruwelijke oorlogen (kwaad) te voeren, de bevolkingen onder controle te krijgen, te bespioneren, te entertainen, bezig te houden, etc? Denk je werkelijk dat alles wat je ziet aan technologie werkelijk in een eeuw tijd uitgevonden en gerealiseerd kon worden? De goeden brengen geen "geschenken", dan het 'goede nieuws' dat je reeds alles al bezit: in jezelf, en dat het wacht om gevonden te worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als het erom gaat gelooft te worden, zou het veel slimmer zijn om met iets volkomen nieuws en baanbrekends te komen dan om te proberen heel wat te lijken. Zo komt het mij voor, tenminste.
En dat denk ik aan een bedradingsschema van een point-of-viewgun of een vrije energiemotor die echt werkt, ofzo.
Ik denk dat een vrije energiemotor heel goed zou zijn voor de mensheid. Ik zou niet durven beweren dat onze technologie buitenaards is. Wat ik nog opvallender vindt is dat het kennelijk alleen aan machthebbers is doorgechanneld dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:14 schreef Tevik het volgende:
[..]
Dat doen de buitenaardsen niet omdat ze geen inbreuk willen maken op de vrije wil. Tenminste de buitenaardsen die op het goede/liefde/eenheid/waarheid gericht zijn, wat betreft de buitenaardsen/demonen die op valsheid/kwaad/scheiding/controle over anderen gericht zijn, die brengen juist dat soort “geschenken” mee om daarmee de wereldleiders om te kopen, de mensen afgeleid te houden van hun innerlijke rijkdom, etc. Denk je dat een energiemotor de mensen dichter bij de waarheid dat in henzelf ligt brengt? Hebben alle ontwikkelingen op technische gebied de mensen niet alleen afgehouden/opgehouden om de waarheid in henzelf te ontdekken? Waar denk je dat veel technologieen vandaan komen, die men gretig inzet om gruwelijke oorlogen (kwaad) te voeren, de bevolkingen onder controle te krijgen, te bespioneren, te entertainen, bezig te houden, etc? Denk je werkelijk dat alles wat je ziet aan technologie werkelijk in een eeuw tijd uitgevonden en gerealiseerd kon worden? De goeden brengen geen "geschenken", dan het 'goede nieuws' dat je reeds alles al bezit: in jezelf, en dat het wacht om gevonden te worden.
Zal het zo proberen te lezen, zag aan het eind Adonai staan, zo noemen de Joden God.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:47 schreef Tevik het volgende:
Wat vindt je hiervan Manke:
http://www.llresearch.org/newsletters/issues/1994_2.aspx
Klopt, ze maken ook gebruik van de Engelse taal.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:38 schreef Manke het volgende:
[..]
Zal het zo proberen te lezen, zag aan het eind Adonai staan, zo noemen de Joden God.
Geloof ik ook, mensen vechten toch vooral om energie en grondstoffen, na ideologieen.quote:Op zondag 19 mei 2013 07:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik denk dat een vrije energiemotor heel goed zou zijn voor de mensheid.
Dat geloof ik ook niet door simpelweg naar geschiedenis te kijken hoe onze technologie tot stand is gekomen.quote:Ik zou niet durven beweren dat onze technologie buitenaards is.
Alles komt uit culturen en zijn menselijke begrippen, wat je zegt snap ik daarom niet zo goed, wat is er buiten culturen voortgekomen dan? Het is toch zo klaar als een klontje als een beschaving vredig en hulpvaardig is dat zij goed zijn en slecht wanneer zij gewelddadig zijn, slaven gebruiken etc.quote:Tevens lijk je te impliceren dat er een absoluut goed en kwaad bestaat in het universum, terwijl dat naar mijn idee menselijke begrippen zijn die ook nog eens cultuurbepaald zijn.
Dat is interessant wat je daar vertelt! Dus je ervaart zelf contact met buitenaardse wezens? Nog afgezien van het feit of het waar is of niet (het is niet te bewijzen tenslotte), lijkt me de ervaring butiengewoon interessant. Misschien kun je eens een topic openen over wat ze je zoal vertellen, als je dat zou willen?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef loop het volgende:
[..]
Geloof ik ook, mensen vechten toch vooral om energie en grondstoffen, na ideologieen.
[..]
Dat geloof ik ook niet door simpelweg naar geschiedenis te kijken hoe onze technologie tot stand is gekomen.
[..]
Alles komt uit culturen en zijn menselijke begrippen, wat je zegt snap ik daarom niet zo goed, wat is er buiten culturen voortgekomen dan? Het is toch zo klaar als een klontje als een beschaving vredig en hulpvaardig is dat zij goed zijn en slecht wanneer zij gewelddadig zijn, slaven gebruiken etc.
Alhoewel ik wel beweer met wezens van andere planeten te communiceren herken ik vaak weinig in wat ik lees op het internet. Ik geloof zelf niet dat ze fysiek in de buurt zijn of misschien zelfs voet op deze planeet hebben gezet, eerder dat ze technologie hebben waarmee ze op grote afstand psychisch contact kunnen leggen op een manier dat we alleen als science fiction kunnen voorstellen, zoals bv. Cerebro uit Xmen, Star Trek concepten, The Matrix enz.
Verder geloof ik dat er vele beschavingen zijn waarvan een aantal die intensiever met elkaar omgaan waarvan er 1 de oudste moet zijn met de meest geavanceerde technologie. Ik vermoed zelf dat ik inmiddels zo'n 10 verschillende heb ontmoet de afgelopen 29 jaar waarvan ik niet weet in hoeverre ze elkaar kennen. Het is een moeilijk iets en vaak genoeg schrik ik van wat ik zie, vooral de technologie.
Het is niet zo zeer een kwestie van dat zij zich niet laten zien of zich verborgen houden. Contact moet wel van 2 kanten komen, mensen moeten eerst zichzelf beter ontwikkelen en hun ideeen over het bestaan verder uitwerken, zij kunnen berichten verzenden over zichzelf wat ze willen maar als de mens niet voldoende kennis heeft om dat te ontvangen dan zal er niets gebeuren. Ik geloof wel dat er mensen zijn naast mij die ook communiceren maar die kunnen het kennelijk of niet uitleggen omdat ze het zelf nog niet genoeg snappen of ze willen niet om allerlei redenen.
De mensen die beweren contact te hebben maken het er ook niet makkelijker op met allerlei voorspellingen die niet uitkomen of het idee dat je enkel contact kunt leggen als je je lichaam afstaat. Wat mij een eng idee lijkt, dan heb ik toch liever visioenen/plaatjes/filmpjes met audio zoals ik ook herinneringen zie en dan vertel ik er later wel zelf over.
Ik stel mezelf zo voor dat de legitieme channelaars enkel vertellen over hoe je kunt channelen zodat je zelf met ze kan communiceren en misschien nog wat vertellen over de beschaving die het hen geleerd heeft want meest waarschijnlijk zul je die als eerste spreken. Degenen die over andere onderwerpen beginnen willen graag een speciale positie, op een bepaalde manier gezien worden (als met een gave bv.), volgelingen, geld, allerlei fouten redenen.
Als je die informatie kan rappen, ben je pas echt goedquote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef Fusions het volgende:
Maar als mensen nou graag vragen willen stellen aan iemand die al zo ver is dat hij kan channelen op een manier dat goed voor hen is, is daar niets mis mee.
Bovendien kan de mensheid op deze manier rapper de informatie krijgen.
En
Ja, doe ik nog wel eens.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Misschien kun je eens een topic openen over wat ze je zoal vertellen, als je dat zou willen?
Ik zou best mijn ervaringen en observaties willen posten maar ik zit niet zo te wachten op allerlei negatieve reacties die er ongetwijfeld zullen komen, ik ken alle argumenten en alternatieve verklaringen nu wel zo'n beetje en ik verwacht niet dat het voor mij tot nieuwe inzichten zal leiden of iets anders zal opleveren dan teleurstellingen wetende dat het merendeel van de bevolking niet zoiets zou willen als waar ik mee bezig ben, anders waren er al genoeg overtuigende topics.quote:
Jammer, maar ik kan me het me goed voorstellen. Je bedoelt dat je ook een methode hebt om het te doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef loop het volgende:
[..]
Ik zou best mijn ervaringen en observaties willen posten maar ik zit niet zo te wachten op allerlei negatieve reacties die er ongetwijfeld zullen komen, ik ken alle argumenten en alternatieve verklaringen nu wel zo'n beetje en ik verwacht niet dat het voor mij tot nieuwe inzichten zal leiden of iets anders zal opleveren dan teleurstellingen wetende dat het merendeel van de bevolking niet zoiets zou willen als waar ik mee bezig ben, anders waren er al genoeg overtuigende topics.
Het is ook best moeilijk ermee om te gaan, ik zou me er niet prettig bij voelen als iemand ervoor zou kiezen het zelf te onderzoeken door mijn uitspraken en vervolgens allerlei problemen ondervind. Dan wacht ik liever tot ik meer verklaringen heb en schrijf ik er wel een boek over of maak ik een website ofzo.
Sommige mensen doen het op gevoel en vertrouwen maar dan moet je wel mensen om je heen hebben die je ondersteunen en geruststellen en bij mij is het eerder het tegenovergestelde. Ik kan zelf niet tegen dat overgeven aan iets en de controle loslaten dus verzin ik methodes waarmee ik meer grip heb op de communicatie en ik leer van hen, zij geven ook commentaar op mijn modellen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jammer, maar ik kan me het me goed voorstellen. Je bedoelt dat je ook een methode hebt om het te doen?
Ik ben benieuwd naar je methode. Ik zou het onmiddellijk proberen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef loop het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het op gevoel en vertrouwen maar dan moet je wel mensen om je heen hebben die je ondersteunen en geruststellen en bij mij is het eerder het tegenovergestelde. Ik kan zelf niet tegen dat overgeven aan iets en de controle loslaten dus verzin ik methodes waarmee ik meer grip heb op de communicatie en ik leer van hen, zij geven ook commentaar op mijn modellen.
Het meest belangrijke voor mij is dat ik er later nog wel iets mee wil doen en het delen met anderen, dan is het toch toegankelijker/veiliger/makkelijker om een kant en klaar systeem te presenteren waar iemand iets mee kan doen voor zichzelf. Het laatste wat ik zou willen is een zaal vol met mensen die mij aan zouden willen horen, ik ben zelf ook nog lang niet volleerd ofzo en zou de verkeerde indruk wekken.
In die channeling workshop staat hoe je het moet beoefenen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je methode. Ik zou het onmiddellijk proberen.Ik vraag me weleens af of channelaars goeie acteurs zijn of dat ze mss. denken dat ze het echt doen maar de informatie toch ergens uit zichzelf halen. Het zelf meemaken lijkt me om meerdere redenen dus heel bijzonder.
Daarom ook mijn vraag of ze iets konden delen dat we echt niet kunnen weten. Als het dan geen technologie kan zijn, misschien wat details over een ander zonnestelsel die we nu nog niet kennen maar binnenkort wel dankzij onze telescopen in de ruimteOf iets dergelijks..
Het zijn alleen wel bestaande ideeën die hij verkondigd. Ik moet zeggen dat hij, als hij de boel in de maling neemt, het wel heel erg goed doet. Hij reageert heel ad-rem op vragen uit het publiek.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef Fusions het volgende:
[..]
In die channeling workshop staat hoe je het moet beoefenen.
Hij heeft al zo veel informatie gegeven die wij kunnen onderzoeken, het makkelijkste 'bewijs' vind ik zijn methodes uitproberen, want voor mij hebben die tot nu toe altijd gewerkt. Bovendien zegt hij ontzettend veel dingen die ik nog nooit gehoord heb en ontzettend wijs vind. Het is bij uitstek de persoon die ik het meest wijze dingen heb horen zeggen en heb naar heel veel verschillende 'gurus' geluisterd.
Stel jij bent op een andere manier bezien een verzameling van allerlei concepten. Je stelt een robot voor die op afstand bestuurd kan worden door een ander. Dan stel je vragen en die robot wijst naar concepten die je kent en zo kun je linken leggen en tot een nieuw inzicht komen waardoor er een nieuw concept vormt waardoor je iets beter begrijpt, waarvan de uiteindelijke vertaling te verifieren is door ieder ander.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben benieuwd naar je methode. Ik zou het onmiddellijk proberen.Ik vraag me weleens af of channelaars goeie acteurs zijn of dat ze mss. denken dat ze het echt doen maar de informatie toch ergens uit zichzelf halen.
Nee dat is niet verstandig, dan zou je iets te zien krijgen wat je niet snapt, wat me vaak genoeg is overkomen. Het zou frustrerend kunnen zijn en de mens tot waanzin brengen, ik ben er zelf ook vaak genoeg door van het paadje geraakt alhoewel ik mezelf altijd weer tot de orde kan terugroepen.quote:Daarom ook mijn vraag of ze iets konden delen dat we echt niet kunnen weten.
Ik geloof wel dat natuurkundigen en anderen die zich met wetenschap bezighouden er veel aan zouden kunnen hebben maar ik ben nu eenmaal geen natuurkundige. Ik vind het best jammer want astronomen zouden bijvoorbeeld onze planeet of onze omgeving kunnen aanwijzen, iets wat ik niet kan aangezien ik dan jaren astronomie zou moeten bestuderen. Dat soort dingen weet ik echt niet, ik heb het voornamelijk over psychologische onderwerpen of evolutie. Ik geloof wel dat het mogelijk is aan te wijzen waar onze planeet is hoe miniem de kans ook is dat het zou werken en dat we bezoek zouden krijgen. Hoe geavanceerd ze ook zijn, het heelal is groot.quote:Als het dan geen technologie kan zijn, misschien wat details over een ander zonnestelsel die we nu nog niet kennen maar binnenkort wel dankzij onze telescopen in de ruimteOf iets dergelijks..
Nou ik hoef niet zo nodig overgenomen te worden hoor.. Dat iedereen schijnt te channelen is een bewering van Bashar, toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:03 schreef Fusions het volgende:
Je channelt de hele dag door, namelijk je intuitie enzo. Maar niet bewust dat entiteiten me overnemen, lijkt me wel gaaf.
Ja die zijn er, en iedereen kan het leren. Het staat allemaal in de workshop.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet zo nodig overgenomen te worden hoor.. Dat iedereen schijnt te channelen is een bewering van Bashar, toch?
Ik zou het wel bewust willen kunnen, gewoon om eens te zien hoe dat is en om te checken of het echt bestaat. Als verschijnsel dan. Of er echt entiteiten zijn waarmee je op die manier contact kan maken is een ander verhaal.
Lol we zijn idd de masters of limitationsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |