abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:26:16 #126
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126658159
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Tijd voor een pilletje dan maar? Schijnt ook enorm te helpen. Dan moet je ze natuurlijk wel inzegenen met wijwater en "het onze vader" prevelen terwijl je die pillen inslikt. Ga er maar aanstaan.
zyprexa, abilify, haldol en he dodelijke seroquel waar ze je maar al te graag mee volproppen werkt voor geen meter, het doodt je geestelijk.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:27:49 #127
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126658255
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef BerjanII het volgende:
Tijd voor een pilletje dan maar? Schijnt ook enorm te helpen. Dan moet je ze natuurlijk wel inzegenen met wijwater en "het onze vader" prevelen terwijl je die pillen inslikt. Ga er maar aanstaan.
Die heeft ie al, dus doe maar niet.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:28:12 #128
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126658279
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dan is het dus een andere frequentie / "Phase shift" ;)
Maakt de veronderstelde 'noodzaak' voor een schepper nog altijd niet vanzelfsprekend. Integendeel.
In zekere zin zijn het dan niet meer dan voor ons onzichtbare beesten (dieren klinkt te aardig in deze ;) ).
Ik denk niet dat ze iets met frequentie of energie te maken hebben en dat dat ook de reden is dat we ze niet zien, ze zijn eeuwig, energie gaat 'op'.
pi_126658399
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef Manke het volgende:

[..]

zyprexa, abilify, haldol en he dodelijke seroquel waar ze je maar al te graag mee volproppen werkt voor geen meter, het doodt je geestelijk.
Vandaar dat je christen geworden bent? Die mensen zijn ook al geestelijk dood (wie kan bijvoorbeeld in een hemel geloven als de mensen die anders zijn in de hel gestopt wordt of vernietigd worden? Dan moet je toch al levende doden zijn?).

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Die heeft ie al, dus doe maar niet.
Ok, dat wist ik niet?

Dan zal ik maar meepraten met hem, want gekken moet je altijd gelijk geven ook als ze dat niet hebben.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:34:14 #130
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126658640
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Manke het volgende:
Ik denk niet dat ze iets met frequentie of energie te maken hebben en dat dat ook de reden is dat we ze niet zien, ze zijn eeuwig, energie gaat 'op'.
Energie gaat juist niet op.

& wat betreft zoiets als "Phase shift" kon nog wel eens werkelijkheid worden als militaire stealth toepassing. Mocht het te doen zijn.

Licht is niets meer dan een frequentie. Een "golfje". (8>

Zeg niet dat het zo is, (Hel, ik geloof er sowieso niet in ;) ) maar het zou op die manier eventueel kunnen zijn met demonen. Zonder de natuurwetten e.d. al te veel te verkrachten om hun bestaan en communicatie & interactie mogelijkheden (met ons) te verklaren. ;)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:35:32 #131
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126658706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Vandaar dat je christen geworden bent? Die mensen zijn ook al geestelijk dood (wie kan bijvoorbeeld in een hemel geloven als de mensen die anders zijn in de hel gestopt wordt of vernietigd worden? Dan moet je toch al levende doden zijn?).

[..]

Ok, dat wist ik niet?

Dan zal ik maar meepraten met hem, want gekken moet je altijd gelijk geven ook als ze dat niet hebben.
Iedereen wordt eerlijk en rechtvaardig geoordeeld, ook mensen die voor Jezus hebben geleefd en mensen die nooit het evangelie kunnen hebben gehoord, de rest wordt verkoold })
Weet het ook niet precies, hoop dat de meesten naar de hemel gaan. De hel zal je ws niks van merken, alleen voor wie het gemaakt is: de duivel en zijn engelen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:38:28 #132
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126658881
quote:
<snip>Dan zal ik maar meepraten met hem, want gekken moet je altijd gelijk geven ook als ze dat niet hebben.
Dat nou weer net niet. Maar het refereren naar drugs & psychische aandoeningen (& aanverwant medicijn gebruik) vind ik persoonlijk sowieso not done in TRU, te meer omdat de kans hier vrij groot is dat er ook werkelijk sprake is van medicijn gebruik in verband met allerlei aandoeningen die nogal vaak tot "spirituele ervaringen" leiden.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:39:13 #133
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126658915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Energie gaat juist niet op.

& wat betreft zoiets als "Phase shift" kon nog wel eens werkelijkheid worden als militaire stealth toepassing. Mocht het te doen zijn.

Licht is niets meer dan een frequentie. Een "golfje". (8>

Zeg niet dat het zo is, (Hel, ik geloof er sowieso niet in ;) ) maar het zou op die manier eventueel kunnen zijn met demonen. Zonder de natuurwetten e.d. al te veel te verkrachten om hun bestaan en communicatie & interactie mogelijkheden (met ons) te verklaren. ;)
Ze zijn van de zelfde materie als waar gedachten gemaakt zijn, denk ik :)
Geesten zijn perpetuum mobile
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:44:16 #134
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126659183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef Manke het volgende:
:D Joh, ze kunnen niet stil zitten ? :+
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:44:55 #135
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126659221
quote:

Ok, dat wist ik niet?

Ben ermee begonnen op suggestie van jou en nu doe je zo?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:45:40 #136
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126659269
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef Manke het volgende:
... maar... gedachten zijn juist niet van materie ... :?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:48:40 #137
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126659476
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef R0N1N het volgende:

[..]

... maar... gedachten zijn juist niet van materie ... :?
Zelfde substantie dan :)
Weet het ook niet, naar mijn ervaring kunnen demonen gedachten zien en horen en inbrengen zowel verbaal als visueel, dus het is niet iets neuraal, maar spiritueel.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:55:26 #138
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126660000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef Manke het volgende:
Zelfde substantie dan :)
Weet het ook niet, naar mijn ervaring kunnen demonen gedachten zien en horen en inbrengen zowel verbaal als visueel, dus het is niet iets neuraal, maar spiritueel.
Hmmm. Ok.

Maar, hoe weet je dan zeker dat het altijd / allemaal demonen zijn (b.v. bij die channelings, om weer terug te komen op het topic :P ) ?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:18:01 #139
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126661375
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Hmmm. Ok.

Maar, hoe weet je dan zeker dat het altijd / allemaal demonen zijn (b.v. bij die channelings, om weer terug te komen op het topic :P ) ?
Ze hebben het bijvoorbeeld wel over Jezus en God, maar spreken God's boodschap tegen door wat ze beweren wat ze zijn (aliens, gidsen, goden, maria of jezus zelf) en waarom zou een alien over Jezus beginnen en zijn boodschap verdraaien of ver-new-agen?

De bijbel spreekt over doctrines van demonen en over de tijd die komt dat er vele leraren zullen zijn
voor ieder wat wils (For the time will come when they will not endure sound doctrine; but after their own lusts shall they heap to themselves teachers, having itching ears;)

Mij hebben die demonen ook het eea proberen wijs te maken, het leukste is nog dat ie zei dat ze ingebracht werden in m'n hoofd door voice2skull technologie (zo noemden ze het) en die stem verwees me naar youtube/later bekijken waar een 'decapitation' filmpje stond waar ik me niks van kon herinneren.

als je naar het volledig plaatje kijkt, zal je zien dat 1 en de zelfde regisseur erachter zit met zijn leger (het is oorlog in het geestenrijk, onze gedachten is het slagveld).

Welke alien of wat het ook is noemt zichzelf Ra, een egyptische god? en kiest van lichtjaren ver iemand uit op deze aardkloot om een hele filosofie door te geven?

Kom er morgen nog op terug :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:19:32 #140
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126664053
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Fusions het volgende:
Ik vind het ook irritant als mensen hun off topic praten over hun religie maar Manke deed dit in de meeste gevallen op een manier waarop hij zijn wereld beeld aansloot bij dit onderwerp.
Ik zou iedereen willen verzoeken niet hierop in te gaan, anders wordt het een eindeloos religie topic waar dit topic NIET voor bedoeld is.
Ware het niet dat new-age (waar al dit gechannel onder valt) een religie is & men het zelf niet kan laten Jezus & God er bij te halen. Beide zijn ook meermaals "gechanneld" (soms als "zichzelf", soms als verkeerd begrepen alien) [Desteni :') ]

... maar ik snap dat je geen discussie over god en de bijbel wil hier ;)
pi_126666650
quote:

[..]

[..]

Ok, dat wist ik niet?

Ik lees het nu pas, maar idd. hatelijkheden en op de man spelen (ook al zou iemands geestelijke gesteldheid in dit geval direct met het onderwerp te maken kunnen hebben) is niet echt gepast. En vooral hier niet. Sommigen onder ons hebben het zonder dat al moeilijk genoeg.
pi_126669654
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Manke het volgende:

[..]

Ze hebben het bijvoorbeeld wel over Jezus en God, maar spreken God's boodschap tegen door wat ze beweren wat ze zijn (aliens, gidsen, goden, maria of jezus zelf) en waarom zou een alien over Jezus beginnen en zijn boodschap verdraaien of ver-new-agen?
Misschien omdat dat wel de waarheid is? Meer dan wat de bijbel ervan gemaakt heeft althans? Jezus gristus, zie je nu echt niet dat je aan cirkelredenering doet? Je denkt gewoon dat de bijbel waar is, en iedereen die anders zegt is een demon. Terwijl deze aliens misschien gewoon zeggen waar het op staat?
Jezus heeft overigens nooit een boodschap gehad, dat zijn de mensen die de evangelieeen schreven met pauper Paulus voorop.

quote:
De bijbel spreekt over doctrines van demonen en over de tijd die komt dat er vele leraren zullen zijn
voor ieder wat wils (For the time will come when they will not endure sound doctrine; but after their own lusts shall they heap to themselves teachers, having itching ears;)
Ook dit is weer een "hehe, zie je het dan niet"? Men beweert dat er vele leraren zullen komen (die zijn er overigens altijd al geweest ook in de tijd vlak voor onze jaartelling. Rabbi's noemden ze deze mensen, leraren. Dit is geschreven om mensen maar te laten blijven geloven in de sprookjes die zij optekenden. Want nu ineens is het feit dat er leraren zijn al een teken van de waarheid van de bijbel.

quote:
Mij hebben die demonen ook het eea proberen wijs te maken, het leukste is nog dat ie zei dat ze ingebracht werden in m'n hoofd door voice2skull technologie (zo noemden ze het) en die stem verwees me naar youtube/later bekijken waar een 'decapitation' filmpje stond waar ik me niks van kon herinneren.
Juist......

quote:
als je naar het volledig plaatje kijkt, zal je zien dat 1 en de zelfde regisseur erachter zit met zijn leger (het is oorlog in het geestenrijk, onze gedachten is het slagveld).
Nee, dat volledige plaatje zit volkomen in jouw hoofd. Enkel omdat je de grap niet doorziet, en niet doorhebt hoe cirkelredeneerachtig jij zit te cirkelredeneren. "De bijbel is waar, dus iedereen die iets anders zegt is een demon. Die anderen zijn demonen want ze ontkennen de goddelijkheid van jezus, en het werk van god". Pas als je de bijbel gaat zien als een (lees:1) waarheid naast de vele andere waarheden zul je ooit jouw cirkelredeneerachtig cirkelredeneren uit kunnen komen. Veel succes ermee.

quote:
Welke alien of wat het ook is noemt zichzelf Ra, een egyptische god? en kiest van lichtjaren ver iemand uit op deze aardkloot om een hele filosofie door te geven?
Wat is er slecht aan Ra? Typisch weer iemand die denkt dat er een (lees:1) waarheid is en de rest is slecht. Jij wordt geleidt door angst. Angst is jouw raadgever en gids.

quote:
Kom er morgen nog op terug :)
Als je er morgen op terug komt, dan kom je er dus nooit op terug. Want morgen is altijd een dag van ons vandaan.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_126671615
en vergeet de tijdgenoten/rivalen van Jezus niet..
Wat ik wel een punt vind, is dat iemand die kennelijk lichtjaren ver weg woont de naam van een oude god kiest, die toevallig ook nog eens tot de verbeelding spreekt en overbekend is. Dat doet toch heel aards aan.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:04:04 #144
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126677877
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:39 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Misschien omdat dat wel de waarheid is? Meer dan wat de bijbel ervan gemaakt heeft althans? Jezus gristus, zie je nu echt niet dat je aan cirkelredenering doet? Je denkt gewoon dat de bijbel waar is, en iedereen die anders zegt is een demon. Terwijl deze aliens misschien gewoon zeggen waar het op staat?
Jezus heeft overigens nooit een boodschap gehad, dat zijn de mensen die de evangelieeen schreven met pauper Paulus voorop.

[..]

Ook dit is weer een "hehe, zie je het dan niet"? Men beweert dat er vele leraren zullen komen (die zijn er overigens altijd al geweest ook in de tijd vlak voor onze jaartelling. Rabbi's noemden ze deze mensen, leraren. Dit is geschreven om mensen maar te laten blijven geloven in de sprookjes die zij optekenden. Want nu ineens is het feit dat er leraren zijn al een teken van de waarheid van de bijbel.

[..]

Juist......

[..]

Nee, dat volledige plaatje zit volkomen in jouw hoofd. Enkel omdat je de grap niet doorziet, en niet doorhebt hoe cirkelredeneerachtig jij zit te cirkelredeneren. "De bijbel is waar, dus iedereen die iets anders zegt is een demon. Die anderen zijn demonen want ze ontkennen de goddelijkheid van jezus, en het werk van god". Pas als je de bijbel gaat zien als een (lees:1) waarheid naast de vele andere waarheden zul je ooit jouw cirkelredeneerachtig cirkelredeneren uit kunnen komen. Veel succes ermee.

[..]

Wat is er slecht aan Ra? Typisch weer iemand die denkt dat er een (lees:1) waarheid is en de rest is slecht. Jij wordt geleidt door angst. Angst is jouw raadgever en gids.

[..]

Als je er morgen op terug komt, dan kom je er dus nooit op terug. Want morgen is altijd een dag van ons vandaan.
New Age trooof
Jesus false
Case closed
pi_126682155
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:04 schreef Manke het volgende:

[..]

New Age trooof
Jesus false
Case closed
Leuk he, de rollen omdraaien? Ik beweer nergens dat new age waar is, of Jezus nep. Ik zeg enkel dat jij al zo vast zit in jouw geloof, dat je een alien pas zal geloven als hij zegt dat jezus de zoon van god is, en dat er een goddelijk plan was en dat dat in de bijbel staat. Als een alien dit niet zou zeggen noem jij het een demon, in plaats van een alien met een andere mening. Hierdoor kijk je niet naar de boodschap van zo'n wezen (of het nou een alien is of een onderbewuste van de channel) maar enkel naar of het wel strookt met jouw kennis (en dat is niet veel als ik eerlijk moet zijn).

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
en vergeet de tijdgenoten/rivalen van Jezus niet..
Wat ik wel een punt vind, is dat iemand die kennelijk lichtjaren ver weg woont de naam van een oude god kiest, die toevallig ook nog eens tot de verbeelding spreekt en overbekend is. Dat doet toch heel aards aan.
Misschien dat die wezens dit enkel doen om gehoord te worden? Zo werkt de menselijke geest blijkbaar. Een mooi jasje eromheen en het lijkt al heel wat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik lees het nu pas, maar idd. hatelijkheden en op de man spelen (ook al zou iemands geestelijke gesteldheid in dit geval direct met het onderwerp te maken kunnen hebben) is niet echt gepast. En vooral hier niet. Sommigen onder ons hebben het zonder dat al moeilijk genoeg.
Niet zo politiek correct doen graag en enkel naar hen die kritiek uiten op religieuze mensen. Want die religieuze mensen mogen wel beweren dat de gechannelde aliens eigenlijk demonen zijn en die channels dus last hebben van demonen. Weet je niet wat dat impliceert? Iets dat veel erger is dan een opmerking over pillen nemen in elk geval.

Maar nee, religieuze mensen moet men beschermen, want die kunnen dat zelf niet. Dan moet ie maar wegblijven van een forum, zou ik zo zeggen.
Friedrich Nietzsche
pi_126682592
Chill dat jullie er een religie topic van hebben gemaakt
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:45:08 #147
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126683253
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Leuk he, de rollen omdraaien? Ik beweer nergens dat new age waar is, of Jezus nep. Ik zeg enkel dat jij al zo vast zit in jouw geloof, dat je een alien pas zal geloven als hij zegt dat jezus de zoon van god is, en dat er een goddelijk plan was en dat dat in de bijbel staat. Als een alien dit niet zou zeggen noem jij het een demon, in plaats van een alien met een andere mening. Hierdoor kijk je niet naar de boodschap van zo'n wezen (of het nou een alien is of een onderbewuste van de channel) maar enkel naar of het wel strookt met jouw kennis (en dat is niet veel als ik eerlijk moet zijn).
Je beweert het niet, maar vindt het leuk om new age te bevestigen om (gristelijke) bekrompenheid tegen te gaan, of niet?
D'r zijn genoeg channelings die dat doen, ook wie of wat daar doorkomt is voor mij een demon als het zich voordoet als alien of gids of hoger zelf.
Een alien met een andere mening als "alles wat je denkt te weten is fout, 1+1=3, want..." is voor mij een misleider.
Mijn kennis over wát is niet veel? Het spirituele? Klopt wel, niemand weet er de waarheid over, ik heb enkel Jezus en zijn woord als absolute waarheid geaccepteerd, geesten die zijn boodschap verdraaien of aanvullen zijn imho letterlijk van de duivel. Misschien ben ik ook blind voor het spirituele, ook voor God, komt door al die ellende die geesten me hebben gebracht, vooral de laatste maanden.
quote:
Maar nee, religieuze mensen moet men beschermen, want die kunnen dat zelf niet. Dan moet ie maar wegblijven van een forum, zou ik zo zeggen.
Ben niet religieuzz, dat laat ik wel aan katholieken en moslims over.

Ik heb angsten gekend ja, daarom zijn zij waarmee ik geconfronteerd werd en word letterlijk van de duivel, God geeft vrede, geen angst, die zoek ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manke op 18-05-2013 18:53:12 ]
pi_126684622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef BerjanII het volgende:

Misschien dat die wezens dit enkel doen om gehoord te worden? Zo werkt de menselijke geest blijkbaar. Een mooi jasje eromheen en het lijkt al heel wat.

Als het erom gaat gelooft te worden, zou het veel slimmer zijn om met iets volkomen nieuws en baanbrekends te komen dan om te proberen heel wat te lijken. Zo komt het mij voor, tenminste.
En dat denk ik aan een bedradingsschema van een point-of-viewgun of een vrije energiemotor die echt werkt, ofzo.

quote:
Niet zo politiek correct doen graag en enkel naar hen die kritiek uiten op religieuze mensen. Want die religieuze mensen mogen wel beweren dat de gechannelde aliens eigenlijk demonen zijn en die channels dus last hebben van demonen. Weet je niet wat dat impliceert? Iets dat veel erger is dan een opmerking over pillen nemen in elk geval.

Het gaat om een psychiatrisch patient. Niet om het feit of hij religieus is. Inderdaad spreekt hij ook een oordeel over anderen uit, of althans over hun activiteiten en in ieder geval de aard van de al of niet vermeende entiteiten.. maar dat is nog geen persoonlijke aanval op een andere user.
Normaal gesproken is een pittige discussie helemaal niet erg, maar gezien de bijzondere omstandigheden van sommigen onder ons denk ik toch dat je een 'gek' niet nog eens extra in het gekkenhoekje moet douwen.. Het voegt ook niet veel toe, denk ik.
pi_126686509
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef Manke het volgende:

[..]

Je beweert het niet, maar vindt het leuk om new age te bevestigen om (gristelijke) bekrompenheid tegen te gaan, of niet?
D'r zijn genoeg channelings die dat doen, ook wie of wat daar doorkomt is voor mij een demon als het zich voordoet als alien of gids of hoger zelf.
Een alien met een andere mening als "alles wat je denkt te weten is fout, 1+1=3, want..." is voor mij een misleider.
Zo zie jij het leven waarschijnlijk. Als jij boeken zou lezen die ik lees dan zou je hetzelfde van die schrijvers vinden.

quote:
Mijn kennis over wát is niet veel? Het spirituele? Klopt wel, niemand weet er de waarheid over, ik heb enkel Jezus en zijn woord als absolute waarheid geaccepteerd, geesten die zijn boodschap verdraaien of aanvullen zijn imho letterlijk van de duivel. Misschien ben ik ook blind voor het spirituele, ook voor God, komt door al die ellende die geesten me hebben gebracht, vooral de laatste maanden.
Als je er niks van weet hoe kun je het dan zien als de absolute waarheid? Sterker nog, hoe kom je dan tot de gedachte dat je andere mensen als duivels wegzet? Want dat doe je nu feitelijk met channels die aliens menen te channelen. Je zet ze weg als boze en kwaadaardige medewerkers van het boze.

quote:
Ben niet religieuzz, dat laat ik wel aan katholieken en moslims over.
Het protestantisme is ook religie, al willen vele mensen hier spreken over een relatie...

quote:
Ik heb angsten gekend ja, daarom zijn zij waarmee ik geconfronteerd werd en word letterlijk van de duivel, God geeft vrede, geen angst, die zoek ik.
En nou nog in het nederlands, dan zijn we een heel stuk verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-05-2013 20:19:31 ]
Friedrich Nietzsche
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:07:32 #150
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_126695196
Ik zet geen mensen weg als duivel, alleen die buitenlichamelijke intelligenties. Die 'alien' die ze doorkrijgen kleeft gewoon aan hun hoofd, heb exact het zelfde (gehad), ik liet ze in een vreemde tongentaal channelen, "doe je mond open" zei die demon, dat praten ging bijna vanzelf, geen idee wat ik zei, "je hebt zojuist de heilige geest gelasterd" werd me gezegd :)

Is in prima Nederlands, met wat meer leestekens wat leesbaarder??

Ik heb angsten gekend, ja, daarom zijn zij, waarmee ik geconfronteerd werd en word, letterlijk van de duivel; God geeft vrede, geen angst, die (vrede) zoek ik (juist).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')