quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:10 schreef Fusions het volgende:
Ik heb al vaker reacties van jouw gezien die nergens op slaan en dit is er weer 1 van.
Ik zou het fijn vinden als je wat meer tijd steekt in de stof voordat je allerlei beweringen doet. Reageren terwijl je niet precies weet waar je het over hebt is niet erg, maar doe het dan niet met zo'n 'know it all' persona.
Wie was er ook weer een mr. Know-it allquote:Als je interesse hebt in de ideeën van hem zul je eerst moeten gaan geloven dat hij legit is, anders verklaren jij en anderen het gelijk als onzin omdat jullie en ik niet de wetenschappelijke kennis om een idee te hebben van wat hij zegt waar is.
Ik raad je dit aan kijk zijn filmpjes over onderwerpen die je interesseren, erken de wijsheid, probeer zijn technieken en levenslessen uit en dan zie je dat hij 'echt' is.
Hem voorgaan en dingen herhalen is niet echt relevant omdat het gaat om de boodschap die wij blijkbaar nog nodig hebben. Maar bedankt voor de informatie dat dit al langer beschikbaar was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijk ben je zelf niet bekend met de materie.
Had je al eens gehoord van Ashtar ? Ra ? Hidden Hand ? Aiwass ? "The Galactic Federation of Light" enz, enz. ?
Daryll Anka a.k.a. Bashar, doet niets anders dan de rest napraten.
[..]
Wie was er ook weer een mr. Know-it all![]()
![]()
Ik moet helemaal niets. al helemaal niet geloven dat ie "legit" is.
Erken zelf maar dat ie niets nieuws verteld. Al is het echt.
Als de aliens beweren dat Jezus bullshit is, een mythe en niet gebaseerd op een persoon, dan heb ik veel respect voor die aliens. Dan spreken ze daarover in elk geval in waarheid.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef Manke het volgende:
[..]
Dus een waarheid is eigenlijk een mening, daarom hou ik het op feiten.
Waarom denk je dat aliens speciaal naar/via jou channelen?
Wel eens de bijbel gelezen, m.n. het nieuwe testament, of denk je het al helemaal te kennen?
Wat zeggen jouw stemmen over jezus?
Het NT is wel gedateerd. Weleens Handelingen gelezen? De opvaring van Jezus gelezen, die straks ook weer komen zal op de wolkeren? Als dat niet gedateerd is volgens jou ben ik wel benieuwd naar jouw wereldbeeld en hoe je het universum zietquote:Op zondag 12 mei 2013 17:16 schreef Manke het volgende:
[..]
Maar heb je het NT wel eens gelezen?? Want dan zal je zien dat het NT niet gedateerd is en ook geen systeem is.
Niet alle religies kunnen waar zijn, 1 kan waar zijn, de rest misleiding met halve waarheden, ik geloof dat Jezus, het levende Woord, waarheid is, en niet zomaar, maar omdat het tot de geest spreekt.
In whom the god of this world hath blinded the minds of them which believe not, lest the light of the glorious gospel of Christ, who is the image of God, should shine unto them.
Nee hoor, het Woord van God laat de hersenen stil staan en maakt de gelovigen zo hoogmoedig DE waarheid te kennen. Daarom stoppen ze met zoeken. Mensen die verder kijken zoeken wel verder.quote:De Geest van God zal alles in de bijbel verlichten in jouw verstand, als je erom vraagt, maar niemand boeit het wat, blijven zoeken is leuker.
Jezus zei: wie dorst heeft, laat hem drinken bij mij, en hij zal nooit meer dorst hebben; en dat klopt, naar mijn ervaring, het Woord van God en evangelie lest alle spirituele dorst.
De christelijke god laat de satan nog eens vrij om mensen te verleiden. Zodat hij zijn vuur kan laten ontbranden op hen die misleid zijn. Dubbelpech dus.quote:Je kan niet weten dat de hemel waar Jezus het over heeft, mooi is, omdat geen mens het heeft gezien en kan bevatten; wat jij hebt gezien spreekt tot je visuele zintuigen, en dat is het enige dat je kan bevatten.
Als je de ware liefde van God ervaart, wil je niet anders, en daar zal je voor altijd in leven, God is de essentie liefde (maar ook rechtvaardigheid en heiligheid).
Een hemel geopenbaard door aliens, vind je dat niet raar?
Ik denk dat het andersom is: De christenen krijgen vragen over het NT van ongelovigen. En dan plaatsen die christenen die ongelovigen maar in het hokje van "niet gelezen" omdat ze dat beter vinden voor hun slaap. Stel je voor dat mensen die het NT gelezen hebben problemen hebben met het NT, dan kan het weleens aan het NT liggen en niet aan die mensen. En dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik wil ook geen christendom discussie, maar vraag me af of je het NT gelezen hebt, want de genen die het niet gelezen hebben, denken er het meeste van te weten.
Maar liefst van een mens. Prijs de Heer!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:19 schreef Manke het volgende:
Deze man zag ook aura's, maar dat was in 1 moment weg toen ie Jezus accepteerde, zelfde gebeurt bij reiki.
http://allanrich.tv/Preacher_Allan_Rich/My_testimony.html
Dat zal wel christelijke humor zeker? Sarcasme tot en met. Precies zoals ik mij christenen herinner uit mijn tijd bij die bende...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:34 schreef Manke het volgende:
[..]
dan heb je je chakra's niet goed afgestemd op je kundalini
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)d&utm_medium=twitterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
Satan bestaat niet, en demonen ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef Manke het volgende:
De link met aiwass is nog het beste bewijs dat het allemaal 'demonisch' en satanisch is.
Mja, een vergelijking met Aiwass gaat wellicht wat te verquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef Manke het volgende:
De link met aiwass is nog het beste bewijs dat het allemaal 'demonisch' en satanisch is.
demonen zijn voor mij de reden dat ik gristen ben geworden, want als demonen bestaan, dan moet er een schepper (of schoffelaar) zijn, volgens mijn simpele logica... en ze bestaan, want ik zocht ernaar en heb het gevonden, zonder hulp van seti nog wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef BerjanII het volgende:
[..]
Satan bestaat niet, en demonen ook niet.
Wanneer ga jij eens begrijpen dat we leven in een universum waarin het leven van buitenaardsen wiskundig gezien 100% is? Of goed, 99. Jij en je medesektegenoten geloven nog steeds dat de Aarde de enige plek is die er is, en de aliens moeten wel demonen zijn want meer bestaat er niet.
Anders ga je eens een topic maken met aliens en demonen, in plaats van hier een discussie te verzieken met je orthodoxe kijk op zaken. Volgens mij ben je een paar eeuw te laat gereīncarneerd.
die aiwass leek op een grey alienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mja, een vergelijking met Aiwass gaat wellicht wat te ver
edit:
maar ik kon het niet laten Crowley er tussen te plakken![]()
![]()
Dat lijkt mij niet hoor, hij haalde er meteen demonen bij. Dat slaat toch nergens op? Je hoeft het niet met mensen eens te zijn, maar om steeds jouw eigen religie erbij te betrekken is typisch iets voor gelovigen. Daar is genoeg ruimte voor hier op dit forum.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Fusions het volgende:
Ik vind het ook irritant als mensen hun off topic praten over hun religie maar Manke deed dit in de meeste gevallen op een manier waarop hij zijn wereld beeld aansloot bij onderwerp.
Ik zou iedereen willen verzoeken niet hierop in te gaan, anders wordt het een eindeloos religie topic waar dit topic NIET voor bedoelt is.
Leuk he, dat mensen gestenigd moeten worden. Dat zou je wel weer opnieuw willen invoeren zeker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Manke het volgende:
1900-2000 jaar geleden werd al gewaarschuwd voor deze onzin en "doctrines van demonen" en mediums en mensen met een 'familiar spirit' dienden gestenigd te worden, aldus de uw God de HERE.
Ik durf te wedden dat Channelaars uit India die zonder Jezus zijn opgevoed niets over die man zullen vertellen. Channelingen zijn dan ook vaak zaken die vanuit het onderbewuste komen. Is niks verkeerds mee, want van je onderbewuste kun je nog veel leren.quote:Leuke is dat AL die channelers/channelings het over Jezus hebben en dat ie bestond, "maar ...", demonen geloven in Jezus en kunnen er de waarheid zo over vertellen dat de luisteraart er niet in zal geloven, of in de verkeerde njoo age versie, oid.
Ah, dan ben je dus een cultuurgristen. Want alle religies hebben iets met demonen en demonenuitdrijving. Maar dit zul je waarschijnlijk wel gaan ontkennen, want alleen naar jezus luisteren zequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Manke het volgende:
[..]
demonen zijn voor mij de reden dat ik gristen ben geworden, want als demonen bestaan, dan moet er een schepper (of schoffelaar) zijn, volgens mijn simpele logica... en ze bestaan, want ik zocht ernaar en heb het gevonden, zonder hulp van seti nog wel.
Het zijn meestermisleiders, dat is ook het enige wat ze mogen.
Niet perse.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Manke het volgende:
demonen zijn voor mij de reden dat ik gristen ben geworden, want als demonen bestaan, dan moet er een schepper (of schoffelaar) zijn, volgens mijn simpele logica... en ze bestaan, want ik zocht ernaar en heb het gevonden, zonder hulp van seti nog wel.
3/4 van wat ze te vertellen hebben is zinnig. In de meeste gevallen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is er wel eens iets zinnigs of iets volledig nieuws uit een 'channel' gekomen, eigenlijk?
De demonen waar ik mee geconfronteerd werd, misschien, ik hoop het, maar geloof het niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef BerjanII het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet hoor, hij haalde er meteen demonen bij. Dat slaat toch nergens op? Je hoeft het niet met mensen eens te zijn, maar om steeds jouw eigen religie erbij te betrekken is typisch iets voor gelovigen. Daar is genoeg ruimte voor hier op dit forum.
[..]
Leuk he, dat mensen gestenigd moeten worden. Dat zou je wel weer opnieuw willen invoeren zeker?
Dat ging overigens over het aanroepen van de doden. Dat is wat anders dan channelingen. Maar dat weet je hopelijk zelf ook.
[..]
Ik durf te wedden dat Channelaars uit India die zonder Jezus zijn opgevoed niets over die man zullen vertellen. Channelingen zijn dan ook vaak zaken die vanuit het onderbewuste komen. Is niks verkeerds mee, want van je onderbewuste kun je nog veel leren.
Zo las ik ooit eens een paar boeken van Steve Rother, daarin stond ook dat die man soms dacht dat hij het vanuit zijn onderbewuste deed en dat de "groep" niet echt was. Het antwoord was dat mensen het wel aannemen van buitenaardsen maar niet vanuit hun innerlijk. Terwijl het hun om de boodschap ging en niet om wie het kwam brengen (daarom ook de simpele naam de groep).
Ik heb er veel aan gehad. Of die Steve het nou echt vanuit een andere dimensie deed of vanuit zichzelf. Ze hebben ook ontmoetingen, en daarin schijnen de mensen die daar komen ook energie te voelen. ik ga daar niet heen, omdat het mij te duur is. Geldklopperij is dat. De boodschap is goed, de rest hoeft niet zo.
[..]
Ah, dan ben je dus een cultuurgristen. Want alle religies hebben iets met demonen en demonenuitdrijving. Maar dit zul je waarschijnlijk wel gaan ontkennen, want alleen naar jezus luisteren ze![]()
En de demonen die jij gevonden hebt zijn misschien ook verkeerd geinterpreteerde zaken? Zou dat ook kunnen? Je ging ze zoeken, en dan kunnen je hersenen je misleiden.
Maar echt iets toevoegen doet het dus niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
3/4 van wat ze te vertellen hebben is zinnig. In de meeste gevallen.
Nieuw ... mja, niet echt. Nieuwe "jasjes" vooral.
Maar goed, dat is enigsinds een kwestie van mening. Vooral of het zinnig is of niet
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar echt iets toevoegen doet het dus niet?
Demonen zitten in de zelfde dimensie als waar wij in zitten, we kunnen ze alleen niet zien, als we ze zien, dan komt dat doordat ze aan je hoofd hangen en een illusie afschieten in je gedachten, volgens mij ervaringen dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet perse.
Zo kunnen demonen evengoed via evolutie o.i.d. zijn ontstaan, op een ander niveau / dimensie / frequentie.
Demonen zijn overigens niet "extra terrestrial" & gebruiken geen radio signalen, dacht ik (het gebruik van de radio/speakers door klopgeesten dus niet meegerekend).
Dat ligt maar net aan degene die het beluisterd of de boeken leest natuurlijk. Voor de een zal het oude koek zijn, voor de ander iets nieuws.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is er wel eens iets zinnigs of iets volledig nieuws uit een 'channel' gekomen, eigenlijk?
Je moet nog eens vaker in de bijbel gaan lezen. Lekker gezondquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef Manke het volgende:
[..]
Demonen zitten in de zelfde dimensie als waar wij in zitten, we kunnen ze alleen niet zien, als we ze zien, dan komt dat doordat ze aan je hoofd hangen en een illusie afschieten in je gedachten, volgens mij ervaringen dan.
Toevallig staat dat er niet in maar is het wat ik denk door eigen ervaringenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef BerjanII het volgende:
[..]
Je moet nog eens vaker in de bijbel gaan lezen. Lekker gezond
Tijd voor een pilletje dan maar? Schijnt ook enorm te helpen. Dan moet je ze natuurlijk wel inzegenen met wijwater en "het onze vader" prevelen terwijl je die pillen inslikt. Ga er maar aanstaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef Manke het volgende:
[..]
Toevallig staat dat er niet in maar is het wat ik denk door eigen ervaringen
Dan is het dus een andere frequentie / "Phase shift"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef Manke het volgende:
Demonen zitten in de zelfde dimensie als waar wij in zitten, we kunnen ze alleen niet zien, als we ze zien, dan komt dat doordat ze aan je hoofd hangen en een illusie afschieten in je gedachten, volgens mij ervaringen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |