De gebruikelijke new-age prietpraat. Alles is God & God is alles.quote:
Ja, dat is een groot verschil. Hij is sympathieker als ie normaal praat. Inderdaad komt het zo beter bij me over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:43 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2013 01:40 schreef Summers het volgende:
Dit is wel even grappig om het verschil te zien en te horen als hij niet channeld .
ik vind het superschattig en met humor als hij channeld maar dit is wat dichter bij de mens lolquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, dat is een groot verschil. Hij is sympathieker als ie normaal praat. Inderdaad komt het zo beter bij me over.
Hij schreeuwt zo hard als ie channelt.. Echt een brulkanaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:42 schreef Summers het volgende:
[..]
ik vind het superschattig en met humor als hij channeld maar dit is wat dichter bij de mens lol
Nogal. Dan ook nog 3 keer herhalen. Elke keer nog net wat harder ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hij schreeuwt zo hard als ie channelt.. Echt een brulkanaal
Dus... in 2015 al krijgen we meer te zien van buitenaardse beschavingen.. En als het niet klopt? Dan ben ik naar de verkeerde realiteit gevibreerd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:25 schreef Summers het volgende:
All you have to do to change the world is change yourself
Zoals ik het begrijp is de kennis waar hij het over heeft voor iedereen beschikbaar .quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus... in 2015 al krijgen we meer te zien van buitenaardse beschavingen.. En als het niet klopt? Dan ben ik naar de verkeerde realiteit gevibreerd?
dan heb je je chakra's niet goed afgestemd op je kundaliniquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus... in 2015 al krijgen we meer te zien van buitenaardse beschavingen.. En als het niet klopt? Dan ben ik naar de verkeerde realiteit gevibreerd?
Wat een clownquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:25 schreef Summers het volgende:
All you have to do to change the world is change yourself
quote:
Ik weet niet precies hoe je dat bedoelt, maar hij verkondigt zijn wijsheden luid genoeg. Sommige dingen zijn niet onaardig, maar zijn ze ook praktisch? Het is leuk om te weten dat buitenaardse beschavingen 'plaats' als eigenschap van een object beschouwen en dat je dus alleen maar die eigenschap van het object hoeft te veranderen om enorme afstanden te overbruggen zonder dat er tijd verstrijkt, maar kunnen wij dat praktisch toepassen? Om een voorbeeld te noemen.. Vooralsnog is het alleen maar een erg filosofische kijk op het leven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is de kennis waar hij het over heeft voor iedereen beschikbaar .
Dus binnenort kunnen we een bewijs verwachten in de vorm van een fantastische energiebron of teleportatie? Ik zou het wel erg gaaf vindenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef Fusions het volgende:
Niet alles is perse voor ons praktisch maar in dit geval is het praktisch voor een wetenschapper.
En alles wat hij zegt is praktisch in de zin van dat letterlijk alles dat hij zegt werkt.
Zoals gezegd, er is niets nieuws aan wat ie verteld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef Fusions het volgende:
Of misschien zijn er nu al wetenschappers die naar hem geluisterd hebben bezig om het in de praktijk te brengen, who knows. De toekomst ziet er iig goed uit.
Ik vraag me af of het niet andersom is. Ik weet nl. niet of die ideeën wel nieuw zijn. En ik hoop dat er nu eens iets waargemaakt gaat worden. Zou wel mooi zijn, jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef Fusions het volgende:
Of misschien zijn er nu al wetenschappers die naar hem geluisterd hebben bezig om het in de praktijk te brengen, who knows. De toekomst ziet er iig goed uit.
Ashtar (zelfde ideeën en verhalen) werd voor het eerst gechanneld in 1952 ... al 61 jaar ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af of het niet andersom is. Ik weet nl. niet of die ideeën wel nieuw zijn. En ik hoop dat er nu eens iets waargemaakt gaat worden. Zou wel mooi zijn, ja
Ik heb al vaker reacties van jouw gezien die nergens op slaan en dit is er weer 1 van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er is niets nieuws aan wat ie verteld.
Veel wetenschappelijks zit er ook niet in. Filosofisch en levens beschouwelijk wel.
Op dat punt is ie echter één van de velen. & velen gingen hem voor. (Het is een Ashtar kloon imo)
wat zou hem en z'n ideen dan nog zo interessant maken (voor wetenschappers) ten opzichte van alles wat er al is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |