Wil je niet bruut anaal genomen worden in een overvolle dixi door onze Koning Willem?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet aan moeten denken, stug volk
4 keer neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wil je niet bruut anaal genomen worden in een overvolle dixi door onze Koning Willem?
Ben je pot ofzo?
Ik vind em wel geinig, zeker het laatste stuk. Het duurde even voordat ik in de gaten had dat dat deel erbij hoordequote:
quote:
Whatsup Broheme!quote:
Harder shinen dan de zonquote:
Nicequote:
Radio is al lekker aan het storen, dus ik denk dat het er wel aankomt.quote:
Kabelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Radio is al lekker aan het storen, dus ik denk dat het er wel aankomt.
Knopquote:
Voordat het hier is, duurt lang!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Radio is al lekker aan het storen, dus ik denk dat het er wel aankomt.
quote:
Een bruine mag ik hopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is als ze niet zou willen luisteren broertjennnnn
Ik zit trouwens een trui te breien voor jou!
Heerlijke lucht iddquote:
Niet omdraaien dat woordquote:
Da's gewoon Coldplay wat ze draaien hoorquote:
Piño zal trots op je zijnquote:
MEM?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek van een tijd geleden een bandje wat live in de studio was en happy hardcore maakte van Lady Gaga en MGMT.
Afgekort heten ze "MEM". Maar geen idee wat ze voluit heten. Weet iemand dit?
MEMmgmt.mp3quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MEM?
Da's 1 van de tieten van Minthy, die bouncen ook behoorlijk!
Ohjaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek van een tijd geleden een bandje wat live in de studio was en happy hardcore maakte van Lady Gaga en MGMT.
Afgekort heten ze "MEM". Maar geen idee wat ze voluit heten. Weet iemand dit?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OhjaDat waren best wel briljante nummers
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MEM?
Da's 1 van de tieten van Minthy, die bouncen ook behoorlijk!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef henkde_j het volgende:
Wie kopt m in![]()
ONZ / fokster met grootste tieten
Primaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef henkde_j het volgende:
Wie kopt m in![]()
ONZ / fokster met grootste tieten
Wat?quote:
Alles prima, als je mij er maar buiten laat. Scheelt me weer een avond pm's vol met erekte piemels wegklikkenquote:
Je betrekt wel alles op jezelf hequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles prima, als je mij er maar buiten laat. Scheelt me weer een avond pm's vol met erekte piemels wegklikken
Zie post aan Pino boven.quote:
Ik whatsapp hem welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles prima, als je mij er maar buiten laat. Scheelt me weer een avond pm's vol met erekte piemels wegklikken
Ja het klinkt (lekker) gedateerd, maar die stem van die zanger is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat het een hele oude plaat was
Ik vind em wel mooi, al blijf ik erbij dat ik de dramatische nummers van ze beter vindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef SilentChaos het volgende:
Alsof Eddie Vedder en Bono een kind hebben gekregen... Met een nog grotere zaadstem
Vergeet niet nog een peper in je oog te stoppenquote:
Ja, heerlijk! En fijn dat al dat stuifmeel even opzoutquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergeet niet nog een peper in je oog te stoppen
quote:
Ik bedenk me net dat ik exact een week na jou jarig benquote:
Ik vier mijn verjaardag het liefst niet, maar dit jaar heb ik een nieuwe radio/cd speler nodig, dus doe ik dit jaar welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik exact een week na jou jarig ben![]()
Ik vier het dit jaar niet, misschien een paar weken later. Deadlines![]()
twitter:MarijkeLieman twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 19:04:15Vandaag op zoek geweest naar #Muizenstaartjes (het ieniemienie-plantje) en gevonden http://t.co/7xoJsOu02K reageer retweet
Ik zet geen geld in (dat kan ikzelf namelijk best aardig gebruiken), maar ik gok dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef FZN05 het volgende:
Wie wil met mij wedden over de komende megahit? Ik zet 100 euro in op de nieuw van Editors.
Piratebayquote:
Oh haha ik dacht je had netjes gekocht. Ondertussen heb ik hem ook gevondenquote:
alleen via piratebay doet 1 nummer het nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht je had netjes gekocht. Ondertussen heb ik hem ook gevonden
Verhip nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
alleen via piratebay doet 1 nummer het niet(damn thing)
Weltrustequote:
Heb je het al gehoord? Omdat ik oldtimers tof vind moeten we daten... Ik moest lachenquote:
Wie zei datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Omdat ik oldtimers tof vind moeten we daten... Ik moest lachen
Je leest het datingtopic nooit bij? Ik heb het weggewuifdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie zei dat?
Ik vind tieten leuk, ik zie 2 punten (eigenlijk 3) waarop we aangetrokken zijn tot elkaar
Er wordt daar te snel gepostquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Je leest het datingtopic nooit bij? Ik heb het weggewuifd
Het ging over brommers kiek'n, uitgelegd dat ik daarvoor te oud ben en dat ik liever naar auto's/oldtimers of motoren ging kiek'nquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er wordt daar te snel gepost
Maar vertel
Gelezenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Het ging over brommers kiek'n, uitgelegd dat ik daarvoor te oud ben en dat ik liever naar auto's/oldtimers of motoren ging kiek'n![]()
Lees zelf maar bij (vanaf post 115), ik vond het geestig
Ja, maar die kont hè?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelezen
nou kan ik rustig slapen
Dat ik zo bekend ben hier joh, het is bijna eng
Maar he, toen ik 25 was heb ik ooit wat gedaan met een vrouw van 40, dus je bent een jonge godin in mijn ogen![]()
![]()
Kan ik alleen in het echt beoordelen... Zoals je weet werk ik eraan en ben jij mijn meerjarenproject, maar ooit gaat het gebeuren hoorquote:
quote:
Ik zag t net ja.quote:
Uur of 3: ESF / Inhuldiging en vaarwel. De dag die je wist...quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag t net ja.Dacht van 'hoe lang is dat al', maar pas net dus, blijkbaar
quote:
Hell yeahquote:Op woensdag 8 mei 2013 07:30 schreef Evertjan het volgende:
mogguhhet voelt vandaag aan als een vrijdag
Wat een CDquote:
Pracht cd!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een CD
Repeat in m'n auto
Letterlijk huilend in de vangrail, maar Giel zal dat wel niet snappen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:04 schreef wolfrolf het volgende:
Huilend op de wc
Die spicy tandoori pizza laat geen glazuur over in de pot
Nee nog nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pracht cd!
De goede versie gevonden?
En ach zullen wel veel mensen niet snappen. Ik ga hem bij mijn moeder opzetten onder het naaien, verheug me nu al op het rare gezicht
Nee kan hem nog niet vinden, laat het je onmiddellijk weten wanneer ik het heb gevonden!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]14.gif
[..]
Nee nog nietIs'ie er dan wel? Anders download ik dat liedje even los
ah okquote:
Moet wel zeggen dat ik de eerste cd iets prettiger vond wegluisteren. Iets meer uptempo nummersquote:
Hij was tof hequote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Fraaie Feel The Love uitvoering vanmorgen.
Ik verspreek me, allemaal even lachen.quote:
Hiahoaho.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verspreek me, allemaal even lachen.
Kunnen we dat nog even herhalen?quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we dat nog even herhalen?
Wat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het begint een beetje zielig te worden.
quote:
Nee, maar tis een beetje jammer als je de grap niet snapt.quote:
Dan is je grap mislukt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar tis een beetje jammer als je de grap niet snapt.
Hij was nochtans vrij duidelijk.quote:
Kibbelingquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie lijken wel 2 kibbelende meisjes
Een getrouwd stel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie lijken wel 2 kibbelende meisjes
Johanquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was nochtans vrij duidelijk.
De VI Hooligans hadden hem wel herkend.
Bedankt.quote:
quote:
Mag je op woensdag wel trouwen?quote:
Tuurlijk, maar maandagochtend is goedkoper.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je op woensdag wel trouwen?
Ja maar je mocht sommige dingen alleen op woensdag en zaterdagquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar maandagochtend is goedkoper.
Jij neemt mij serieus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar je mocht sommige dingen alleen op woensdag en zaterdag
Ik zie alleen maar tieten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef Lamabal het volgende:
Ik vind dit wel date waardig voor SC.
Alleen moet je het geluid misschien even op mute zetten.
Ja, ik neem Rolf ook serieusquote:
Ik ook en dan gaat hij mij uitlachen.quote:
Ik heb gelukkig geen geluid hier op kantoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef Lamabal het volgende:
Ik vind dit wel date waardig voor SC.
Alleen moet je het geluid misschien even op mute zetten.
Dus als jij Rolf serieus neemt, gaat hij je uitlachen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook en dan gaat hij mij uitlachen.
Het blijft Rolf he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus als jij Rolf serieus neemt, gaat hij je uitlachen?
Oke, rare vent
Denk dat dit topic of Fok in zijn algemeenheid daar niet de juiste plek voor is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Werd ik maar weer eens serieus genomen
Fok! opzich wel heb ik uit betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat dit topic of Fok in zijn algemeenheid daar niet de juiste plek voor is.
Daar houdt ie niet van.quote:
Meid toch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook en dan gaat hij mij uitlachen.
Tijd om te daten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Wie weet schiet cupido wel raak dit weekend tijdens je "blind"date.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
Daten is helaas geen garantie tot succeshet vergroot alleen wel je kansen ja
Als'ie doorgaat wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie weet schiet cupido wel raak dit weekend tijdens je "blind"date.
Met Pikachu?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
k heb van het weekend 2 dates.
Volgens mijn vrienden dan
Hilarisch.quote:
Krabbelt ze terugquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als'ie doorgaat wel jaHeb nog niks gehoord over hoe laat en waar ik haar moet ophalen
Pokemonkaarten mee uitwisselen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Pikachu lag bij ons in het konijnenhok. Een keer raden wat het konijn er mee deed
Juist welquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krabbelt ze terugHeeft ze geen foto van jou gezien ofzo?
quote:
Ze is bang om het te verknallen denk ik. Zou ik ook zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist wel
Zij zag bij die zangeres van m'n pa's band foto's voorbij komen met mij erop en ze zei: leuke jongen
Toen is het balletje gaan rollen...
Tja jammer als ze terugkrabbelt, maar ja, ze schijnt nogal zenuwachtig te zijnik hoor het wel, vind het wel prima
Mwah, dat zal toch wel meevallenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is bang om het te verknallen denk ik. Zou ik ook zijn
Wat denk je, met je droge opmerkingenquote:
lekker hoor, zo'n pikachuquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Pikachu lag bij ons in het konijnenhok. Een keer raden wat het konijn er mee deed
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat denk je, met je droge opmerkingen
hmm als jij mij serieus neemt dan scheur ik wel aardig uit denk ik. Met je immens kloppend apparaat.quote:
Jij ook goedemorgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hmm als jij mij serieus neemt dan scheur ik wel aardig uit denk ik. Met je immens kloppend apparaat.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hmm als jij mij serieus neemt dan scheur ik wel aardig uit denk ik. Met je immens kloppend apparaat.
Ben je niet goed getraind dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:
hihahoquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef henkde_j het volgende:
Ik deel het hier ook maar even![]()
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Radioactive, wat een topplaat blijft het
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik maak 'm wel: is er ook een iOS versie van?
Pics.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
YOU THE HOTTEST BITCH IN THIS PLACE![]()
![]()
Laten we nou net een mooie vrouw hier op bezoek hebben
Ze is net wegquote:
Ze staat wel in m'n netvlies gebrand hoorquote:
Hey little girl, is your daddy home?quote:
Huh wat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wens meer hatelijke berichten over mijn dates.
(lees: jullie vallen me tegen)
Wat mot je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey little girl, is your daddy home?
[ afbeelding ]
Goedzo, Facebook moet weer in handen komen van de elite.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef henkde_j het volgende:
Ik deel het hier ook maar even![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat jat je mijn bazenquote van henkde_j
Het origineel van muis is beter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat jat je mijn bazenquote van henkde_j
Aandacht natuurlijkquote:
Maybequote:
Maak er maar never vanquote:
Dates? Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dat wil ik als laatste redmiddel inzettenquote:
Dat is dus de bedoelingquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een tikkende kookwekker leren? Ik zou er kriegel van worden. Daarbij heb ik een aandachtsboog van nog geen 5 min
Nee ik ga mij storen aan die wekker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat is dus de bedoeling. Door die wekker ga je focussen op het lezen / leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |