niet foksters.rar in bezit hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie pics want ik ken deze users niet
is die niet onwijs flatchested?quote:
Daar doet Sjeen niet voor onder toch?quote:
Dat dus.quote:
Zie post netquote:
Hoe kon je ze missen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Zie post net. Vlaag van verstandsverbijstering
.
Die mis ik toch nooit verder?quote:
Wij onderscheiden met het grootste (whehehe) gemak de belangrijke van de niet-belangrijke zaken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
zo zie je maar weer waar die crewleden op af komen
En het probleem is?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
zo zie je maar weer waar die crewleden op af komen
Oh nouja, geeft niets. Ik hou ook van kleine tetjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee helaas. Deze wedstrijd zal ik nooit winnen.
De jesters van Tally mogen natuurlijk ook niet ontbreken in dit topic.quote:
True tha.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De jesters van Tally mogen natuurlijk ook niet ontbreken in dit topic.
Ik zou die van Sjeen en Tally wel eens tegen elkaar willen houden als vergelijking.quote:
gewoon even je hoofd ertussen als ijkpunt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou die van Sjeen en Tally wel eens tegen elkaar willen houden als vergelijking.
Exact. En met MissHobje er bij voor de nodige opvang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef HeatWave het volgende:
gewoon even je hoofd ertussen als ijkpunt?
Hmmzzzzzz Hobbelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Exact. En met MissHobje er bij voor de nodige opvang..
Eens. Ben blij dat een tietenpic verplichte kost is voor nieuwe vrouwelijke crewleden. Dat is ook de enige reden dat ik nog blauw ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzzzzz Hobbels.
Maar goed, zo kunnen we nog wel even doorgaan met onze gezamelijke FOK-dames-database.
Dhuuh, das nog een bekender geheim dan het aftreden van Advocaat bij PSV.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eens. Ben blij dat een tietenpic verplichte kost is voor nieuwe vrouwelijke crewleden. Dat is ook de enige reden dat ik nog blauw ben.
Het laatste dat ik opliep bij een crewmeet was een stel blauwe ogen van de rondzwaaiende jesters van Tally.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Dhuuh, das nog een bekender geheim dan het aftreden van Advocaat bij PSV.
En de crewmeets natuurlijk, daar duik je ook nog wel eens iets leuks op.
quote:
Rondzwaaiende jetsers, de nummer 1 oorzaak van ongelukken op FOK!meetsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het laatste dat ik opliep bij een crewmeet was een stel blauwe ogen van de rondzwaaiende jesters van Tally.
Dat was moeilijk uitleggen op kantoor de week erna.
Dat, en vervelende trappetjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Rondzwaaiende jetsers, de nummer 1 oorzaak van ongelukken op FOK!meets.
proof?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee helaas. Deze wedstrijd zal ik nooit winnen.
En rondvliegende spareribbotjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |