Hoezo? 6 kan toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij op een wonderlijk adres
DX niet hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar Rene90 heeft erg veel geluk met verzenden altijd
Heb ze hier laatst op de fiets nog gebruikt dus ik zou zeggen dat verschilt bij het apparaat waar je het voor gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:39 schreef Brecht35 het volgende:
Awei ES800M is niet goed voor fietsers. Als de jack 1 mm uit je gsm is, dan is het signaal al verloren. Gelukkig heb ik ze niet voor dat gekocht, maar het is jammer dat ze niet vast genoeg zitten voor die job(m'n Philips SHE 9551 zitten bijvoorbeeld wel vast genoeg om dat te kunnen).
Da's wel leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Deugniett het volgende:
Nou ik ben weer "duurzaam" bezigggggg: http://www.focalprice.com(...)AA_Battery_Blue.html voor mijn SYMA heli(die hopelijk volgende week binnen komt!)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Deugniett het volgende:
Nou ik ben weer "duurzaam" bezigggggg: http://www.focalprice.com(...)AA_Battery_Blue.html voor mijn SYMA heli(die hopelijk volgende week binnen komt!)
Vanmiddag binnen gekregen en straks direct even getest.quote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist ook maar besteld op ebay, heb er al eerder een gehad van BIC of DX volgensmij maar die werkte niet goed
[ afbeelding ]
die dus.
Is een wat duurdere Shark (~ 40 USD), maar wel erg tofjens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
- Best een mooie nieuwe Shark is er trouwens... -
Waarom die aanhalingstekens?quote:Specially designed with “Stainless steel” Big Case.
Hopelijk komt mijne dan ook deze weekquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef Martijn93 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vanmiddag binnen gekregen en straks direct even getest.
Heb tot nu toe alleen met usb stick getest maar het werkte perfect!
Limited edition, maak er maar snel werk van voordat ze op zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef shiznuts het volgende:
Mja, voorlopig kan ik 'em niet halen, omdat ze niet naar Oostenrijk shippen.
Je accu is al leeg voordat de 2gb vol is.... geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef RobertNL het volgende:
Krijg je je #808 binnen, kom je er achter dat je geen SD kaartjes meer hebt (behalve 2GB dingen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |