SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef shiznuts het volgende:
Over tijd gesproken...
[ afbeelding ]GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!![]()
![]()
En dus heeft die chauffeur bepaalt dat hij tussen 11 en 1 wel ergens in jou postcode gebied is..quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
Waarom staat er trouwens tijdvak 11.00 tot 13.00, werkt de bezorger maar 2 uurtjes? Ze mogen toch hun eigen route bepalen?
Thanks.quote:
Ik was blij als ik vroeger na twee uur klaar was met m'n krantenwijk. Pokkewerk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
Waarom staat er trouwens tijdvak 11.00 tot 13.00, werkt de bezorger maar 2 uurtjes? Ze mogen toch hun eigen route bepalen?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
En dus heeft die chauffeur bepaalt dat hij tussen 11 en 1 wel ergens in jou postcode gebied is..
Hmm ja zou natuurlijk kunnen moet die het niet heel rustig hebben anders staat die soms te vroeg voor de deurquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik was blij als ik vroeger na twee uur klaar was met m'n krantenwijk. Pokkewerk.
Maar is het niet om jouw een 'window' te geven om thuis te zijn? Dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven?
Lijkt me het meest effectieve en planbare als er gewoon een route v/d dag is. Dat mevrouw A haar pakje tussen 11:00-13:00 kan verwachten. Net als meneer B. En meneer C 'em vanaf 13:00-15:00 in ontvangst nemen kan?
Over tijd gesproken...
[ afbeelding ]Mooie "klok" haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!
zijn zulke berichten nou echt nodig, Nodig? ik vind dat een beetje onnodigquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef nodig het volgende:
Mijn moeder heeft hem 3 km verderop gesignaleerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
zijn zulke berichten nou echt nodig, Nodig? ik vind dat een beetje onnodigLaatste danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIJ IS DEEEEERRR
Bobber en nodig terreurquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef davedavy het volgende:
2 Pagina's vol met "Hij is d'r bijna" "Wanneer komt ie?"
Heb niet zo heel veel vertrouwen in een chinese versterkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:36 schreef shiznuts het volgende:
En dat voor een versterker die uit Duitsland komt.
Maar mijn pakketje komt wél uit Chinaquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Bobber en nodig terreur
[..]
Heb niet zo heel veel vertrouwen in een chinese versterker
You're missing out. Deze staat bij mij de sterren van de hemel te spelen i.c.m. een setje Wharfedale Diamond 9.1s.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef nodig het volgende:
Heb niet zo heel veel vertrouwen in een chinese versterker
http://www.ebay.nl/itm/20(...)67865#ht_7410wt_1166quote:
Welke klokjes ben je voor gegaan..eventueel link?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef 0wen het volgende:
Hiep hoi, die kloten horloges zijn verslavend, al helemaal als veilingen op ebay.
Heb nou op 3 klokjes het hoogste bod, en d'r zojuist één gewonnen voor 1 cent (wel 3$ shipping costs)
Over tijd gesproken...
[ afbeelding ]Wat valt er te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!
Deze heb ik gewonnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:30 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
Welke klokjes ben je voor gegaan..eventueel link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |