Gisteren was ik aan het uitbrakken van het 5 mei festival, laat mequote:
* Bosbeetle zoekt een zak met spekkiesquote:
Nee we moeten het doen met een halve aardbei op een klein rond toastje met een toefje slagroom erop!quote:
pedo. kinderlokker. met je kinderfeestje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee we moeten het doen met een halve aardbei op een klein rond toastje met een toefje slagroom erop!
hey een obscure plaat, die had ik nog niet! Bedanktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork geeft obscure plaat aan Bosbeetle
GEFELICITEERD!
Jazekerquote:
Alleen als je de speurtocht helemaal afloopt en de vragen goed invult.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:15 schreef Rezania het volgende:
Dingen!
Krijgen we een zakje snoep als we weggaan?
Oeh, spannend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen als je de speurtocht helemaal afloopt en de vragen goed invult.
stt niet verder vertellenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef hezdunnah het volgende:
Nou als je zegt zwemspullen mee en het is een verassing wat we gaan doen dan weet ik al wat we gaan doen...
Ja toen was er niets op tv...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef Gehenna het volgende:
hé je hebt je account aangemaakt op de dag dat Pim Fortuyn werd neergeschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef Trashcanman het volgende:
Komen er ook clowns op je feestje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clowns zijn eng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Mijn moeder vraagt of ik weer word thuisgebracht.
quote:
quote:
Nice!quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice!
* SiIk doet cadeautje geven en 3 zoenen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pierrots zijn wellicht wat veiliger idd.
Prik de alpaca op de juiste plek op de dolfijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Doen we dan ook dolfijntje prik ?
Poging tot topickaapquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:22 schreef Furdinand het volgende:
Hey, jouw FOK!verjaardag is op de zelfde dag als mij echte verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:22 schreef Furdinand het volgende:
Hey, jouw FOK!verjaardag is op de zelfde dag als mij echte verjaardag.
Mits correcte grammatica, ja.quote:
Tofquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Prik de alpaca op de juiste plek op de dolfijn
Gaan we zwemmen dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Muis006 het volgende:
TR gemacht want discriminatie voor naaktzwemmers.
Uniek stuk tussen al je top40 meuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey een obscure plaat, die had ik nog niet! Bedankt
Wat is dat nou weer voor modernismequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
Gaan we discozwemmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |