Ik vind het helemaal geen probleem dat ik niet op het eerste gezicht kan zeggen of ik wel of niet verliefd op diegene kan worden. Dat zou ik eng vinden. Want dat betekend dat ik puur op uiterlijk dus al kan zeggen of ik mijn eigen eigen karakteristieken en die van haar zou kunnen matchen in een far far forever land. Ik vind het persoonlijk echt neigen naar attachment problemen. Of niks, of alles. Ik ga liever voor er tussenin. Dan kom ik er iig. uit met jarenlange ervaring met goede en minder goede relaties en goede sociale ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb dan in ieder geval weer wel het geluk dat ik eigenlijk op het eerste gezicht al kan zeggen of ik verliefd op diegene kan worden. Niet altijd feilloos, geef ik toe, maar ik heb inmiddels wel geleerd om op mijn gevoel te vertrouwen. Dus wat dat betreft hoef ik niet persé eerst zoveel maanden met iemand te daten, of er zelfs een relatie mee te hebben voordat ik weet hoe het kwartje gaat vallen zeg maar. Dat scheelt gelukkig wel.
En dat incluis dat vorige topic inderdaadquote:
Ik ga voor alles of niks. Genoeg 'ertussenin' relaties gehad om te weten dat het niks voor me is. 2x verliefd geweest in mijn leven en toen was het alles, voor zolang als het duurde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vind het persoonlijk echt neigen naar attachment problemen. Of niks, of alles. Ik ga liever voor er tussenin.
Ik snap het ook volledig en zal nooit tegen een ander zeggen hoe hij het zal moeten doen. Ieders feestje immers. Ik zie alleen helaas te veel gemekker en gezeik waar ik ook ouderen zie die nadat ze de 5 of 10 jaar single hebben gepasseerd ze steeds langzamer de eisen hoger en hoger gooien en steeds hogere verwachtingen scheppen. Ik ken geen enkele oudere die de eisen lager zet. Want ja, dat 'gevoel' moet er zijn hae.. En als je je dan single, alleen, kut en onbegrepen voelt. Tsjah.. als je in 30s zit kan dat nog wel. Ga je boven de 40 heeft het grootste gedeelte toch echt kids en huisje boompje beestje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga voor alles of niks. Genoeg 'ertussenin' relaties gehad om te weten dat het niks voor me is. 2x verliefd geweest in mijn leven en toen was het alles, voor zolang als het duurde.
Denk dat heel veel mensen dat hebben. Hoe je er dan mee omgaat als je naar een nieuwe zoekt verschilt van persoon tot persoon. Ik weet na 1 serieuze date echt wel of het die potentie heeft. Wat heeft het dan voor zin om verder te proberen? Je schept alleen maar verwachtingen en zelf sta je ook weer tijdenlang niet open voor iets wat wél de 'alles' kan zijn.
Dus besloten om te wachten en niet in te gaan op 'ertussenin'.
Even dan terugkomend op mijn vraag die ik gesteld had. Hoelang blijf je het dan maar proberen met een persoon in de hoop dat er iets komt? Je zei al een keer maanden met iemand te zijn, totdat de vonk oversprong. Maar als ie dat niet deed.. zou je dan bv 2 jaar ofzo gewoon erbij hangen in de hoop dat ie zou komen, of dat je dan niet alleen hoefde t ezijn.. of zit te wachten totdat er iets beters komt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef sitting_elfling het volgende:
En iets wat er 'tussen in zit' kan altijd nog wat worden.
Dit is eigenlijk precies ook zoals ik er nu insta. Met minder genoegen nemen gaat voor mij ook niet werken. En het is ook niet dat ik nu doodongelukkig ben, bijlange na niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga voor alles of niks. Genoeg 'ertussenin' relaties gehad om te weten dat het niks voor me is. 2x verliefd geweest in mijn leven en toen was het alles, voor zolang als het duurde.
Denk dat heel veel mensen dat hebben. Hoe je er dan mee omgaat als je naar een nieuwe zoekt verschilt van persoon tot persoon. Ik weet na 1 serieuze date echt wel of het die potentie heeft. Wat heeft het dan voor zin om verder te proberen? Je schept alleen maar verwachtingen en zelf sta je ook weer tijdenlang niet open voor iets wat wél de 'alles' kan zijn.
Dus besloten om te wachten en niet in te gaan op 'ertussenin'.
En dit herken ik ook wel. Er zit verschil tussen randstad en erbuiten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja, meer kat uit de boom kijken hier, alleen die mâlje zijn wel weer verrekte lastig te peilen over het algemeen, minder uitgesproken
Het bekt anders best lekker, die zuurte
Heb je alweer een leuke Noorder/Oosterling gespot dan?
Oh ja, speeddaten moet ik ook nog een keer doen. Gewoon omdat het best grappig is. Kan me niet voorstellen dat er ooit iets uit voort komt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:23 schreef Cue_ het volgende:
krijg ineens mailtje van speeddaten. blijkbaar door de annulering van de vorige keer hebben ze me gezet op donderdag 9 mei.. hemelvaart.. Denken dat er dan genoeg mensen zullen aanmelden. Echt niet. Kreeg dus net mailtje dat ie niet doorging. wat onverwachts
Bij mij niet. Ik *moet* persé in het begin een bepaald gevoel hebben. Wil niet zeggen dat ik na 5 minuten weet dat dit de moeder van mijn toekomstige kinderen wordt, maar het is meer dan gezellig en alleen een klik is niet genoeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef sitting_elfling het volgende:
En iets wat er 'tussen in zit' kan altijd nog wat worden.
Dit klopt hoor, om het te nuanceren: Dat zo bewust benoemen, erover willen praten, over exen praten, te ver vooruit denken.. daar houd ik gewoon niet zo van bij dates. Natuurlijk wil ik wel graag een goed gevoel hebben bij iemandquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Dat je een bewust gevoel wilt hebben bij iemand, betekent niet per definitie dat de date gelijk zwaar op de hand zal zijn lijkt me zo.
Ik heb 1 geval waar we het een aantal maand hadden geprobeerd en ik altijd netjes heb gezegd hoe mijn gevoelens waren en ik op een gegeven moment (dit was na 5 maand) de stekker er uit heb getrokken. Die dame vond dat van zo veel zelf respect getuigen (al heeft ze er wel even over moeten huilen, zij voelde namelijk meer voor mij ivg met wat ik voor haar voelde) dat ze nu echt 1 van mijn beste vrienden is en we nog bijna dagelijks spreken (en dit is 4 jaar geleden). Ik had dus ook kunnen zeggen, nee, 1e gevoel was niet goed. Al was ik slechts 5 maand bij haar, ik heb er een fantastische vriendin uit weten te fixen en die kleine 5 maand was weer een flinke bos levenservaring rijkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even dan terugkomend op mijn vraag die ik gesteld had. Hoelang blijf je het dan maar proberen met een persoon in de hoop dat er iets komt? Je zei al een keer maanden met iemand te zijn, totdat de vonk oversprong. Maar als ie dat niet deed.. zou je dan bv 2 jaar ofzo gewoon erbij hangen in de hoop dat ie zou komen, of dat je dan niet alleen hoefde t ezijn.. of zit te wachten totdat er iets beters komt?
Dit klinkt heel verstikkend en clingy, de manier waarop je het beschrijft. Ik wacht nergens op, ik probeer ook niks frantically, ik laat het gewoon over me heen komen. Als je iets gaat forceren is dat helemaal verstikkend. Ik moet van je houden? Nee natuurlijk niet. Maar wat niet is kan komen. En ik merk vanzelf natuurlijk wel dat het gevoel langzaam maar zeker rustig aan het opbouwen is en dat is in 9 van de 10 keer wel het geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
WTF maanden? Serieus? En zij maar over der oren verliefd op je (neem ik aan) en jij ondertussen maar wachten totdat je zelf een keertje verliefd zou worden en ondertussen maar genoegen nemen met?
Want voor hetzelfde geld zou dat gevoel nooit komen.. hoe lang zou je dan in zo'n relatie blijven en hopen dat het gevoel wel komt? Een half jaar.. een jaar.. jaren?
Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik *moet* persé in het begin een bepaald gevoel hebben. Wil niet zeggen dat ik na 5 minuten weet dat dit de moeder van mijn toekomstige kinderen wordt, maar het is meer dan gezellig en alleen een klik is niet genoeg.
Het is een bepaald gevoel. Ik weet bij mezelf dat het wat kan worden op een heel specifiek moment. Er komt in het begin een moment dat ik iemand aankijk en dat de blik ineens anders is, dat ik het gezicht van die persoon anders zie en dat het *bam* ineens mooier is dan alle fotomodellen bij elkaar. Heeft niets met uiterlijk te maken, maar daar zit voor mij die wow factor.
Ik weet meestal vantevoren al of ik dat moment ga krijgen of niet.
Dat heb ik dus ook met een meisje waar ik mee gedate heb, we spreken elkaar nog regelmatig. Op vriendschappelijke basis klikt het enorm goed tussen ons, zelfde interesses en muziek die we delen. Alleen op uiterlijk gebied was er bij mij geen klik. Of nou ja, wel een beetje, ze heeft echt wel een leuk koppie, alleen ja andere dingen waren weer wat minder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:39 schreef eefje801 het volgende:
Met die Hopman bijvoorbeeld was het zo dat zijn insteek wat mij betreft echt super was. Hij ging echt heel openminded de date in en had een leuke insteek, genoeg te vertellen, leuk persoon. Gaandeweg bleek echter dat het wel klikte maar dat er niet voldoende chemie was. Het leuke vind ik dat we nu nog gewoon gezellig mailen en elkaar wel eens vertellen van een date of iets dergelijks. De dates waarmee het gelijk hard ging daar hoef ik echt geen contact meer mee, heb ik ook niks meer mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken dat ook wel overigens. Kom zelf van origine ook uit Groningen maar daar had ik het al snel gezien. Randstad was een drama en toen al snel naar het buitenland. Sindsdien geen NL'se relatie meer gehad omdat ik niet meer in NL woonachtig ben geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
En dit herken ik ook wel. Er zit verschil tussen randstad en erbuiten.
En denk ook dat ik dat opgegroeid in Groningen, paar jaar in Deventer en ondertussen bijna 10 jaar in de randstad wonend redelijk kan beoordelen.
Sterker nog, als ik een leuk persoon tegen kom sta ik zeker open voor een verhuizing richting het noorden.
Zolang je er eerlijk over bent is dat natuurlijk alleen maar goed. Maar zelf zou ik dan niet snel gaan spreken van een relatie.. want dat vind ik toch meer iets van/voor wederzijdse verliefdheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb 1 geval waar we het een aantal maand hadden geprobeerd en ik altijd netjes heb gezegd hoe mijn gevoelens waren en ik op een gegeven moment (dit was na 5 maand) de stekker er uit heb getrokken. Die dame vond dat van zo veel zelf respect getuigen (al heeft ze er wel even over moeten huilen, zij voelde namelijk meer voor mij ivg met wat ik voor haar voelde) dat ze nu echt 1 van mijn beste vrienden is en we nog bijna dagelijks spreken (en dit is 4 jaar geleden). Ik had dus ook kunnen zeggen, nee, 1e gevoel was niet goed. Al was ik slechts 5 maand bij haar, ik heb er een fantastische vriendin uit weten te fixen en die kleine 5 maand was weer een flinke bos levenservaring rijker![]()
Van date naar date naar date doe je enkel wanneer een date niet interessant genoeg is. en blijkbaar heb jij gewoon een paar vrouwen ontmoet waar het erg goed mee klikte en dat eventueel kon uitgroeien naar meer.quote:Voor mij is levenservaring gewoon enorm belangrijk. Je deelt je leven met iemand en dat kan tot iets heel moois groeien maar ook misschien niet. Hoe dan ook, ik doe het liever op mijn methode, dan dat ik van date, naar date, naar date spring (iets wat ik ook nog nooit heb gedaan en nooit zal doen). In alle gevallen bij mij sloeg de vonk vanzelf wel over. 'Elke fling' is dan ook sooner or later wel in een relatie ontstaan, en dat zijn nu mijn beste matties
Het lijkt erop dat je zegt dat je alleen single bent/blijft als je geen sociale skills hebt.. en dus een keuze is?quote:Single blijven is echt een keuze. Als je eenmaal een leeftijd bereikt waar op het echt moeilijker gaat zul je merken dat je toch maar wat liever die sociale skills had ontwikkeld.
Jammer dat het ook zo lang geduurd heeft voordat het kon plaatsvindenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ben benieuwd of m'n date vrijdag nog doorgaatHeb nog niks gehoord van m'n contactpersoon
Vorige week alleen dat die meid nog steeds erg zenuwachtig was, dus misschien chickened ze wel out
Ja daar baalde ik eigenlijk ook wel van, dat er 3 weken tussen zat... Spontaniteit is er dan wel af en tijd tot bezinning van haar kant (voor mij maakt het eerlijk gezegd niet uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer dat het ook zo lang geduurd heeft voordat het kon plaatsvinden
We zullen het wel moeten afwachten.. tenminste wij danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ja daar baalde ik eigenlijk ook wel van, dat er 3 weken tussen zat... Spontaniteit is er dan wel af en tijd tot bezinning van haar kant (voor mij maakt het eerlijk gezegd niet uitik vermaak me wel
)
Ja had ik van het weekend al gedaan, maar geloof dat er bij m'n "contactpersoon" iets tussenkwam waardoor ze maandag niet op haar werk wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zullen het wel moeten afwachten.. tenminste wij dan
Jij kan gewoon navragen en alles
Weet je zeker dat ie doorgaat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
25 mei speeddatenben ik ook wel benieuwd naar
Da's ook weer een goeiequote:
Die van mij is vandaag afgezet (was anders donderdag geweest).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Da's ook weer een goeie![]()
Als het verzet blijft worden is het wel zwaar irritant
Anders ga ik wel weer kroeghosselenlang geleden
Ja dat dacht ik ook, tot dat je in een 'relatie' komt met iemand die bijv. Borderline heeft. Of een andere mentale stoornis. Dan denk je heel anders over zaken na zoals wat betekent verliefdheid? En is het niet gewoon bindingsangst van de ander en dat hij / zij daardoor maar poeslief reageert? Gelukkig bespreken we hier niet de definitie van een relatie. Persoonlijk vind ik namelijk niet dat daar wederzijdse verliefdheid voor nodig is omdat die er lang niet altijd is namelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je er eerlijk over bent is dat natuurlijk alleen maar goed. Maar zelf zou ik dan niet snel gaan spreken van een relatie.. want dat vind ik toch meer iets van/voor wederzijdse verliefdheid.
Wat ik probeerde te zeggen is dat ik teveel mensen ken die op leeftijd zijn en op zoek zijn, maar door te weinig relatie ervaring, of te weinig vrienden, hun sociale skills dusdanig onderonwtikkeld zijn, en dat er een behoorlijke kans is dat zo'n iemand single blijft. En die tijdens de jonge jaren 20+/30+ te weinig gesnoept hebben, zullen we maar zeggenquote:Het lijkt erop dat je zegt dat je alleen single bent/blijft als je geen sociale skills hebt.. en dus een keuze is?
Dergelijke relaties met mensen met stoornissen ken ik niet. En zou ik liever zelf ook niet willen hebben. Natuurlijk weet je het nooit wat kan gebeuren. Maar daar gaan we (ik dan) in eerste instantie niet van uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, tot dat je in een 'relatie' komt met iemand die bijv. Borderline heeft. Of een andere mentale stoornis. Dan denk je heel anders over zaken na zoals wat betekent verliefdheid? En is het niet gewoon bindingsangst van de ander en dat hij / zij daardoor maar poeslief reageert? Gelukkig bespreken we hier niet de definitie van een relatie. Persoonlijk vind ik namelijk niet dat daar wederzijdse verliefdheid voor nodig is omdat die er lang niet altijd is namelijk.
Dat zijn toch een beetje de uitersten. Er is (vind ik) een groot verschil tussen eenzaam op je zolderkamertje zitten en enkel de ware proberen te vinden of gewoon een sociaal mens, sociaal leven, dates, scharrels.. maar gewoon net niemand iemand vinden die leuker is dan de rest.quote:Wat ik probeerde te zeggen is dat ik teveel mensen ken die op leeftijd zijn en op zoek zijn, maar door te weinig relatie ervaring, of te weinig vrienden, hun sociale skills dusdanig onderonwtikkeld zijn, en dat er een behoorlijke kans is dat zo'n iemand single blijft. En die tijdens de jonge jaren 20+/30+ te weinig gesnoept hebben, zullen we maar zeggen. Je moet dat soort skills ontwikkelen, ook relatie skills. Als je nooit een relatie hebt gehad, en je vindt op je 30e net die ene waarvan jij denkt, dat is hem! Dan is de kans best aanwezig dat de relatie stuk gaat op basis van je eigen onvermogen omdat je er nul ervaring in hebt niet waar? Ik heb dat helaas ook zien gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook niet fijn om te daten terwijl je echt ziek bentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Nee kreeg dat dus om 9u te horen, terwijl we om 4u hadden afgesproken. Dat zou wat zijn zeg, tijdens de date. Heb zelf niet echt veel ervaring met daten nee, maar dat is geen probleem.
Nee, maar we zitten gewoon op skype te chatten dus dat komt wel goed hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn om te daten terwijl je echt ziek bent![]()
Al gesproken over nieuwe datum?
Natuurlijk verdient hij wel wat! Hij heeft alleen de skills niet. Nooit geleerd enzo. Dat is opzich gewoon best zielig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Maar serieus, dat soort mensen verdienen toch eigenlijk ook niets anders.
ja, kun je wel om lachen maar ergens is dat natuurlijk best wel erg voor zo iemand lijkt me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk verdient hij wel wat! Hij heeft alleen de skills niet. Nooit geleerd enzo. Dat is opzich gewoon best zielig.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Zag gister het programma "ik heb HET nog niet gedaan"
Een kerel van ergens in de 30/40 ofzo die al tig jaar op datingsites staat, maar zelden een date heeft. En als hij een date heeft, was het blijkbaar niet erg succesvol, dat bleek wel uit het volgende
Ik heb onder de tafel gelegen bij deze vent. Dat papiere acuarium. Het nee oh nee houding van de poppen en zijn 1 persoon bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toen hij zijn geheime wapen, de fruitella er bij haalde moest ik de salontafel ontdoen van uitgespuugde koffie.
En dat blonde zeer goed uitziende meisje met een behoorlijke voorgevel die onzeker was. Nou die wil ik wel doe hoor haha.
En als slot, respect voor die gozer die accepteerd dat zijn vriendin geen sex voor het huwelijk wil. En wat een droogkloot was dat zegja als we getrouwd zijn scheur ik haar helemaal uit elkaar. Maar ja, dat kan je natuurlijk ook weer niet zeggen
Heerlijk TOP programma
En ik heb mijn baan gevonden! Dating consulentAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Zeker erg. Hij weet gewoon niet wat hij fout doet, hij ziet het niet en snapt het in veel gevallen ook gewoon niet. Terwijl hij eigenlijk gewoon graag een vriendin zou willen hebben. Enkel een keer gezoend tig jaar terug (dacht ik.. op z'n 15e)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:41 schreef dawg het volgende:
ja, kun je wel om lachen maar ergens is dat natuurlijk best wel erg voor zo iemand lijkt me.
overigens denk ik dat je dit steeds vaker gaat zien naarmate meer communicatie digitaal is. vroeger was je nog gedwongen te bellen of haar aan te spreken, nu sturen ze laf een vriendschapsverzoek via facebook ().
Die vent was echt een schat.. hoe die ook dat trouwaanzoek deedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:42 schreef ook_gek het volgende:
En als slot, respect voor die gozer die accepteerd dat zijn vriendin geen sex voor het huwelijk wil. En wat een droogkloot was dat zegja als we getrouwd zijn scheur ik haar helemaal uit elkaar. Maar ja, dat kan je natuurlijk ook weer niet zeggen
Echt toen hield ik het niet meerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef -Splash- het volgende:
Die gozer met dat paard(even gescanned).
Neemt gelijk allemaal badspullen mee als presentje, krijgt hij het advies om ook wat te eten mee te nemen voor onderweg; 'ja eh, ik heb dus een paar rolletjes fruitella gekocht'.
Knappe meid hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt toen hield ik het niet meer
En die blonde griet, ja ik ben elke dag geil. Die zien we terug bij kim holland
Die inderdaad.quote:
Het is de perfecte voorbeeld van iemand die eigenwijs is en bijna krampachtig vast houd aan iets ondanks de vele jaren ervaring dat het op die manier dus niet gaat werken. En wegens dat krampachtige gedrag elke vorm van advies negeren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker erg. Hij weet gewoon niet wat hij fout doet, hij ziet het niet en snapt het in veel gevallen ook gewoon niet. Terwijl hij eigenlijk gewoon graag een vriendin zou willen hebben. Enkel een keer gezoend tig jaar terug (dacht ik.. op z'n 15e)
Dat gun je niemand.
Mooi als die gaat stappen na dit programma krijgt ze heel veel aandachtquote:
Ik vond dat wel meevallen. Sommige dingen van wat bv die vrouw zei vond ie onzin. Ik in sommige gevallen ook. Daarbij probeert hij het wel. Neemt presentje mee zoals gevraagd, kleed z'n huis wat leuker aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Het is de perfecte voorbeeld van iemand die eigenwijs is en bijna krampachtig vast houd aan iets ondanks de vele jaren ervaring dat het op die manier dus niet gaat werken. En wegens dat krampachtige gedrag elke vorm van advies negeren.
Wat een super toffe jongen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vent was echt een schat.. hoe die ook dat trouwaanzoek deed![]()
Maar dat is dus wel mooi, gewoon open zijn tegen elkaar ook over seks. Al hadden ze volgens mij al genoeg gedaan, alleen 'het' nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |