Door neutraal te blijven wilde ze The Eyrie en haar zoon beschermen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als ze zo kwaad was op de Lannisters was ze niet neutraal gebleven toen Catelyn haar om hulp vroeg. En hij is op zich geen Lannister. (en ze is gestoord)
Tsja.. Starks en hun gevoel voor 'eer'.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Robb ook verder niet zo'n sterk karakter. Dat moddert maar een beetje aan daar
Gaat ie ook nog ff "niemand zegt wat ik doen moet" iemand onthoofden als haantje
Handig is anders meneer Stark!
En Rickard Karstark ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tsja.. Starks en hun gevoel voor 'eer'.![]()
Bewonderingswaardig en aandoenlijk tegelijk.
Het zou ze goed doen om wat realistischer en pragmatischer te leren denken, dat doet de rest van de wereld immers ook. Dat had Eddard wellicht een hoofd gescheeld.
Maar dat is dus totaal niet realistisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Harrenhal zoals we het zagen in seizoen 2. Let op de torens die 'gesmolten' zijn door het vuur van draken.
[..]
Wie zou dat aan Robb vragen? Antwoord: De Tully's, de bannerman van de Tully's en andere Huizen ten zuiden van The Neck die zich aansluiten bij Robb Stark indien hij aan de winnende hand is.
Een Stark zou nooit nee zeggen tegen een "Call of Duty". Iets zegt mij dat Robb het in de loop van die campagne langzaam zou gaan zien als zijn lot.
Maar goed, dat alles is eigenlijk totaal niet aan de orde. Het gaat arme Robb niet bepaald voor de wind momenteel in GoT.
Het nobele noorden en het valse zuiden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tsja.. Starks en hun gevoel voor 'eer'.![]()
Bewonderingswaardig en aandoenlijk tegelijk.
Het zou ze goed doen om wat realistischer en pragmatischer te leren denken, dat doet de rest van de wereld immers ook. Dat had Eddard wellicht een hoofd gescheeld.
Dat was echt zo gay....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Misschien moet ze een mooie broche op d'r poes doen?
Er is volgens mij al veel eerder naar gehint, maar het is het meest recent ter sprake gekomen bij de Small Council meeting waarin Tyrion tot Master of Coin werd benoemd.quote:
quote:Varys makes a jab at Littlefinger's recent, titular promotion as Lord of Harrenhal, noting that this makes Roose Bolton the current Lord of Harrenhal in practice if not in name. However, Tywin says that Roose can keep it, because the title alone is enough to give Littlefinger the social standing to be a suitor to Lady Lysa Arryn. Littlefinger states that they have known each other since childhood, and Lysa has always adored him, and thus she will soon remarry to him.
Ik vond hem zo onuitstaanbaar in dat stukje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat was echt zo gay....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja gewoon 0 chemistry creëren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vond hem zo onuitstaanbaar in dat stukje.Wat ook de bedoeling was denk ik.
Dat vond ik eigenlijk een beetje jammer ook. Vond hem juist leuk omdat ie NIET stereotype gay was. Een groot krijger zelfs. En dan maken ze 'm in die scene eigenlijk nog een kledinggeobsedeerde nichtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat was echt zo gay....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadeel is ook dat Sansa iemand is die kindjes wil krijgen en wil trouwen en lalala liefde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja gewoon 0 chemistry creëren.Tegen het awkward aan.
Ze stelde zelfs voor Loras mee dat bed in te nemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nadeel is ook dat Sansa iemand is die kindjes wil krijgen en wil trouwen en lalala liefde.
Margaery had dat probleem niet met haar homofiele man. Ze wist dat hij niet op haar viel, had daar vrede mee en begreep de politiek achter hun huwelijk.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja Tyrion is een grappige en slimme dwerg met een kapotte neus. Lijkt me toch wel iets waar een pubermeisje een nat kruis van krijgt.
Dus jij drijft van je stoel af bij een goede cabaretvoorstelling?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
Hij heeft (in de serie) toch helemaal geen kapotte neus? Alleen een heel groot litteken volgens mij.
Humor en intelligentie maakt (seksueel) aantrekkelijk(er). Voor mij wel iig, ook toen ik nog een pubermeisje was.Maar goed, ik lijk qua karakter ook totaal niet op Sansa, dus in die zin heb je wel een punt vermoed ik
Kijken wij wel dezelfde serie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tyrion is ook verre van een good guy. Ja, een good guy voor zijn eigen zaak een alles wat hem perfect uitkomt. Hij doet het meeste in belang van zijn familie maar meer in eigen belang. Dat hij zijn best doet alles in goede banen te leiden heeft meer te maken met het feit dat hij anders zijn hoofd verliest dan de goede bedoelingen en het beste voorhebben met iedereen. Iedereen haat hem toch, hij is een dwerg en is lelijk.
quote:0.12 Kings Landing - Lannisters / "Baratheon"
0.27 Dragonstone - Stannis Baratheon
0.48 The Twins - Walder Frey (Robb had zijn brug nodig om over te steken en hij komt nu weer in beeld om zijn manschappen)
0.59 Winterfell - Stark, nu verbrand
1.12 The Eyrie - House Arryn (hand of the king die in s01e01 dood gaat) Vreemde zus van Cat + kind, gat in kasteel, Littlefinger gaat hier nu heen
1.30 Harrenhal - IedereenSlynt -> Lannisters -> Robb (Nu Bolton) - Na de oorlog zou Littlefinger vanuit de Lannisters aanspraak hebben en Walder Frey via Robb Stark
1.41 Pyke - Greyjoy
2.02 The Wall - Night's Watch
2.58 - Qarth - verhaallijn van de Khaleesi
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dus jij drijft van je stoel af bij een goede cabaretvoorstelling?
oooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeh daten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
Hij heeft (in de serie) toch helemaal geen kapotte neus? Alleen een heel groot litteken volgens mij.
Humor en intelligentie maakt (seksueel) aantrekkelijk(er). Voor mij wel iig, ook toen ik nog een pubermeisje was.Maar goed, ik lijk qua karakter ook totaal niet op Sansa, dus in die zin heb je wel een punt vermoed ik
Dat is inderdaad een ontwikkeling die je hem in de serie hebt zien maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kijken wij wel dezelfde serie?![]()
Cynisch, ja. OOK bezig met eigen belangen, ja. Voor de rest, nee. Hij heeft toch echt een goed hart en empathie voor anderen.
mwah, in seizoen 1 stak hij Jon Snow een hart onder de riem helemaal in het begin ... sort ofquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een ontwikkeling die je hem in de serie hebt zien maken.
De eerste indruk was natuurlijk die van een egoïstische zak die enkel zijn eigen belang voor ogen had, maar gaandeweg heeft hij zich ontwikkeld tot een veel genuanceerder personage. Het is m.i. ook wel een van de sterkst ontwikkelde karakters. Er zijn er nog genoeg die nog steeds prima in een stereotype te vatten zijn.
Nee, maar ik voel me dan ook niet seksueel aangetrokken tot humor en intelligentie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Forbry het volgende:
[..]Cabaretvoorstellingen (an sich) zijn sowieso geen objecten van seksuele interesse voor mij
Voor jou wel?
Dat helpt ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |