\Wat maakt het uit wat hij er tegen heeft, dat mag hij toch lekker zelf weten? Ik vind piercings ook afzichtelijk in 99% van de gevallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat je tegen piercings heb? er is yoch niks mis met een navelpiercing. Ik heb er zelf ook een en heb een aardige getrainde strakke buik ,de meeste mannen vinden dat juist leuk zeggen ze altijd. En nee ik heb geen sixpack
Tsja, zo snap ik niet wat iemand mooi vindt aan groene armen, benen en ruggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat je tegen piercings heb? er is yoch niks mis met een navelpiercing. Ik heb er zelf ook een en heb een aardige getrainde strakke buik ,de meeste mannen vinden dat juist leuk zeggen ze altijd. En nee ik heb geen sixpack
Daten ? Ik ben niet arrogant. Maar als ik mij niet was zou ik graag vrienden met me willen zijn.quote:
Nee. Props voor je doorzettingsvermogen, dat dan weer welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daten ? Ik ben niet arrogant. Maar als ik mij niet was zou ik graag vrienden met me willen zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Kan een gespierde man met tattoos niet slim zijn dan?
Nou ja, dat ligt eraan of je in je eisenlijstje uiterlijke kenmerken zet of andere zaken. De dingen die ik heb genoemd zijn wel èchte afknappers bij mij, dingen waar ik overheen kan stappen heb ik bewust niet genoemd. Ik zeg nooit nooit, maar de kans dat ik op iemand val met de eigenschappen uit mijn lijstje benadert de 0 wel heel dicht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ach ja, eisenlijstjes slaan eigenlijk nergens op, als het opeens goed klikt met iemand maakt het geen fuck meer uit dat ze scherpe knieën en een tattoo heeft![]()
Of je moet zo iemand zijn die een 'relatie' altijd dronken in de kroeg begint, maar dat soort mensen knap ik toch op af
Dit soort vrouwen vind ik echt heel onaantrekkelijk! Wat mij uit deze lijst nog het meeste tegenstaat is wel het stukje over familie. Hoe durf je iemand zijn familie zo te ontzeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Sebesse het volgende:
Mijn echte afknappers voor mannen:
- Onverzorgd (Gadverdegavderdegadver, heb een ex gehad die ik moest sméken zijn tanden te poetsen. Ik bedoel ook niet elke/om de dag douchen, elke dag scheren of trimmen, schaamhaar bijhouden, ...)
- Stijlloos (Niet een vergelijkbare smaak hebben in mode, wonen, tuin en ander uiterlijk.)
- Lui en onambitieus (Ik ben daar heel streng in, ik kan al gillend gek worden van een man die een hele dag op een bank ligt.)
- Mijn vrijheid proberen te beteugelen (Willen controleren met wie ik een leuke tijd wil hebben, denken een mening te hebben of ik een jongen mag aanspreken op straat die mijn naam roept [Nogal recent], en tal van andere voorbeelden.)
- Erg gehecht zijn aan zijn oude gezin (Zijn broers, zussen, moeder en vader). Ik vind dat hij op bezoek gaat niet erg, maar ik wil absoluut geen bemoeienis van zijn ouders/zussen/broers naar mij of onze relatie toe of dat hij andersom problemen in onze relatie aan hen voorlegt.
- Asociaal in het openbaar (Roken, scheten laten, niet opstaan voor ouderen, niet roepen op straat.) Ik wil zeg maar een rustige en kalme jongen die zich nooit uitleent aan drama of machogedrag.
- Roken. Vieze gore mensen, die geen enkele rekening houden met de mensen om zich heen.
Uiterlijk maakt mij nooit zoveel uit, ik ben twee jaar samen geweest met een man van 125 kilo en momenteel met een man van 65 kilo. Ik kies er niet bewust voor, maar ik date vaak mannen die blank, blond en van Friese afkomst zijn.
Wat ik gewoon vervelend is, maar geen dealbreaker: Niet minstens 15 cm langer zijn dan ik.![]()
Dat vóelt zo fijn, en ik kan mijn grote voorliefde voor pumps van 13 cm dagelijks tonen.
(Sebesse is trouwens 178 cm)
Volgens mij kun je bij elke van die termen wel sebesse neer plempenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef UpsideDown het volgende:
Paupers, dramaqueens, barbie's, rasfeministen, extreem linkse meisjes, religieuze en zweverige meisjes, extreme dierengekken. Dat was het wel zo'n beetje.
Gewoon een nuchter weldenkend iemand dus, die je helaas niet heel vaak tegenkomt.
Maarrrr wie zijn wij dan weer om zo'n hard oordeel te geven over haar mening?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen vind ik echt heel onaantrekkelijk! Wat mij uit deze lijst nog het meeste tegenstaat is wel het stukje over familie. Hoe durf je iemand zijn familie zo te ontzeggen.
Waar haal je het gore lef vandaan om tussen bloed te komen, dat win je nooit!
Overdreven bemoeienis vind ik ook wel arelaxed hoor. Dan voel je je zo'n indringer die niet goed genoeg voor hun zoon is ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen vind ik echt heel onaantrekkelijk! Wat mij uit deze lijst nog het meeste tegenstaat is wel het stukje over familie. Hoe durf je iemand zijn familie zo te ontzeggen.
Jij hebt het nodige meegemaakt zie ik zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef 3-voud het volgende:
Zoveel dingen. Ben nogal picky
- scheve neus
- Down syndrom uitdrukking
- haar op de kin
- doorlopende heupen
- bolle knieën
- lachen als een ezel
- stemgeluid alsof ze vals zingt
- zeiken over nietszeggende zaken
- zich kleden als een 60's plattelands trut
- plak make-up van 3 laag dik
- arrogantie zonder staat van dienst
- flaporen i.c.m. stijl lang haar
- paardengebit
- bochel
- vadsig
- kromme tenen
- stinkende adem
- gele tanden
- oorsmeer wat zichtbaar is
- zwarte legging onder spijkerrok
- gymschoentjes met felle kleuren
- strakke spijkerbroek wat tegen de natuurwet ingaat
- verwende theedrinkers
- giechelkutten
- social media verslaafden
- bril met meekleurende glazen
- handen groter dan de mijne
- tattoo's
- zwangerschapsbuikje en niet zwanger
- aandachtshoertjes
... ik ga morgen verder.
Je kan ook een tutje hebben die maar 1-2 standjes wilt, dan ben je snel klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:57 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Seks doe je met zijn tweeën, hoe kan zij dan slecht zijn? Dan pas je gewoon niet bij elkaar!
Afknappers:
- slecht gebit
- kort haar (als in: echt kort)
- onverzorgd (te dik valt daar ook onder)
- dom
- brabants accent
Dan zal jullie innerlijk schijnbaar niet al te best zijn om het uiterlijk te kunnen compenseren. Wij mannen zijn niet verantwoordelijk voor vrouwelijke tekortkomingenquote:
Suggereer je nu dat het niet een goede keuze is om je lering uit het verleden te trekken, zodat je de zelfde fout voorkomt in de toekomst?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef Ajms het volgende:
[..]
Die quote heb ik gemist, excuses daarvoor. Dat heeft echter niets met begrijpend lezen te maken, maar daar gaat de discussie in deze niet over.
In dat geval snap ik je al iets meer.
Neemt overigens niet weg dat we het nog steeds oneens zijn, maar dat was al duidelijk denk ik zo. Je toekomst laten bepalen door je verleden, lijkt me nooit een goede keuze. Maar dat is jouw ding.
Mee eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dit..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef UpsideDown het volgende:
Paupers, dramaqueens, barbie's, rasfeministen, extreem linkse meisjes, religieuze en zweverige meisjes, extreme dierengekken. Dat was het wel zo'n beetje.
Gewoon een nuchter weldenkend iemand dus, die je helaas niet heel vaak tegenkomt.
Dit inderdaad. Al vind ik barbie's niet heel erg en vervang ik dat liever door prinsesjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef UpsideDown het volgende:
Niet alle vrouwen zijn zo gelukkigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:53 schreef S2Madness het volgende:
Vrouwen die geilen op status en geld.... Het is echt een kut gevoel als je er achter komt dat ze alleen je geld willen en dat je persoonlijkheid er niet toe doet. Onbetrouwbaar, afstandelijk en goedkoop vind ik dat.
Edit: En seks natuurlijk, slechte seks is een totale killer....
Dit type vrouw is mijn #1 afknapper. Vaak zijn het ook nog eens types die zelf verrassend weinig te bieden hebben. Stille muisjes als er onbekenden bij zijn, maar zodra ze met mensen is die ze aankan, dan probeert ze die te domineren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef Sebesse het volgende:
Mijn echte afknappers voor mannen:
- Onverzorgd (Gadverdegavderdegadver, heb een ex gehad die ik moest sméken zijn tanden te poetsen. Ik bedoel ook niet elke/om de dag douchen, elke dag scheren of trimmen, schaamhaar bijhouden, ...)
- Stijlloos (Niet een vergelijkbare smaak hebben in mode, wonen, tuin en ander uiterlijk.)
- Lui en onambitieus (Ik ben daar heel streng in, ik kan al gillend gek worden van een man die een hele dag op een bank ligt.)
- Mijn vrijheid proberen te beteugelen (Willen controleren met wie ik een leuke tijd wil hebben, denken een mening te hebben of ik een jongen mag aanspreken op straat die mijn naam roept [Nogal recent], en tal van andere voorbeelden.)
- Erg gehecht zijn aan zijn oude gezin (Zijn broers, zussen, moeder en vader). Ik vind dat hij op bezoek gaat niet erg, maar ik wil absoluut geen bemoeienis van zijn ouders/zussen/broers naar mij of onze relatie toe of dat hij andersom problemen in onze relatie aan hen voorlegt.
- Asociaal in het openbaar (Roken, scheten laten, niet opstaan voor ouderen, niet roepen op straat.) Ik wil zeg maar een rustige en kalme jongen die zich nooit uitleent aan drama of machogedrag.
- Roken. Vieze gore mensen, die geen enkele rekening houden met de mensen om zich heen.
Uiterlijk maakt mij nooit zoveel uit, ik ben twee jaar samen geweest met een man van 125 kilo en momenteel met een man van 65 kilo. Ik kies er niet bewust voor, maar ik date vaak mannen die blank, blond en van Friese afkomst zijn.
Wat ik gewoon vervelend is, maar geen dealbreaker: Niet minstens 15 cm langer zijn dan ik.![]()
Dat vóelt zo fijn, en ik kan mijn grote voorliefde voor pumps van 13 cm dagelijks tonen.
(Sebesse is trouwens 178 cm)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit type vrouw is mijn #1 afknapper. Vaak zijn het ook nog eens types die zelf verrassend weinig te bieden hebben. Stille muisjes als er onbekenden bij zijn, maar zodra ze met mensen is die ze aankan, dan probeert ze die te domineren.
Ook heel erg is naïviteit en absolute domheid. Betekent niet dat ze per se vwo gedaan hoeft te hebben, maar zonder nadenken reageren, beperkt geïnteresseerd in mtv, fashion en make up en beyoncee.. En meisjes die beginnen op de eerste date ''Nou wacht maar hoor, hihi, bij ons thuis zijn we zo gek als een deur'' en dan blijkt dat ze daar de vleeswaren altijd zonder plastic in de vleeswarenbak leggen omdat anders het vlees naar plastic gaat smaken. ''Hihi, ja wij doen nou eenmaal alles een beetje anders, lekker gek gewoon''![]()
Je meent het.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:55 schreef Pausmobiel het volgende:
Iemand die mij niet accepteert zoals ik ben en mij probeert te veranderen.
Ik ben nooit een verlegen type geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit type vrouw is mijn #1 afknapper. Vaak zijn het ook nog eens types die zelf verrassend weinig te bieden hebben. Stille muisjes als er onbekenden bij zijn, maar zodra ze met mensen is die ze aankan, dan probeert ze die te domineren.
Ook heel erg is naïviteit en absolute domheid. Betekent niet dat ze per se vwo gedaan hoeft te hebben, maar zonder nadenken reageren, beperkt geïnteresseerd in mtv, fashion en make up en beyoncee.. En meisjes die beginnen op de eerste date ''Nou wacht maar hoor, hihi, bij ons thuis zijn we zo gek als een deur'' en dan blijkt dat ze daar de vleeswaren altijd zonder plastic in de vleeswarenbak leggen omdat anders het vlees naar plastic gaat smaken. ''Hihi, ja wij doen nou eenmaal alles een beetje anders, lekker gek gewoon''![]()
Helaas wel gebeurd. Maar dat proberen te veranderen gaat vaak heel geleidelijk en pas als het "te" laat is, ben je je ervan bewust.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je meent het.
Val jij wel eens op mensen die je niet accepteren?
Dis je ziet jongens als projectjes... eng man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:38 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Helaas wel gebeurd. Maar dat proberen te veranderen gaat vaak heel geleidelijk en pas als het "te" laat is, ben je je ervan bewust.
Sorry??!! Ik zie jongens/mannen juist niet als projectjes! Ik probeer niemand te veranderen. Ik knap juist af op mannen die dat doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dis je ziet jongens als projectjes... eng man.
Maar je duikt er wel op terwijl je ze eigenlijk niet acceptabel vind. Hoe verklaar je dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:49 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Sorry??!! Ik zie jongens/mannen juist niet als projectjes! Ik probeer niemand te veranderen. Ik knap juist af op mannen die dat doen.
Als je mijn vorige reactie goed had gelezen, maar begrijpend lezen is schijnbaar niet aan jou besteed, dan heb ik hier al een (korte) uitleg voor gegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar je duikt er wel op terwijl je ze eigenlijk niet acceptabel vind. Hoe verklaar je dat?
Dus je vind hem na een tijd onacceptabel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Als je mijn vorige reactie goed had gelezen, maar begrijpend lezen is schijnbaar niet aan jou besteed, dan heb ik hier al een (korte) uitleg voor gegeven.
Aan het begin van een relatie speelt dit namelijk niet, dan vind je alles aan elkaar nog leuk en interessant. Veel dingen van elkaar zie je vaak pas als je veel tijd met elkaar doorbrengt. Als je gaat samenwonen bijvoorbeeld. Ik ben geen huishoudelijk wonder en zie dit echt als een noodzakelijk kwaad en probeer dus zo min mogelijk tijd hieraan te besteden. Als je dan samenwoont met iemand die heel netjes is, kan dit botsen. Je kan van elkaar accepeteren dat je hier verschillend in bent en samen een oplossing zoeken, maar sommige mensen kunnen dit niet en vinden dat hun manier de enige juiste is en dat jij dan maar moet veranderen.
Bovenstaand is maar één voorbeeld, maar zo kan dat met meer dingen gaan.
In de topic titel staat alleen: waar knap jij echt op af bij een man/vrouw?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus je vind hem na een tijd onacceptabel.
Maar dat is toch niet iets waar je in begin dan op afknapt? Dan zit je reactie in het verkeerde topic denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |