Je meent het.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:55 schreef Pausmobiel het volgende:
Iemand die mij niet accepteert zoals ik ben en mij probeert te veranderen.
Ik ben nooit een verlegen type geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit type vrouw is mijn #1 afknapper. Vaak zijn het ook nog eens types die zelf verrassend weinig te bieden hebben. Stille muisjes als er onbekenden bij zijn, maar zodra ze met mensen is die ze aankan, dan probeert ze die te domineren.
Ook heel erg is naïviteit en absolute domheid. Betekent niet dat ze per se vwo gedaan hoeft te hebben, maar zonder nadenken reageren, beperkt geïnteresseerd in mtv, fashion en make up en beyoncee.. En meisjes die beginnen op de eerste date ''Nou wacht maar hoor, hihi, bij ons thuis zijn we zo gek als een deur'' en dan blijkt dat ze daar de vleeswaren altijd zonder plastic in de vleeswarenbak leggen omdat anders het vlees naar plastic gaat smaken. ''Hihi, ja wij doen nou eenmaal alles een beetje anders, lekker gek gewoon''![]()
Helaas wel gebeurd. Maar dat proberen te veranderen gaat vaak heel geleidelijk en pas als het "te" laat is, ben je je ervan bewust.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je meent het.
Val jij wel eens op mensen die je niet accepteren?
Dis je ziet jongens als projectjes... eng man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:38 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Helaas wel gebeurd. Maar dat proberen te veranderen gaat vaak heel geleidelijk en pas als het "te" laat is, ben je je ervan bewust.
Sorry??!! Ik zie jongens/mannen juist niet als projectjes! Ik probeer niemand te veranderen. Ik knap juist af op mannen die dat doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dis je ziet jongens als projectjes... eng man.
Maar je duikt er wel op terwijl je ze eigenlijk niet acceptabel vind. Hoe verklaar je dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:49 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Sorry??!! Ik zie jongens/mannen juist niet als projectjes! Ik probeer niemand te veranderen. Ik knap juist af op mannen die dat doen.
Als je mijn vorige reactie goed had gelezen, maar begrijpend lezen is schijnbaar niet aan jou besteed, dan heb ik hier al een (korte) uitleg voor gegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar je duikt er wel op terwijl je ze eigenlijk niet acceptabel vind. Hoe verklaar je dat?
Dus je vind hem na een tijd onacceptabel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Als je mijn vorige reactie goed had gelezen, maar begrijpend lezen is schijnbaar niet aan jou besteed, dan heb ik hier al een (korte) uitleg voor gegeven.
Aan het begin van een relatie speelt dit namelijk niet, dan vind je alles aan elkaar nog leuk en interessant. Veel dingen van elkaar zie je vaak pas als je veel tijd met elkaar doorbrengt. Als je gaat samenwonen bijvoorbeeld. Ik ben geen huishoudelijk wonder en zie dit echt als een noodzakelijk kwaad en probeer dus zo min mogelijk tijd hieraan te besteden. Als je dan samenwoont met iemand die heel netjes is, kan dit botsen. Je kan van elkaar accepeteren dat je hier verschillend in bent en samen een oplossing zoeken, maar sommige mensen kunnen dit niet en vinden dat hun manier de enige juiste is en dat jij dan maar moet veranderen.
Bovenstaand is maar één voorbeeld, maar zo kan dat met meer dingen gaan.
In de topic titel staat alleen: waar knap jij echt op af bij een man/vrouw?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus je vind hem na een tijd onacceptabel.
Maar dat is toch niet iets waar je in begin dan op afknapt? Dan zit je reactie in het verkeerde topic denk ik.
Wordt niks met onsquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:14 schreef Pausmobiel het volgende:
Maar verder:
- een heel rechts (qua politiek) iemand;
Ik begrijp eruit dat ze je wel aantrekken. Typisch dan.quote:
Vroeger welquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik begrijp eruit dat ze je wel aantrekken. Typisch dan.
Marokkaan is een optie. Veelal een bad-ass die toch PvdA stemt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Vroeger wel![]()
Maar, heb wel gemerkt dat dat niet zo'n succes is, als je zelf uit een heel links nest komt.
Lief dat je meedenktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Marokkaan is een optie. Veelal een bad-ass die toch PvdA stemt.
Steek hem in dr anus man softie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef Seikcid het volgende:
Zodra die kont omhoog gaat om eens goed doggystyle genomen te worden, de geur van pure stront.
En volgzaam?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:50 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Grote, bazige vrouwen (type staatsvrouw of type dikke Bertha). Klein, lief en schattig is een pre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |