quote:
Is dat niet Tong80?quote:
Heb je mijn topic nooit gelezen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Op die Elvenfeestjes ontmoet je toch wel vrouwen?
Die heeft 2 kids en een vrouw.quote:
Over Elvendinges, hoe heet dat ook alweer? Wel voorbij zien komen. Zijn toch ook altijd foto's van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga naar Veronica, met Ilona van de leur? Die turnster turned webcam girl.VeronaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga naar Veronica, met Ilona van de leur? Die turnster turned webcam girl.Verona. Bij Jensen. Ik zapte ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB / Ruzie gekregen tijdens LARP weekend.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Over Elvendinges, hoe heet dat ook alweer? Wel voorbij zien komen. Zijn toch ook altijd foto's van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |