quote:
Is dat niet Tong80?quote:
Heb je mijn topic nooit gelezen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Op die Elvenfeestjes ontmoet je toch wel vrouwen?
Die heeft 2 kids en een vrouw.quote:
Over Elvendinges, hoe heet dat ook alweer? Wel voorbij zien komen. Zijn toch ook altijd foto's van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga naar Veronica, met Ilona van de leur? Die turnster turned webcam girl.VeronaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga naar Veronica, met Ilona van de leur? Die turnster turned webcam girl.Verona. Bij Jensen. Ik zapte ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB / Ruzie gekregen tijdens LARP weekend.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Over Elvendinges, hoe heet dat ook alweer? Wel voorbij zien komen. Zijn toch ook altijd foto's van?
Oh dat is niet wat ik bedoeldequote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
KLB / Ruzie gekregen tijdens LARP weekend.
FOK heeft daar een video item van gemaaktquote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is niet wat ik bedoeldeMaar ik ga even lezen. God hoe heette dat andere ook alweer.
ja zoiets was het wel. Fantasy Fair.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FOK heeft daar een video item van gemaakt![]()
(fantasy fare? nee dat is het niet..)
Dies wel sick ja, je hebt soms van die wijfies in steampunk outfit. Kan er af en toe wel zeer appetijtelijk uit zienquote:Op maandag 6 mei 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Oh dat is echt tof, wat een mooie kostuums. En wat een baas dit:
[ afbeelding ]
Als het op dit niveau blijft valt het denk ik niet tegen.quote:21 IK HEB HET NOG NOOIT GEDAAN 525.000
Dat verklaard waarom ze nog maagd isquote:
gatver wat ranzigquote:
Precies wat ik ook al zei. Die larper die dadelijk komt moet op op fok! zittenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat een nep programma, sowieso waarom zou je uberhaubt mee doen? En als die Avithal echt zo onzeker was, had ze geen tientallen aandachtsfilmpjes op youtube geplaatst. Ik denk dat ze nog eerder mee doet om meer bezoekers naar haar channel te trekken.
Ik denk dat hij ook niet verder gaat komen.quote:
ja!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zijn monitor letten als die in beeld komt/
Inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze mag zelf ook wel eens in de make-under
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |