SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 06-05-2013 21:55:37 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee en ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Gini ooit CL gespeeld? Is Gini een international?
Gewaagde uitspraakquote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft veel meer kwaliteit dan Feyenoord idd.
En Real Madrid heeft meer kwaliteit dan FC Emmenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
1.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld voor Nederland?
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Je bedoelt vast Cruijff?quote:
San Marino thuis jeweetzelfquote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Gini ooit CL gespeeld? Is Gini een international?
2, en nog een goal ook!11!!1!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld voor Nederland?
Mensen willen mij even zwart maken als Edgar Davids maar ik ga gewoon door mijn mening te geven.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Johannes Vermeer schijnt de dictator van fok te zijn
Wie is die little rabbit ?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen willen mij even zwart maken als Edgar Davids maar ik ga gewoon door mijn mening te geven.
idd, Eriksen heeft 0 wedstrijden bij Oranje.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus niet met Eriksen te vergelijken ....
10 voedselbonnenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef Shreyas het volgende:
Het zou trouwens echt grappig zijn als PSV straks Pelle koopt met gemeentegeld
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Eriksen heeft 0 wedstrijden bij Oranje.
Hihaho.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Eriksen heeft 0 wedstrijden bij Oranje.
Ik heb de etappe nog niet gekekenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Had je je giro voorspelling nog goed ?
Die ken ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
PSV bestaat uit een heleboel zielige calimero's.
misschien halen ze messi wel voor dat geldquote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef Shreyas het volgende:
Het zou trouwens echt grappig zijn als PSV straks Pelle koopt met gemeentegeld
Tijd voor revolutiequote:Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
teksten.quote:
Dus je bent er fan van?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
PSV bestaat uit een heleboel zielige calimero's.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de etappe nog niet gekeken
Ik had het gisteren goed.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de etappe nog niet gekeken
niets mis mee, laat gaan johquote:Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dan moeten ze heel Eindhoven verkopenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien halen ze messi wel voor dat geld
Dick is niet groot. Nooit geweest ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Echt genant hoe een ooit zo grote coach als Advocaat zielig staat te doen tegen een grensrechter.
Ja heel knap van jequote:
ja joh waar gaat het over, laattie thuis zijn geld gaan tellenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Echt genant hoe een ooit zo grote coach als Advocaat zielig staat te doen tegen een grensrechter.
Dickie kan niet meer zeker zijn van een overwinning met zijn ploeg, dus dan krijg je dat. Begrijpelijk hoor, Dickie.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Wat Marcelo allemaal niet te weeg kan brengenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Tentenkamp in je voortuinquote:Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan de KLB Hooligans nu mijn voordeur verfen?
Die tweede plek was echt cruciaal voor PSV, ik snap wel dat hij zo deed.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Verven misschien.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan de KLB Hooligans nu mijn voordeur verfen?
Ben je het zelf De_Dorstige.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zeefuik lacht nu Theo voor de buis uit
Oud-plaatje van Derksen plaatsen.quote:
Zelfs Falcao mag dat nietquote:
Inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat zijn toch van die testjes of je kleurenblind bent?
Daar weet jij alles van.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Homo's hebben 100x meer smaak en stijl dan Johan zelf
Belediging naar Anthony toe. Messi komt niets eens in de buurtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kop
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Speler-v(...)rijder-van-Breda.htm
Wellicht, maar wat heeft dat hiermee te maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Homo's hebben 100x meer smaak en stijl dan Johan zelf
is dit een grap?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kop
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Speler-v(...)rijder-van-Breda.htm
Dat Johan zich beter niet kan uitlaten over de kleding van andere. En dat homo's niet allemaal van zulke kut dingen houding als zij denkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht, maar wat heeft dat hiermee te maken.
Dat gaat over viquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht, maar wat heeft dat hiermee te maken.
Op de site staat dat het van superieure kwaliteit is en dan vind ik 60 euro een koopje.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man, en dat voor maar 60 euro.
[ afbeelding ]
Niet in contrast met zijn schoenen, maar dat doet werkelijk niks.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat zou Falcao van de spijkerjasjes van Gijpie vinden, vraag ik me dan af
Gijp met z'n Uggs.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat zou Falcao van de spijkerjasjes van Gijpie vinden, vraag ik me dan af
Dit was wel een goede aanbieding, jammer dat ik daar niet van heb geprofiteerd.twitter:JDKleding twitterde op donderdag 03-01-2013 om 15:03:56Nu Gratis Montecristo Edmundo sigaar bij aankoop van minimaal ¤100 http://t.co/tzPqNrRr reageer retweet
Oh shit, oh shit.twitter:StrootmanFacts twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 21:05:01Kevin Strootman is zo snel, dat zelfs de terreinkecht van PSV het niet lukt hem het gras voor de voeten weg te maaien reageer retweet
109 volgers maar, dat is pure minachting van de kijker voor zo'n veelzijdig account.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
Oh shit, oh shit.twitter:StrootmanFacts twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 21:05:01Kevin Strootman is zo snel, dat zelfs de terreinkecht van PSV het niet lukt hem het gras voor de voeten weg te maaien reageer retweet
is dit nou zo'n Funny Video, waar hij altijd zo hoog van opgeeft?quote:
Ja, leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
Dat, of reclame voor AA-drink.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
is dit nou zo'n Funny Video, waar hij altijd zo hoog van opgeeft?
Ik snap wel waarom hij maar 109 volgers heeftquote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
Niets mis mee.quote:
Dat heeft de oplage van het plaatselijke huis aan huis blad vast doen kelderen!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Heb ik ook een keer gehad, interviewtje en dan verkeerd opnemen.
Zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fred en Ted, die hebben toch chocopastatubes?
quote:
In één bedquote:
Het studentenblaadje werd door niemand meer gelezen inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft de oplage van het plaatselijke huis aan huis blad vast doen kelderen!
Ik weet het niet.quote:
pure aids.quote:
'Nou nou.'quote:
pure god.quote:
Ja dat zegt nooit iemand op Fok! natuurlijk.quote:
Niet Litmanen?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Arveladze
M'n lievelingsspeler bij Ajax destijds.
Mooie spelerquote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Arveladze
M'n lievelingsspeler bij Ajax destijds.
Die kunnen ze in hun zak steken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef Type-R het volgende:
UTRECHT AMSTERDAMSESTRAATWEG DEZE IS VOOR JULLIE!!!!! (kijken op 1:10)
Sarcasmequote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zegt nooit iemand op Fok! natuurlijk.
nee jij bent de eerste. Schavuit!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zegt nooit iemand op Fok! natuurlijk.
walgelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee jij bent de eerste. Schavuit!
Boukhari krijgt er geel voor, Boukhari.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso waarom moeten ze steeds mensen aanraken
Kleine technisch directeurtjes bij kleine scheidsrechtertjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk nu nemen de jeugdspelertjes het over.
Je bent te vroeg.jpgquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boukhari krijgt er geel voor, Boukhari.
Welke?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu wordt een grapje van Hansie gejat. Hans heeft het niet door.
wat bedoel je precies, superniger?quote:
quote:
Nee ik maakte een foutje. Het was een grap van Genee (tegen Johan):quote:
wat bedoel je precies, waaromniet1988?quote:
Gestopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Bastiefcg het volgende:
Komt die verdomde Yuri Rose weer in de eredivisie.
Wat een mooie uploadquote:
Stopt met voetballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Bastiefcg het volgende:
Komt die verdomde Yuri Rose weer in de eredivisie.
Met je roze schoenen.quote:
Dat je een dorpsidioot bentquote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat bedoel je precies, waaromniet1988?
Superbeelden!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een mooie uploadDie SdVfan blijft zijn subscribers maar trakteren op geweldige content
zo'n kunstgrasveld is pure competitievervalsingquote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Johan...
Heracles had ook geen eredivisie waardig team toen ze promoveerden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |