quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zeefuik lacht nu Theo voor de buis uit
Oud-plaatje van Derksen plaatsen.quote:
Zelfs Falcao mag dat nietquote:
Inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat zijn toch van die testjes of je kleurenblind bent?
Daar weet jij alles van.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Homo's hebben 100x meer smaak en stijl dan Johan zelf
Belediging naar Anthony toe. Messi komt niets eens in de buurtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kop
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Speler-v(...)rijder-van-Breda.htm
Wellicht, maar wat heeft dat hiermee te maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Homo's hebben 100x meer smaak en stijl dan Johan zelf
is dit een grap?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kop
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Speler-v(...)rijder-van-Breda.htm
Dat Johan zich beter niet kan uitlaten over de kleding van andere. En dat homo's niet allemaal van zulke kut dingen houding als zij denkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht, maar wat heeft dat hiermee te maken.
Dat gaat over viquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht, maar wat heeft dat hiermee te maken.
Op de site staat dat het van superieure kwaliteit is en dan vind ik 60 euro een koopje.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man, en dat voor maar 60 euro.
[ afbeelding ]
Niet in contrast met zijn schoenen, maar dat doet werkelijk niks.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat zou Falcao van de spijkerjasjes van Gijpie vinden, vraag ik me dan af
Gijp met z'n Uggs.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat zou Falcao van de spijkerjasjes van Gijpie vinden, vraag ik me dan af
Dit was wel een goede aanbieding, jammer dat ik daar niet van heb geprofiteerd.twitter:JDKleding twitterde op donderdag 03-01-2013 om 15:03:56Nu Gratis Montecristo Edmundo sigaar bij aankoop van minimaal ¤100 http://t.co/tzPqNrRr reageer retweet
Oh shit, oh shit.twitter:StrootmanFacts twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 21:05:01Kevin Strootman is zo snel, dat zelfs de terreinkecht van PSV het niet lukt hem het gras voor de voeten weg te maaien reageer retweet
109 volgers maar, dat is pure minachting van de kijker voor zo'n veelzijdig account.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
Oh shit, oh shit.twitter:StrootmanFacts twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 21:05:01Kevin Strootman is zo snel, dat zelfs de terreinkecht van PSV het niet lukt hem het gras voor de voeten weg te maaien reageer retweet
is dit nou zo'n Funny Video, waar hij altijd zo hoog van opgeeft?quote:
Ja, leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
Dat, of reclame voor AA-drink.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
is dit nou zo'n Funny Video, waar hij altijd zo hoog van opgeeft?
Ik snap wel waarom hij maar 109 volgers heeftquote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
Niets mis mee.quote:
Dat heeft de oplage van het plaatselijke huis aan huis blad vast doen kelderen!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Heb ik ook een keer gehad, interviewtje en dan verkeerd opnemen.
Zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fred en Ted, die hebben toch chocopastatubes?
quote:
In één bedquote:
Het studentenblaadje werd door niemand meer gelezen inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft de oplage van het plaatselijke huis aan huis blad vast doen kelderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |