Dus je bent er fan van?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
PSV bestaat uit een heleboel zielige calimero's.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de etappe nog niet gekeken
Ik had het gisteren goed.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de etappe nog niet gekeken
niets mis mee, laat gaan johquote:Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Johannes Vermeer schijnt de dictator van fok te zijn
Dan moeten ze heel Eindhoven verkopenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien halen ze messi wel voor dat geld
Dick is niet groot. Nooit geweest ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Echt genant hoe een ooit zo grote coach als Advocaat zielig staat te doen tegen een grensrechter.
Ja heel knap van jequote:
ja joh waar gaat het over, laattie thuis zijn geld gaan tellenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Echt genant hoe een ooit zo grote coach als Advocaat zielig staat te doen tegen een grensrechter.
Dickie kan niet meer zeker zijn van een overwinning met zijn ploeg, dus dan krijg je dat. Begrijpelijk hoor, Dickie.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Wat Marcelo allemaal niet te weeg kan brengenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Tentenkamp in je voortuinquote:Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan de KLB Hooligans nu mijn voordeur verfen?
Die tweede plek was echt cruciaal voor PSV, ik snap wel dat hij zo deed.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Verven misschien.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan de KLB Hooligans nu mijn voordeur verfen?
Ben je het zelf De_Dorstige.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |