massage parlour, deze man kent t ookquote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef teknomist het volgende:
Ik ben misschien een sick mind, maar in de thumbnail van het eerste filmpje zag ik eerst wat anders.
Ik ook...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef teknomist het volgende:
Ik ben misschien een sick mind, maar in de thumbnail van het eerste filmpje zag ik eerst wat anders.
Wat vind je er onzin aan dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef Flurry het volgende:
-> TRU?
met dit soort kwakzalverij en fantasieverhaaltjes is niemand geholpen
Gewoon een andere vernieuwende kijk. Wat je er uiteindelijk mee doet en van geloofd mag je zelf weten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef Flurry het volgende:
-> TRU?
met dit soort kwakzalverij en fantasieverhaaltjes is niemand geholpen
Enig idee wat mijn ADHD diagnose heeft aangericht?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:39 schreef Re het volgende:
Ik geef het bij wijze van uitzondering nog wel een kans, ik heb er een disclaimer bij gezet die de eigenaar van de website er zelf heeft bijgezet.
het gevaar is dat mensen met een diagnose zich gaan verliezen in wat iemand als zodanig heeft ervaren en dat op zichzelf gaan projecteren...
Wordt dat niet ook soms verteld over de reguliere behandelingen, dat iemand iets verteld wordt over diens problemen en daar naar gaat leven? Ik had mezelf ook bijna verloren in een diagnose bedacht door mensen van een eeuw geleden, maar ook door spirituele leer van nog vele eeuwen. Niet dat ik geloof dat het 1 altijd beter voor iedereen is, ook al geloof ik wel in een alles verklarende leer of theorie wat voor ieder mens kan werken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:39 schreef Re het volgende:
het gevaar is dat mensen met een diagnose zich gaan verliezen in wat iemand als zodanig heeft ervaren en dat op zichzelf gaan projecteren...
Hebben ze voor een groot deel ook. Vraag wat je wilt weten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:34 schreef loop het volgende:
[..]
Wordt dat niet ook soms verteld over de reguliere behandelingen, dat iemand iets verteld wordt over diens problemen en daar naar gaat leven? Ik had mezelf ook bijna verloren in een diagnose bedacht door mensen van een eeuw geleden, maar ook door spirituele leer van nog vele eeuwen. Niet dat ik geloof dat het 1 altijd beter voor iedereen is, ook al geloof ik wel in een alles verklarende leer of theorie wat voor ieder mens kan werken.
Mijn punt is dat als men wil ontdekken en leren en daarmee een gezonder en zelfstandiger individu wil worden en dingen over de psyche en het bestaan wil begrijpen er nu eenmaal risico's zijn. Hadden onze voorouders nu maar onweerlegbare verklaringen bedacht of was het maar zo dat de huidige reguliere genezingswijzes genoeg verklaringen zouden hebben dan hadden mensen ook niet antwoorden willen zoeken in wat sommigen als kwakzalverij afdoen.
ligt natuurlijk ook aan de soort psychischequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:34 schreef loop het volgende:
[..]
Wordt dat niet ook soms verteld over de reguliere behandelingen, dat iemand iets verteld wordt over diens problemen en daar naar gaat leven? Ik had mezelf ook bijna verloren in een diagnose bedacht door mensen van een eeuw geleden, maar ook door spirituele leer van nog vele eeuwen. Niet dat ik geloof dat het 1 altijd beter voor iedereen is, ook al geloof ik wel in een alles verklarende leer of theorie wat voor ieder mens kan werken.
tsja waarom accepteer je wel dat iemand een hartpatient is met een slecht functionerend hart met een hoge bloeddruk en flinke oedeemvorming, maar zou je niet accepteren dat je hersenen ook ziek kunnen zijn?quote:Mijn punt is dat als men wil ontdekken en leren en daarmee een gezonder en zelfstandiger individu wil worden en dingen over de psyche en het bestaan wil begrijpen er nu eenmaal risico's zijn. Hadden onze voorouders nu maar onweerlegbare verklaringen bedacht of was het maar zo dat de huidige reguliere genezingswijzes genoeg verklaringen zouden hebben dan hadden mensen ook niet antwoorden willen zoeken in wat sommigen als kwakzalverij afdoen.
Thanks voor deze link, en uiteraard de filmpjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Fusions het volgende:
Symptomen voor mensen die aan het ontwaken zijn http://theawakenedstate.tumblr.com/Thesymptoms
Mensen gaan nog steeds dood door zelfmoord bv. Genoeg mensen die als dorpsgek worden gezien door de omgeving of simpelweg sociaal verbannen worden door allerlei vooroordelen over geestelijke ziektes, uit angst dat zij onvoorspelbaar zijn, of gewoon niet leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef Re het volgende:
ligt natuurlijk ook aan de soort psychische
ziekte, een depressie is wat anders dan autisme of schizofrenie of bipolair, en tsja, heel vroeger werd je gewoon verbannen of ging je gewoon dood,of werd je de dorpsgek of een helderziende. Dat er in de moderne wetenschap en geneeskunde bepaalde symptomen gekoppeld worden en aan een bepaalde ziekte worden toegeschreven lijkt me een valide observeringsmethode. Wat ik nooit snap is dat mensen blijkbaar niet willen accepteren dat de hersenen gewoon een orgaan is wat ook ziek kan worden, net zo goed als een lever of een hart of een enkel.
Het lijkt mij haast alsof je allerlei dingen suggereert op basis van een aanname, alsof ik zou ontkennen dat er mensen met geestelijke problemen zijn. Er zijn voor mij duidelijke verschillen tussen de geestelijke gevolgen van een slecht functionerend hart, hoge bloeddruk en een ziekte in de hersenen. Je zet die ziektes allemaal zo makkelijk op 1 lijn net als de oplossingen waarschijnlijk (medicatie) maar voor mij zijn het toch echt verschillende ziektebeelden die verschillend genezen.quote:tsja waarom accepteer je wel dat iemand een hartpatient is met een slecht functionerend hart met een hoge bloeddruk en flinke oedeemvorming, maar zou je niet accepteren dat je hersenen ook ziek kunnen zijn?
Ik bedoel meer dat er vandaag de dag tegenstrijdige antwoorden zijn waardoor ik vond dat ik ze allemaal zou moeten beschouwen en overdenken in plaats van dat er maar 1 religie bestaat met alles verklarende antwoorden waardoor men niet meer zou willen zoeken naar antwoorden en wat ook nog eens altijd 100% gezonde individuen oplevert. Noch religie noch geneeskunde hebben die antwoorden. Waarbij ik trouwens niet bedoel dat geloof het fysieke lichaam kan genezen, ik bedoel alleen in de context van mijn punt dat volgens mij de meeste geestelijke aandoeningen door verkeerde denkbeelden onstaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Fusions het volgende:
[..]
Hebben ze voor een groot deel ook. Vraag wat je wilt weten.
Ik denk dat je hier wel wat aan hebt TRU / Spirit sciencequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef loop het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er vandaag de dag tegenstrijdige antwoorden zijn waardoor ik vond dat ik ze allemaal zou moeten beschouwen en overdenken in plaats van dat er maar 1 religie bestaat met alles verklarende antwoorden waardoor men niet meer zou willen zoeken naar antwoorden en wat ook nog eens altijd 100% gezonde individuen oplevert. Noch religie noch geneeskunde hebben die antwoorden. Waarbij ik trouwens niet bedoel dat geloof het fysieke lichaam kan genezen, ik bedoel alleen in de context van mijn punt dat volgens mij de meeste geestelijke aandoeningen door verkeerde denkbeelden onstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |