abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126122798
Hele goeie serie videos over de ziel. Niet alles zal waar zijn, maar misschien wel meer dan je denkt. ;)

The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126140860
OBE (out of body experiences), chakra's, channeling, astral projection (sleep paralysis),
Dit zijn zaken waar men voldoende onderzoek naar moet verrichten voordat men zich daarin begeeft.

Mijn advies is om er niet aan te beginnen en zoveel mogelijk informatie over te verzamelen.
Lees over de (nare) ervaringen van mensen die van een hele koude kermis thuiskwamen.
Ken de gevaren, weet waar je aan begint en waarmee je in contact zult komen tijdens zulke 'ervaringen'.
Stel je niet bloot aan zulke risico's zonder een goede basis en kennis.

Deze praktijken zijn zeer oud en vele beginnelingen zijn niet genoeg op de hoogte van de geschiedenis hieromheen en de occulte achtergrond ervan.

http://stopsleepparalysis.org/article.html

De videoclip op de website hierboven werkt niet, hier kun je het wel bekijken:

Audio:
https://itunes.apple.com/(...)-podcast/id583380799

Een gesprek met Chris White over (de gevaren van) OBE, astral projection, sleep paralysis:

"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_126141578
Ik weet niet zo veel over channeling, maar tijdens AP zouden entiteiten je bang kunnen maken waardoor ze energie van je krijgen. Maar het is niet gevaarlijk hoor.

Spirit science heeft ook een video Astral Projection,
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  maandag 6 mei 2013 @ 20:02:29 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126142767
Kickje TRU. (tenzij de TS bereid is om dit te verdedigen).

Dit heeft namelijk weinig met filosofie te maken en zelfs qua levensbeschouwing zit dit meer in de TRU kant dan iets anders.

[ Bericht 26% gewijzigd door SpecialK op 06-05-2013 20:11:03 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_126143348
Ja lijkt me prima.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  maandag 6 mei 2013 @ 22:20:55 #6
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_126151406
Schopje TRU. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_126161196
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126210066
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126231614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Fusions het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt TRU / Spirit science
Ik had het topic al doorgelezen en wat van de films gezien. Opzich leuk maar een hoop 'feiten' zoals superkinderen in China lijkt me onzin. Ook met de uitleg van mannelijke en vrouwelijke energie kan ik het niet eens zijn, ik wil mensen nu eenmaal liever als gelijken zien met dezelfde mogelijkheden maar niet vanuit een historisch perspectief hoe man en vrouw is gaan denken en wat men als typisch vrouwelijk of typisch mannelijk ziet.

Het channelen heb ik zelf ook geprobeerd en komt wel redelijk overeen met wat er verteld wordt alhoewel ik geen voorstander ben van Kryon of Bashar, ik kies voor hele andere entiteiten om mee te communiceren en heb ze niet op de reguliere of bekende manier ontmoet. Wat mij betreft is het mij overkomen en heb ik er zelf iets van gemaakt alhoewel ik nog niet de controle erover heb als ik zou willen.

Vooral het stuk dat mensen als dieren zijn voor die hogere wezens, dat is helemaal waar maar maakt het moeilijk contact te leggen want wat heb jij zelf aan hen te bieden. Nu vind ik zelf huisdieren leuk maar ik ben erg voorzichtig en heb me nog niet volledig opengesteld of mezelf laten gaan. Wel eens geprobeerd maar wat er dan gebeurt is zo anders dat ik vrijwel altijd schrik en de verbinding kwijt ben. Toch ben ik veel te weten gekomen over de aard van de mens dankzij communicaties met hen, het gaat vooral over de persoonlijke, aardse dingen maar soms ook over metafysische modellen van de werkelijkheid.

Het is ook vaak een schril contrast met hoe mooi die wezens en hun omgevingen zijn en dan is de channeling voorbij en ben je weer in deze wereld. Het blijft in ieder geval lastig om mee om te gaan voor mij om te weten dat er ergens zo'n mooie wereld bestaat maar ik er niet kan zijn.
pi_126231853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef loop het volgende:

[..]

Ik had het topic al doorgelezen en wat van de films gezien. Opzich leuk maar een hoop 'feiten' zoals superkinderen in China lijkt me onzin. Ook met de uitleg van mannelijke en vrouwelijke energie kan ik het niet eens zijn, ik wil mensen nu eenmaal liever als gelijken zien met dezelfde mogelijkheden maar niet vanuit een historisch perspectief hoe man en vrouw is gaan denken en wat men als typisch vrouwelijk of typisch mannelijk ziet.

Het channelen heb ik zelf ook geprobeerd en komt wel redelijk overeen met wat er verteld wordt alhoewel ik geen voorstander ben van Kryon of Bashar, ik kies voor hele andere entiteiten om mee te communiceren en heb ze niet op de reguliere of bekende manier ontmoet. Wat mij betreft is het mij overkomen en heb ik er zelf iets van gemaakt alhoewel ik nog niet de controle erover heb als ik zou willen.

Vooral het stuk dat mensen als dieren zijn voor die hogere wezens, dat is helemaal waar maar maakt het moeilijk contact te leggen want wat heb jij zelf aan hen te bieden. Nu vind ik zelf huisdieren leuk maar ik ben erg voorzichtig en heb me nog niet volledig opengesteld of mezelf laten gaan. Wel eens geprobeerd maar wat er dan gebeurt is zo anders dat ik vrijwel altijd schrik en de verbinding kwijt ben. Toch ben ik veel te weten gekomen over de aard van de mens dankzij communicaties met hen, het gaat vooral over de persoonlijke, aardse dingen maar soms ook over metafysische modellen van de werkelijkheid.

Het is ook vaak een schril contrast met hoe mooi die wezens en hun omgevingen zijn en dan is de channeling voorbij en ben je weer in deze wereld. Het blijft in ieder geval lastig om mee om te gaan voor mij om te weten dat er ergens zo'n mooie wereld bestaat maar ik er niet kan zijn.
Toffe reactie. Fijn dat je er toch wat uit hebt kunnen halen

[ Bericht 2% gewijzigd door Fusions op 09-05-2013 11:05:29 ]
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126253954
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126386137
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126490287
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127339755
bump
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Fusions het volgende:
Ik weet niet zo veel over channeling, maar tijdens AP zouden entiteiten je bang kunnen maken waardoor ze energie van je krijgen. Maar het is niet gevaarlijk hoor.

Spirit science heeft ook een video Astral Projection,
bump
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127455490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef loop het volgende:

[..]

Ik vraag me af he? Als je iets dergelijks met je huisdier kunt, zou het dan ook met je medemens kunnen? Het lijkt me fantastisch om zo een diepe band met bv. een geliefde te hebben.. En ook verdomd praktisch als het goed werkt :P
pi_127464588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik vraag me af he? Als je iets dergelijks met je huisdier kunt, zou het dan ook met je medemens kunnen? Het lijkt me fantastisch om zo een diepe band met bv. een geliefde te hebben.. En ook verdomd praktisch als het goed werkt :P
Ja ik geloof wel dat dat kan, idealiter man en vrouw, als 2 helften die elkaar aanvullen. Dus de vrouw als 'ontvanger' voor het beeld van het universum in de man en de man die dat 'verzend' naar de vrouw. De reactie van de vrouw zou dan moeten verschijnen in het beeld van het universum in de man die dat en diens eigen reactie weer verzend, enz. wat zich tot in het oneindige herhaalt. Dan zouden die 2 als 1 naar de buitenwereld optreden, net als andere stellen en heb je het tegen een eenheid als je tegen beiden spreekt.

Het moet alleen wel bewust/intentioneel gedaan worden, dus niet op gevoel want dat is niet overtuigend genoeg dus niet echt genoeg en zal het nooit werkelijkheid worden. Alleen via hevige indoctrinatie/brainwashing en een scheiding zal erg problematisch verlopen. Niet dat iemand dat dan nog wil maar de optie moet er wel zijn gewoon omdat alles mogelijk hoort te zijn maar niet dat het dan ook moet gebeuren.

'Idealiter' omdat het ook solo kan, op een niet-romantische/sexuele manier. Dan zijn er andere dingen belangrijker en wordt het geluk niet verkregen via sex of wat dan ook.

[ Bericht 5% gewijzigd door loop op 05-06-2013 23:17:21 ]
pi_135452901
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_135453517
Deze hierboven is echt een must watch voor iedereen IMO.
Weet echt wat er gaande is rond deze grootse tijd van veranderingen.
God bless all that is. God = ALL that IS. ;)
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  maandag 13 januari 2014 @ 20:56:32 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_135453750
Fusions. Post jij dit met doel om te delen zonder discussie of juist met? Want ik krijg een beetje het gevoel dat het 1 kant op gaat.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_135454015
Hoe bedoel je dat? Ik wil graag mijn mede mens informeren en discussie zijn natuurlijk erg welkom hoor.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  maandag 13 januari 2014 @ 21:09:22 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_135454420
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Fusions het volgende:
Hoe bedoel je dat? Ik wil graag mijn mede mens informeren en discussie zijn natuurlijk erg welkom hoor.
Ok. Ik ben benieuwd of je naast alle overduidelijk goede bedoelingen van de maker van het filmpje ook kritiek hebt op sommige punten. Zijn er dingen waar je het minder eens mee bent? Waarom? Hoe past dit binnen jouw levensbeschouwing?
pi_135454923
Past goed bij mij. Niks op aan te merken.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  maandag 13 januari 2014 @ 21:23:11 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_135455335
Het is inmiddels 2014... wat voor dingen zie jij om je heen die wijzen op datgene waar in het filmpje over gepraat wordt?
pi_135455460
Nieuwe energieen die naar voren komen, met force kracht, zowel in mijzelf als in de buiten wereld, het is overal te merken.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  maandag 13 januari 2014 @ 21:29:06 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_135455666
... Vertel. Want ik zie het niet. Het is gewoon business as usual.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')