Fortuna heeft een Turkse eigenaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Chivaz het volgende:
Het enige wat ik mijzelf afvraag is hoe het kan dat Yilmaz naar Sittard gaat. Heeft hij soms familie in de buurt? En wat gaat hij precies voor functie bekleden bij Fortuna als hij speler af is?
Gourvennec is een matige trainer.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fortuna heeft een Turkse eigenaar.
Maar over een maandje 37 en vorig jaar inderdaad 4 keer gescoord in 31 wedstrijden. Zal er wel 30 inleggen in de eredivisie dan.
Echt wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:37 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou willen, dit gaat natuurlijk nooit gebeuren.
En 3 goals uit 7 in de CL en 6 goals uit 10 voor Turkije in aanloop naar WK.quote:
Een spits is altijd afhankelijk van de aanvoer en ik heb niet het idee dat er spelers rond lopen bij Fortuna die kwalitatief goed genoeg zijn om zo’n spits te bedienen. Desalniettemin is het wel een geweldige transfer voor Fortuna Sittard.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fortuna heeft een Turkse eigenaar.
Maar over een maandje 37 en vorig jaar inderdaad 4 keer gescoord in 31 wedstrijden. Zal er wel 30 inleggen in de eredivisie dan.
Ik zie het! Waanzinnig! Dat wordt voor het eerst sinds jaren met een tentje en thermosfles voor de fanshop gaan liggen voor een shirtjequote:
Twee jaar als speler en drie jaar als coach in opleiding heb ik begrepen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 07:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Voor vijf jaar vastgelegd. Wat een stunt![]()
Vergeet nieuwe mede-eigenaar Azerion niet, die hebben sinds afgelopen winter al erg veel geïnvesteerd in de club. Transfers ook met goed beleid uitgevoerd!quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Nette window. Gün heeft eerst netjes de schulden zoveel mogelijk weg gewerkt en gaat nu investeren.
Dat had ik niet verwacht na vorig jaar. Maar thuis verliezen van Cambuur schijnt blijkbaar heel, heel erg te zijn.quote:
Ik hoop het. Vorige week een uur lang interview op Radio1. Boeiende teksten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Turkse coach incoming
Ultee vindt met gemak wel weer een nieuwe club.
Ik ken hem helemaal niet als voetballer. Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:52 schreef Idisrom het volgende:
Wat grappig is, ik zie nu dat de topspits van de Eerste Divisie van het vorige decennium = Sjoerd Ars, alleen nooit gescoord heeft voor de club Fortuna Sittard.
Heeft ook nog bij Zwolle gespeeld, scoorde wel aardig volgens mij. 39 wedstrijden, 29 goals. Seizoen 2010/2011 in de Jupiler league.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet als voetballer. Wat heb ik gemist?
Vreemd dat ik z'n naam niet ken. Fortuna heeft toch m'n sympathiek verloren.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Heeft ook nog bij Zwolle gespeeld, scoorde wel aardig volgens mij. 39 wedstrijden, 29 goals. Seizoen 2010/2011 in de Jupiler league.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dat ik z'n naam niet ken. Fortuna heeft toch m'n sympathiek verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |