Ik hoop het. Vorige week een uur lang interview op Radio1. Boeiende teksten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Turkse coach incoming
Ultee vindt met gemak wel weer een nieuwe club.
Ik ken hem helemaal niet als voetballer. Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:52 schreef Idisrom het volgende:
Wat grappig is, ik zie nu dat de topspits van de Eerste Divisie van het vorige decennium = Sjoerd Ars, alleen nooit gescoord heeft voor de club Fortuna Sittard.
Heeft ook nog bij Zwolle gespeeld, scoorde wel aardig volgens mij. 39 wedstrijden, 29 goals. Seizoen 2010/2011 in de Jupiler league.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet als voetballer. Wat heb ik gemist?
Vreemd dat ik z'n naam niet ken. Fortuna heeft toch m'n sympathiek verloren.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Heeft ook nog bij Zwolle gespeeld, scoorde wel aardig volgens mij. 39 wedstrijden, 29 goals. Seizoen 2010/2011 in de Jupiler league.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dat ik z'n naam niet ken. Fortuna heeft toch m'n sympathiek verloren.
ADO, Utrecht, Vitesse. Genoeg clubs in trouble. Eigenaar gaat eerst zijn vriend Korkut bellen denk ik. En mocht die lachend de telefoon neerleggen dat kan Yilmaz zijn boek aan contacten opentrekkenquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Turkse coach incoming
Ultee vindt met gemak wel weer een nieuwe club.
Interview na afloop van Cambuur gemist zeker? Meneer Ultee zei geen flauw benul te hebben waarom ze verloren hadden. Dat soort teksten zou ik als technisch directeur ook niet willen horen van de trainer.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een farce. Goede coach met een kut bestuur. Hoor hem altijd verstandig en interessant praten. Schandalig.
Dat verwacht je toch ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is er nog ruimte voor een Fortuna Sittard is een parodie op een voetbalclub topic @:onlogisch ?
Als het daar nu bij bleef, prima. Maar hij wil net als iedere Turkse eigenaar de macht om volledig mee te bepalen. Er zijn dingen aan Yilmaz beloofd dat hij via Fortuna zijn trainerscarrière kan lanceren en nu proberen ze dus van Fortuna Sittard ook maar gelijk Förtünä Sïtttärd te maken. Tja, veel succes, als je iedere drie wedstrijden je trainer eruit gooit dan is het snel klaar en is Fortuna over een jaar helemaal weg.quote:Isitan Gun kan wel bakken met kritiek krijgen van voetbalfans hier maar hij heeft gewoon goede aankopen gedaan voor dit seizoen
Failliet mag ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Fortuna degradeert.
Opvulling voor de KKD is altijd welkom.quote:
Fortuna en Arnhem dr uit. Als dat zou kunnen zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Fortuna degradeert.
Dit zag helemaal niemand aankomen ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is er nog ruimte voor een Fortuna Sittard is een parodie op een voetbalclub topic @:onlogisch ?
Gewoon opletten bij sluiten topic en OP aanpassen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |