Dat bleek mee te vallen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Die trainer gaat in ieder geval een enorm zware klus krijgen om er in te blijven.
Hoe graag ik het ook zou willen, dit gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Fortuna Sittard is bezig met een eventuele komst van topspits Burak Yilmaz. Bronnen binnen de club bevestigen aan VI dat Fortuna de mogelijkheden serieus bekijkt. De kans van slagen is echter onduidelijk. De 36-jarige Turk stond dit seizoen onder contract bij Lille, maar beschikt over een aflopend contract.
De komst van Yilmaz naar de Eredivisie zou een regelrechte stunt zijn van Fortuna Sittard. De aanvaller maakte in zijn carrière zo'n driehonderd doelpunten voor zijn clubs en land. In zijn thuisland reeg hij de goals aaneen voor clubs als Trabzonspor, Galatasaray en Besiktas. Sinds 2020 was hij actief in Frankrijk, mede door zijn zestien doelpunten werd Lille vorig jaar kampioen in de Ligue 1.
Ook het Nederlands elftal maakte kennis met de doelpuntendrang van Yilmaz. Op 24 maart 2021 werd de Turk de beul van Oranje door driemaal te scoren in de eerste WK-kwalificatiewedstrijd (2-4 verlies). De nederlaag werd Oranje uiteindelijk niet fataal op weg naar het WK in Qatar.
*Raapt kaak van de grond* héél bijzonder als dit doorgaatquote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:08 schreef TLC het volgende:
Burak Yilmaz genot in Sittard, hij komt zowaar
Fortuna heeft een Turkse eigenaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef Chivaz het volgende:
Het enige wat ik mijzelf afvraag is hoe het kan dat Yilmaz naar Sittard gaat. Heeft hij soms familie in de buurt? En wat gaat hij precies voor functie bekleden bij Fortuna als hij speler af is?
Gourvennec is een matige trainer.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fortuna heeft een Turkse eigenaar.
Maar over een maandje 37 en vorig jaar inderdaad 4 keer gescoord in 31 wedstrijden. Zal er wel 30 inleggen in de eredivisie dan.
Echt wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:37 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou willen, dit gaat natuurlijk nooit gebeuren.
En 3 goals uit 7 in de CL en 6 goals uit 10 voor Turkije in aanloop naar WK.quote:
Een spits is altijd afhankelijk van de aanvoer en ik heb niet het idee dat er spelers rond lopen bij Fortuna die kwalitatief goed genoeg zijn om zo’n spits te bedienen. Desalniettemin is het wel een geweldige transfer voor Fortuna Sittard.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fortuna heeft een Turkse eigenaar.
Maar over een maandje 37 en vorig jaar inderdaad 4 keer gescoord in 31 wedstrijden. Zal er wel 30 inleggen in de eredivisie dan.
Ik zie het! Waanzinnig! Dat wordt voor het eerst sinds jaren met een tentje en thermosfles voor de fanshop gaan liggen voor een shirtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |