Skip wel de sauna als je dan toch door wilt gaan als Zyzz, brah. Nee, maar TS komt er wel. 3 boterhammetjes per dag en twee keer opscheppen met avondeten en hij maakt al kinds of gains met 50 keer opdrukken, all kinds.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:05 schreef esv7 het volgende:
Nette progressie hoor ts, als ik zo een beetje naar jouw foto's kijk ga je zeker voor een uiterlijk als Zyzz? Al die negatieve reacties zijn echt niet nodig, zoals eerder gezegd eet hij gewoon ruim 5000kcals. Hij heeft waarschijnlijk gewoon niet de aanleg om veel aan te komen, net als Zyzz overigens. Als je niet te breed wilt worden moet je trouwens oppassen met Insanity, heb je die gozer daarvan gezien? Echt te gespierd gewoon.
Zijn wel dikke boterhammen anders kom je niet aan de 5000 kcalquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Skip wel de sauna als je dan toch door wilt gaan als Zyzz, brah. Nee, maar TS komt er wel. 3 boterhammetjes per dag en twee keer opscheppen met avondeten en hij maakt al kinds of gains met 50 keer opdrukken, all kinds.
Ik heb gehoord dat hij zijn brood tussen zijn beleg doet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn wel dikke boterhammen anders kom je niet aan de 5000 kcal
In plaats van boter smeert hij transvet op zijn boterhammetjes om aan de nodige kcal te komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn wel dikke boterhammen anders kom je niet aan de 5000 kcal
Wat zijn jouw stats? Jij bent ook een wandelende tak..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Rodawa het volgende:
Ja, met vrijwel geen ontbijt, 3 boterhammen tussen de middag en 's avonds '2x opscheppen' (voornamelijk nog eens groente ook, zeker?) eet je inderdaad ruim voldoende om snel aan te komen.
1.95m / 55 kg maar ik wil niet heb gwn geen hogner snapje...quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Wat zijn jouw stats? Jij bent ook een wandelende tak..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
1.95m / 55 kg maar ik wil niet heb gwn geen hogner snapje...
Boven windkracht 4 mag je niet eens naar buitenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga naar de sportschool en die buikspieroefeningen heb je ook bijzonder weinig aan. Push ups is op zich nog wel oke en je kunt nog wat pull ups/chin ups doen. Voor echte oefeningen ga je toch al snel gewichten nodig hebben (squat, deadlift).quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
Welke oefeningen kan ik trouwens thuis doen om gewoon breder te worden ?
Ik voetbal 4x in de week op hoog niveau en doe nu meestal 60-70 push ups en de dag daarna meestal 100 tot 150 buikspieren.
Wat zijn goeie oefeningen die ik nog meer kan doen ?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik train op maandag, dinsdag en donderdag plus dan zaterdag nog een wedstrijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ga naar de sportschool en die buikspieroefeningen heb je ook bijzonder weinig aan. Push ups is op zich nog wel oke en je kunt nog wat pull ups/chin ups doen. Voor echte oefeningen ga je toch al snel gewichten nodig hebben (squat, deadlift).
Hier staan per groep wel goede oefeningen:
http://www.muscleandstren(...)lding-exercises.html
Honger is srs gewenning, was zelf ook een ramp met eten en kwam van 50-53kg oid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:
ben afgevalle trouwens zie nu ik weeg 54 kg en ben iets gegroeid 1.97m ik wil wel 200m worde
wel een laag vetpercentage ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef klaas_th het volgende:
Ik weeg nu 67 kilo / 1.85
Overigens nooit gedaan, maar denk een laag vetpercentage te hebben. Meer spier.
Ik heb weldegelijk spier, kuiten bovenbenen, borstspier, etc. Alleen niet overal genoeg. En iedereen zegt tegen me dat ik in de groei ben en dat als ik uit gegroeit bent je enorm aankomt. Omdat je niet gewent bent dik te worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
wel een laag vetpercentage ja.Maar geen spier
Je hebt miniscule spieren dat klopt :pquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik heb weldegelijk spier, kuiten bovenbenen, borstspier, etc. Alleen niet overal genoeg. En iedereen zegt tegen me dat ik in de groei ben en dat als ik uit gegroeit bent je enorm aankomt. Omdat je niet gewent bent dik te worden.
Pics van jezelf?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Je hebt miniscule spieren dat klopt :p
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Boven windkracht 4 mag je niet eens naar buiten
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef ssebass het volgende:
Wow al die mensen hier 55kg en minder. Bizar. Dan ben je wel heel erg smal.
quote:
Jullie goedgelovigheid raakt mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:16 schreef esv7 het volgende:
[..]
Honger is srs gewenning, was zelf ook een ramp met eten en kwam van 50-53kg oid.
We zitten toch in jouw topic. Ik ben 97kg en 1.85 met 13% dus dan weet je het wel, ik heb geen hulp nodig.quote:
Ja dat klopt, je zit in mijn topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef koekwausss het volgende:
[..]
We zitten toch in jouw topic. Ik ben 97kg en 1.85 met 13% dus dan weet je het wel, ik heb geen hulp nodig.
Ik vind het wel lachwekkend ala je denkt in een week biggie te zijn geworden. Ga eerst een normaal eten anders train je voor aap.
Wat is je eetschema? En nee ik ga niet teruglezen post ffquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:39 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ja dat klopt, je zit in mijn topic.
Ik verwacht niet binnen 1 week 'biggie' te zijn.
Ik eet normaal.
3 boterhammen en 's avonds twee keer opscheppen bij het avondeten. Ontbijten hoeft niet aangezien hij dan meestal geen honger heeft. Hij doet sinds een week aan insanity en heeft daar al wat gains mee kunnen maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:40 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Wat is je eetschema? En nee ik ga niet teruglezen post ff
Ochtend word ook gewoon gegeten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 boterhammen en 's avonds twee keer opscheppen bij het avondeten. Ontbijten hoeft niet aangezien hij dan meestal geen honger heeft. Hij doet sinds een week aan insanity en heeft daar al wat gains mee kunnen maken.
Hij hoort nu ook bij de silverback krew overigens.
Dat 'niet zo heel veel' is dus sowieso minder dan die 3 boterhammen die je 's middags eet aangezien je dat wel de moeite waard vond om te vermelden. Dus je ochtend is qua voedsel wel te verwaarlozenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:45 schreef klaas_th het volgende:
Ik eet voldoende, 2x opscheppen s'avonds, eet niet zo heel veel on de ochtend, en eet rond de 3 boterammen s'middags.
Verder eet ik toch best veel tussendoor. Soms héél veel
Nouja en dan s'ochtens insinety en s'avonds 50x opdrukken.
Eet meer dan mijn vrienden gemiddelt en die zien der 'dikker' uit.
Nu snap ik wel wrm ie mr. Kippenborst is :pquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat 'niet zo heel veel' is dus sowieso minder dan die 3 boterhammen die je 's middags eet aangezien je dat wel de moeite waard vond om te vermelden. Dus je ochtend is qua voedsel wel te verwaarlozen
'Genetisch bepaald' klinkt altijd als een excuus. 'weten we niet waar het aan ligt' nouja kan genetisch zijn weetje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:53 schreef Alentejana het volgende:
Een en ander kan ook nog genetisch bepaald zijn. Dan kun je er echt niet tegen eten.
Zo ken ik hier een jongen die zich kapot vreet aan vette troep en kaloriën drankjes om aan te komen, gaat naar de sportsschool om wat spieren te kweken, maar hij blijft een spriet. Zijn vader is een spriet met een buikje. Want daar gaat het teveel wel heen bij hen. Misschien dat het over een paar jaar ietsje anders is, maar ik verwacht niet dat hij ooit een "mooie borst" krijgt.
Maar ik ken ook twee jongens die erg rank waren en via de sportschool heel goede resultaten hebben gehaald, een is in mijn ogen lelijk geworden, maar ik weet dat een heleboel anderen dat prachtig vinden, van die wings dat je met je armen wijd moet gaan lopen.
uit:http://run-down.com/guests/je_black_athletes_p2.phpquote:Although physical activity can improve fitness, it generally cannot alter a person's biological endowment by converting fast-twitch fibers to slow-twitch ones, or vice versa (although people do gradually and permanently lose fast-twitch muscles as a result of aging). It's estimated that 40 percent is due to environmental influences such as exercise, whereas 45 percent is associated with genetic factors (the remaining 15 percent is due to sampling error). At the far end of the performance bell curve in sprinting, where small differences can be crucial, genetics clearly circumscribes possibility.
Heb jij ook baardgroei?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef Luxuria het volgende:
Dat genetische stuk geloof ik best. Ik ben zelf namelijk 'gezegend' met het feit dat ik snel spieren opbouw. En dat als vrouw zijnde.
Genen spelen wel een rol, maar dat is geen excuus. Een groot deel van de grootste bodybuilders begonnen ook als magere ecto'tjes met kippen armpjes. En natuurlijk ook onze aller vriend 'Zyzz', maar dat betekent niet dat je het niet kan bereiken. Je zal meer moeten eten en harder moeten werken dan iemand die sneller spiermassa aanmaakt, maar dat is nog geen excuus zoals je zelf zegt. Anderzijds is je lichaam meer vergevend gedurende cuts en je zal sneller resultaat zien (zeker in het begin) aangezien je weinig vet hebt. Dus het heeft ook wel wat voordelen. Als je als endomorph begint dan maak je misschien makkelijker spiermassa aan, maar het kan lang duren voordat je het ziet en dat kan demotiverend werken natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
'Genetisch bepaald' klinkt altijd als een excuus. 'weten we niet waar het aan ligt' nouja kan genetisch zijn weetje.
Wat train je dan? Voetbaltraining? Dat is natuurlijk niet te vergelijken met krachttraining. Je hebt wel genoeg rust nodig anders werkt het ook niet. Zichtbare buikspieren is meer een laag vetpercentage dan dat ze nou zo bijzonder sterk zijn. Je bent nog jong dus ik zou met zware krachttraining nog even wachten tot je uitgegroeid bent in de lengte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik train op maandag, dinsdag en donderdag plus dan zaterdag nog een wedstrijd.
Is het dan wel verstandig om nog naar de sportschool te gaan word ook pas in januari 16.
Merk wel dat je veel meer buikspieren moet doen voordat je echt verschil ga merken
Ik bracht het genetische aspect erbij ivm de jongen die ik ken, niet ivm TS die zijn leeftijd al een beetje tegenb heeft, want veel nodig voor de groei.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je genetisch potentieel mag je in overweging nemen als je een jaar of 6-7 aan de gewichten hebt gehangen. TS is net een week bezig met een insanity cardio () training, dus dat duurt nog wel even.
Klopt. Hard-gainers hebben moeite om aan te komen in zowel spier als vet, maar dat betekent niet dat je de rest van je leven 50 kg moet wegen natuurlijk. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft dan kom je aan en het maakt dan niet uit of je dik/dun/lang/kort/homo etc. bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:38 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik bracht het genetische aspect erbij ivm de jongen die ik ken, niet ivm TS die zijn leeftijd al een beetje tegenb heeft, want veel nodig voor de groei.
De vader van de jongen die ik ken is precies zo´n tanige spriet maar dan met een buikje van het goede eten.
En de jongen is in 2 jaar 4 kilo aangekomen. Het gaat dus tergend langzaam. Zijn doel is overigens niet om een hulk te worden, maar om zijn kleding wat beter te vullen.
Zijn vader is aangekomen door de jarenen heeft een lekker buikje, maar is verder nog net zo´n spriet. Het vet wordt niet altijd gelijkmatig verdeeld... en een dikke buikt is niet echt het doel....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt. Hard-gainers hebben moeite om aan te komen in zowel spier als vet, maar dat betekent niet dat je de rest van je leven 50 kg moet wegen natuurlijk. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft dan kom je aan en het maakt dan niet uit of je dik/dun/lang/kort/homo etc. bent
Mijn broertje is ook zo. Ik heb het gelukkig beter getroffen wat dat betreft
Over welke vader heb je het? Die van mij is het tegenover gestelde van een spriet, heeft inderdaad wel een klein buikje, maar is breed en heeft spieren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:50 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Zijn vader is aangekomen door de jarenen heeft een lekker buikje, maar is verder nog net zo´n spriet. Het vet wordt niet altijd gelijkmatig verdeeld... en een dikke buikt is niet echt het doel....![]()
Het op de goede plaatsen krijgen is voor hem gewoon verrekte hard werk, terwijl zijn vrienden vrij gemakkelijk en sneller in omvang, op de goede plaatsen, toenemen...
Ik ben ook een 'hardgainer', althans was ik altijd volgens mezelf. Tot ik kcals ging tracken etc.. Iedereen kan aankomen. Ook spier. Je moet er alleen wat meer voor eten. Maar TS heeft er geen ene bal verstand van, want die denkt dat ie met wat avondeten en 3 boterhammen op 5000kcal zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:50 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Zijn vader is aangekomen door de jarenen heeft een lekker buikje, maar is verder nog net zo´n spriet. Het vet wordt niet altijd gelijkmatig verdeeld... en een dikke buikt is niet echt het doel....![]()
Het op de goede plaatsen krijgen is voor hem gewoon verrekte hard werk, terwijl zijn vrienden vrij gemakkelijk en sneller in omvang, op de goede plaatsen, toenemen...
Ja voetbal training.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat train je dan? Voetbaltraining? Dat is natuurlijk niet te vergelijken met krachttraining. Je hebt wel genoeg rust nodig anders werkt het ook niet. Zichtbare buikspieren is meer een laag vetpercentage dan dat ze nou zo bijzonder sterk zijn. Je bent nog jong dus ik zou met zware krachttraining nog even wachten tot je uitgegroeid bent in de lengte.
Over de vader van de jongen die ik ken die ik erbij heb gehaald vanwege de genetica en waar bijna al mijn posts over gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Over welke vader heb je het? Die van mij is het tegenover gestelde van een spriet, heeft inderdaad wel een klein buikje, maar is breed en heeft spieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |