abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2013 @ 18:36:47 #226
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_129987323
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Je hebt miniscule spieren dat klopt :p
Pics van jezelf? :D
ik
hou
van
...
pi_129987356
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Boven windkracht 4 mag je niet eens naar buiten :')
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef ssebass het volgende:
Wow al die mensen hier 55kg en minder. Bizar. Dan ben je wel heel erg smal.
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Luxuria het volgende:

[..]

:')
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:16 schreef esv7 het volgende:

[..]

Honger is srs gewenning, was zelf ook een ramp met eten en kwam van 50-53kg oid.
Jullie goedgelovigheid raakt mij.
pi_129987390
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:36 schreef klaas_th het volgende:

[..]

Pics van jezelf? :D
We zitten toch in jouw topic. Ik ben 97kg en 1.85 met 13% dus dan weet je het wel, ik heb geen hulp nodig.

Ik vind het wel lachwekkend ala je denkt in een week biggie te zijn geworden. Ga eerst een normaal eten anders train je voor aap.
  maandag 12 augustus 2013 @ 18:39:46 #229
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_129987431
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef koekwausss het volgende:

[..]

We zitten toch in jouw topic. Ik ben 97kg en 1.85 met 13% dus dan weet je het wel, ik heb geen hulp nodig.

Ik vind het wel lachwekkend ala je denkt in een week biggie te zijn geworden. Ga eerst een normaal eten anders train je voor aap.
Ja dat klopt, je zit in mijn topic.
Ik verwacht niet binnen 1 week 'biggie' te zijn.
Ik eet normaal.
ik
hou
van
...
pi_129987464
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:39 schreef klaas_th het volgende:

[..]

Ja dat klopt, je zit in mijn topic.
Ik verwacht niet binnen 1 week 'biggie' te zijn.
Ik eet normaal.
Wat is je eetschema? En nee ik ga niet teruglezen post ff
pi_129987579
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:40 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Wat is je eetschema? En nee ik ga niet teruglezen post ff
3 boterhammen en 's avonds twee keer opscheppen bij het avondeten. Ontbijten hoeft niet aangezien hij dan meestal geen honger heeft. Hij doet sinds een week aan insanity en heeft daar al wat gains mee kunnen maken.

Hij hoort nu ook bij de silverback krew overigens.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:17:43 #232
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_129988649
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Kiid het volgende:

[..]

3 boterhammen en 's avonds twee keer opscheppen bij het avondeten. Ontbijten hoeft niet aangezien hij dan meestal geen honger heeft. Hij doet sinds een week aan insanity en heeft daar al wat gains mee kunnen maken.

Hij hoort nu ook bij de silverback krew overigens.
Ochtend word ook gewoon gegeten?
ik
hou
van
...
pi_129989012
-edit: doe normaal

[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 12-08-2013 21:06:44 ]
pi_129992988
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:45 schreef klaas_th het volgende:
Ik eet voldoende, 2x opscheppen s'avonds, eet niet zo heel veel on de ochtend, en eet rond de 3 boterammen s'middags.

Verder eet ik toch best veel tussendoor. Soms héél veel :)

Nouja en dan s'ochtens insinety en s'avonds 50x opdrukken.

Eet meer dan mijn vrienden gemiddelt en die zien der 'dikker' uit.
Dat 'niet zo heel veel' is dus sowieso minder dan die 3 boterhammen die je 's middags eet aangezien je dat wel de moeite waard vond om te vermelden. Dus je ochtend is qua voedsel wel te verwaarlozen
Dag knapste man van FOK!
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:27:21 #235
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_129994730
Ik let niet eens specifiek op mijn voeding :o
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_129995569
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat 'niet zo heel veel' is dus sowieso minder dan die 3 boterhammen die je 's middags eet aangezien je dat wel de moeite waard vond om te vermelden. Dus je ochtend is qua voedsel wel te verwaarlozen
Nu snap ik wel wrm ie mr. Kippenborst is :p
pi_129997741
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:53 schreef Alentejana het volgende:
Een en ander kan ook nog genetisch bepaald zijn. Dan kun je er echt niet tegen eten.
Zo ken ik hier een jongen die zich kapot vreet aan vette troep en kaloriën drankjes om aan te komen, gaat naar de sportsschool om wat spieren te kweken, maar hij blijft een spriet. Zijn vader is een spriet met een buikje. Want daar gaat het teveel wel heen bij hen. Misschien dat het over een paar jaar ietsje anders is, maar ik verwacht niet dat hij ooit een "mooie borst" krijgt.
Maar ik ken ook twee jongens die erg rank waren en via de sportschool heel goede resultaten hebben gehaald, een is in mijn ogen lelijk geworden, maar ik weet dat een heleboel anderen dat prachtig vinden, van die wings dat je met je armen wijd moet gaan lopen.
'Genetisch bepaald' klinkt altijd als een excuus. 'weten we niet waar het aan ligt' nouja kan genetisch zijn weetje.
pi_129998766
Dat is niet zo vaag hoor, daar doet men al tig jaaronderzoek naar bij sporters.

quote:
Although physical activity can improve fitness, it generally cannot alter a person's biological endowment by converting fast-twitch fibers to slow-twitch ones, or vice versa (although people do gradually and permanently lose fast-twitch muscles as a result of aging). It's estimated that 40 percent is due to environmental influences such as exercise, whereas 45 percent is associated with genetic factors (the remaining 15 percent is due to sampling error). At the far end of the performance bell curve in sprinting, where small differences can be crucial, genetics clearly circumscribes possibility.
uit:http://run-down.com/guests/je_black_athletes_p2.php
dat over genetica en sport gaat...
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:36:50 #239
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130001225
Dat genetische stuk geloof ik best. Ik ben zelf namelijk 'gezegend' met het feit dat ik snel spieren opbouw. En dat als vrouw zijnde.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130001982
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef Luxuria het volgende:
Dat genetische stuk geloof ik best. Ik ben zelf namelijk 'gezegend' met het feit dat ik snel spieren opbouw. En dat als vrouw zijnde.
Heb jij ook baardgroei?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_130004544
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

'Genetisch bepaald' klinkt altijd als een excuus. 'weten we niet waar het aan ligt' nouja kan genetisch zijn weetje.
Genen spelen wel een rol, maar dat is geen excuus. Een groot deel van de grootste bodybuilders begonnen ook als magere ecto'tjes met kippen armpjes. En natuurlijk ook onze aller vriend 'Zyzz', maar dat betekent niet dat je het niet kan bereiken. Je zal meer moeten eten en harder moeten werken dan iemand die sneller spiermassa aanmaakt, maar dat is nog geen excuus zoals je zelf zegt. Anderzijds is je lichaam meer vergevend gedurende cuts en je zal sneller resultaat zien (zeker in het begin) aangezien je weinig vet hebt. Dus het heeft ook wel wat voordelen. Als je als endomorph begint dan maak je misschien makkelijker spiermassa aan, maar het kan lang duren voordat je het ziet en dat kan demotiverend werken natuurlijk.

Je genetisch potentieel mag je in overweging nemen als je een jaar of 6-7 aan de gewichten hebt gehangen. TS is net een week bezig met een insanity cardio ( :') ) training, dus dat duurt nog wel even.
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:23:02 #242
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130007170
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:54 schreef esv7 het volgende:

[..]

Heb jij ook baardgroei?
Haha nee, ik ben een vrouwelijke vrouw.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130007930
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Djeetje het volgende:

[..]

ik train op maandag, dinsdag en donderdag plus dan zaterdag nog een wedstrijd.
Is het dan wel verstandig om nog naar de sportschool te gaan word ook pas in januari 16.
Merk wel dat je veel meer buikspieren moet doen voordat je echt verschil ga merken :{
Wat train je dan? Voetbaltraining? Dat is natuurlijk niet te vergelijken met krachttraining. Je hebt wel genoeg rust nodig anders werkt het ook niet. Zichtbare buikspieren is meer een laag vetpercentage dan dat ze nou zo bijzonder sterk zijn. Je bent nog jong dus ik zou met zware krachttraining nog even wachten tot je uitgegroeid bent in de lengte.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_130013703
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef Kiid het volgende:

[..]

Je genetisch potentieel mag je in overweging nemen als je een jaar of 6-7 aan de gewichten hebt gehangen. TS is net een week bezig met een insanity cardio ( :') ) training, dus dat duurt nog wel even.
Ik bracht het genetische aspect erbij ivm de jongen die ik ken, niet ivm TS die zijn leeftijd al een beetje tegenb heeft, want veel nodig voor de groei.
De vader van de jongen die ik ken is precies zo´n tanige spriet maar dan met een buikje van het goede eten.
En de jongen is in 2 jaar 4 kilo aangekomen. Het gaat dus tergend langzaam. Zijn doel is overigens niet om een hulk te worden, maar om zijn kleding wat beter te vullen.
pi_130013782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:38 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ik bracht het genetische aspect erbij ivm de jongen die ik ken, niet ivm TS die zijn leeftijd al een beetje tegenb heeft, want veel nodig voor de groei.
De vader van de jongen die ik ken is precies zo´n tanige spriet maar dan met een buikje van het goede eten.
En de jongen is in 2 jaar 4 kilo aangekomen. Het gaat dus tergend langzaam. Zijn doel is overigens niet om een hulk te worden, maar om zijn kleding wat beter te vullen.
Klopt. Hard-gainers hebben moeite om aan te komen in zowel spier als vet, maar dat betekent niet dat je de rest van je leven 50 kg moet wegen natuurlijk. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft dan kom je aan en het maakt dan niet uit of je dik/dun/lang/kort/homo etc. bent

Mijn broertje is ook zo. Ik heb het gelukkig beter getroffen wat dat betreft
Dag knapste man van FOK!
pi_130014068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:41 schreef Kiid het volgende:

[..]

Klopt. Hard-gainers hebben moeite om aan te komen in zowel spier als vet, maar dat betekent niet dat je de rest van je leven 50 kg moet wegen natuurlijk. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft dan kom je aan en het maakt dan niet uit of je dik/dun/lang/kort/homo etc. bent

Mijn broertje is ook zo. Ik heb het gelukkig beter getroffen wat dat betreft
Zijn vader is aangekomen door de jarenen heeft een lekker buikje, maar is verder nog net zo´n spriet. Het vet wordt niet altijd gelijkmatig verdeeld... en een dikke buikt is niet echt het doel.... ;)
Het op de goede plaatsen krijgen is voor hem gewoon verrekte hard werk, terwijl zijn vrienden vrij gemakkelijk en sneller in omvang, op de goede plaatsen, toenemen...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:54:07 #247
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_130014187
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:50 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Zijn vader is aangekomen door de jarenen heeft een lekker buikje, maar is verder nog net zo´n spriet. Het vet wordt niet altijd gelijkmatig verdeeld... en een dikke buikt is niet echt het doel.... ;)
Het op de goede plaatsen krijgen is voor hem gewoon verrekte hard werk, terwijl zijn vrienden vrij gemakkelijk en sneller in omvang, op de goede plaatsen, toenemen...
Over welke vader heb je het? Die van mij is het tegenover gestelde van een spriet, heeft inderdaad wel een klein buikje, maar is breed en heeft spieren.
ik
hou
van
...
pi_130014201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:50 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ik ben ook een 'hardgainer', althans was ik altijd volgens mezelf. Tot ik kcals ging tracken etc.. Iedereen kan aankomen. Ook spier. Je moet er alleen wat meer voor eten. Maar TS heeft er geen ene bal verstand van, want die denkt dat ie met wat avondeten en 3 boterhammen op 5000kcal zit. :'). Beetje hopeloze missie zo
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:01:23 #249
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_130014477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wat train je dan? Voetbaltraining? Dat is natuurlijk niet te vergelijken met krachttraining. Je hebt wel genoeg rust nodig anders werkt het ook niet. Zichtbare buikspieren is meer een laag vetpercentage dan dat ze nou zo bijzonder sterk zijn. Je bent nog jong dus ik zou met zware krachttraining nog even wachten tot je uitgegroeid bent in de lengte.
Ja voetbal training.
Dus gewoon bij push ups en wat buikspieren houden ?
En nog wat oefeningen voor mijn rug misschien ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_130014515
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef klaas_th het volgende:

[..]

Over welke vader heb je het? Die van mij is het tegenover gestelde van een spriet, heeft inderdaad wel een klein buikje, maar is breed en heeft spieren.
Over de vader van de jongen die ik ken die ik erbij heb gehaald vanwege de genetica en waar bijna al mijn posts over gaan. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')