Skip wel de sauna als je dan toch door wilt gaan als Zyzz, brah. Nee, maar TS komt er wel. 3 boterhammetjes per dag en twee keer opscheppen met avondeten en hij maakt al kinds of gains met 50 keer opdrukken, all kinds.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:05 schreef esv7 het volgende:
Nette progressie hoor ts, als ik zo een beetje naar jouw foto's kijk ga je zeker voor een uiterlijk als Zyzz? Al die negatieve reacties zijn echt niet nodig, zoals eerder gezegd eet hij gewoon ruim 5000kcals. Hij heeft waarschijnlijk gewoon niet de aanleg om veel aan te komen, net als Zyzz overigens. Als je niet te breed wilt worden moet je trouwens oppassen met Insanity, heb je die gozer daarvan gezien? Echt te gespierd gewoon.
Zijn wel dikke boterhammen anders kom je niet aan de 5000 kcalquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Skip wel de sauna als je dan toch door wilt gaan als Zyzz, brah. Nee, maar TS komt er wel. 3 boterhammetjes per dag en twee keer opscheppen met avondeten en hij maakt al kinds of gains met 50 keer opdrukken, all kinds.
Ik heb gehoord dat hij zijn brood tussen zijn beleg doet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn wel dikke boterhammen anders kom je niet aan de 5000 kcal
In plaats van boter smeert hij transvet op zijn boterhammetjes om aan de nodige kcal te komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn wel dikke boterhammen anders kom je niet aan de 5000 kcal
Wat zijn jouw stats? Jij bent ook een wandelende tak..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Rodawa het volgende:
Ja, met vrijwel geen ontbijt, 3 boterhammen tussen de middag en 's avonds '2x opscheppen' (voornamelijk nog eens groente ook, zeker?) eet je inderdaad ruim voldoende om snel aan te komen.
1.95m / 55 kg maar ik wil niet heb gwn geen hogner snapje...quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Wat zijn jouw stats? Jij bent ook een wandelende tak..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
1.95m / 55 kg maar ik wil niet heb gwn geen hogner snapje...
Boven windkracht 4 mag je niet eens naar buitenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga naar de sportschool en die buikspieroefeningen heb je ook bijzonder weinig aan. Push ups is op zich nog wel oke en je kunt nog wat pull ups/chin ups doen. Voor echte oefeningen ga je toch al snel gewichten nodig hebben (squat, deadlift).quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
Welke oefeningen kan ik trouwens thuis doen om gewoon breder te worden ?
Ik voetbal 4x in de week op hoog niveau en doe nu meestal 60-70 push ups en de dag daarna meestal 100 tot 150 buikspieren.
Wat zijn goeie oefeningen die ik nog meer kan doen ?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik train op maandag, dinsdag en donderdag plus dan zaterdag nog een wedstrijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ga naar de sportschool en die buikspieroefeningen heb je ook bijzonder weinig aan. Push ups is op zich nog wel oke en je kunt nog wat pull ups/chin ups doen. Voor echte oefeningen ga je toch al snel gewichten nodig hebben (squat, deadlift).
Hier staan per groep wel goede oefeningen:
http://www.muscleandstren(...)lding-exercises.html
Honger is srs gewenning, was zelf ook een ramp met eten en kwam van 50-53kg oid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:
ben afgevalle trouwens zie nu ik weeg 54 kg en ben iets gegroeid 1.97m ik wil wel 200m worde
wel een laag vetpercentage ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef klaas_th het volgende:
Ik weeg nu 67 kilo / 1.85
Overigens nooit gedaan, maar denk een laag vetpercentage te hebben. Meer spier.
Ik heb weldegelijk spier, kuiten bovenbenen, borstspier, etc. Alleen niet overal genoeg. En iedereen zegt tegen me dat ik in de groei ben en dat als ik uit gegroeit bent je enorm aankomt. Omdat je niet gewent bent dik te worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
wel een laag vetpercentage ja.Maar geen spier
Je hebt miniscule spieren dat klopt :pquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik heb weldegelijk spier, kuiten bovenbenen, borstspier, etc. Alleen niet overal genoeg. En iedereen zegt tegen me dat ik in de groei ben en dat als ik uit gegroeit bent je enorm aankomt. Omdat je niet gewent bent dik te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |