Krijg je ook van die gespierde benen van van voetbalquote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed schema. Ga em ook doen. Benen sla ik dan wel over want ik voetbal gwn.
Ik heb op jongere leeftijd ''topsport'' gedaan, dagelijks gewoon 2 uur wel bezig met trainen...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is natuurlijk lastig wetenschappelijk te bewijzen, maar voor mij is het best wel een open deur. Als 15jarige maakt het misschien niet heel veel uit, maar op je tiende al een krachttraining beginnen is echt geen goed idee.
Sowieso. Zag al resultaat na 2 maanden. Kon ook opeens 100 kilo squaten toen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je ook van die gespierde benen van van voetbal
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Sowieso. Zag al resultaat na 2 maanden. Kon ook opeens 100 kilo squaten toen.
Ja man, dus dat zit wel goed, al die gayshit squat met kont naar achterquote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je ook van die gespierde benen van van voetbal
Ik zou toch mijn kont naar voren bewegen voor gay-shit.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja man, dus dat zit wel goed, al die gayshit squat met kont naar achter
Ja jij zal het wel weten mattie. Mensen trouwens die shakes doen terwijl ze thuis wonen hier? Wil ff strak voor de zomer maar mag geen anabole van me moeder.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou toch mijn kont naar voren bewegen voor gay-shit.
Ben je een troll of wat?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja jij zal het wel weten mattie. Mensen trouwens die shakes doen terwijl ze thuis wonen hier? Wil ff strak voor de zomer maar mag geen anabole van me moeder.
Ik zou gewoon op eigen kracht doen zkr zonder anabole. Maar die shakes zijn beter voor echte sporters. Als je alleen wil trainen gewoon niet al te veel vet eten en goed trainen. Als je in de zomer strak wilde zijn, had je eerder moeten beginnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja jij zal het wel weten mattie. Mensen trouwens die shakes doen terwijl ze thuis wonen hier? Wil ff strak voor de zomer maar mag geen anabole van me moeder.
Even denken en mijn plaatjeshoofd komt met een stok in z'n hoofd die je kunt buigen met weerstand. Als je die recht voor je houdt met je handen aan beiden uiteinden en naar voren buigt train je daarmee je borstspieren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:24 schreef Andyy het volgende:
Wat is een buigstok?
Google weet het ook niet.
Dat zijn twee stokken die zijn verbonden met elkaar door een stalen veer. En dan buigen maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:24 schreef Andyy het volgende:
Wat is een buigstok?
Google weet het ook niet.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef unitedshoties het volgende:
Naar mijn idee kun je trouwens het beste gewoon beginnen in de gym met de apparaten (voor de beginners) en daarmee elke spiergroep afgaan. Hiermee bouw je in een korte tijd je spieren op om vervolgens het zwaardere werk aan te kunnen.
Vervolgens ga je zien dat duw-bewegingen de voorkant van je lichaam trainen en trek-bewegingen je rug. Dan na een of twee maandjes kun je over gaan stappen op deels apparaten en deels gewichten en eigen lichaamsgewicht-oefeningen.
Voor je borst kun je dan bijv. doen:
- (normale) Bench Press 3 x 8-12
- Leverage incline chest press 3 x 8-12
- Dumbell flyes 3 x 8-12
- Evt. nog Pushups (met je vingers iets naar elkaar wijzend (geen diamond pushups)) 3 x 10
Ooit eens gehoord dat diamond push-ups goed zijn voor je (binnen)borst, maar te veel je triceps pakken, omdat als je armen wijder staan dan je schouders, je dan meer je borstspieren pakt. (ik denk ook dat dit de reden is waarom veel mensen met een splitschema borst + triceps tegelijk pakken op een dag; zelf doe ik borst + biceps, vind ik gewoon chiller)quote:
De spiegel buiten natuurlijk, daar heb je tenminste goed licht. Nog even door trainen dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:50 schreef klaas_th het volgende:
Inmiddels flink getraint, en is het resultaat in de spiegel goed te zien. Botten zijn weg, alleen als ik dan buiten sta bij de spiegel geeft dat een heel ander beeld dan alle spiegels in huis.
Dan zijn ze opeens wel zichtbaar.
Welke moet ik nu geloven..?
Wat is er mis met vet eten? Testosteron komt uit cholesterol, cholesterol uit vet. Weinig vet eten betekent verlaagd testosteron dus goede vetten zijn dus belangrijk voor je. Ik zou zeker proberen om dagelijks wat noten te eten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op eigen kracht doen zkr zonder anabole. Maar die shakes zijn beter voor echte sporters. Als je alleen wil trainen gewoon niet al te veel vet eten en goed trainen. Als je in de zomer strak wilde zijn, had je eerder moeten beginnen.
Je kan wel al wat resultaat hebben in de zomer, maar dan moet je nu wel gaan beginnen
Omtrek van je chest opmeten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:50 schreef klaas_th het volgende:
Inmiddels flink getraint, en is het resultaat in de spiegel goed te zien. Botten zijn weg, alleen als ik dan buiten sta bij de spiegel geeft dat een heel ander beeld dan alle spiegels in huis.
Dan zijn ze opeens wel zichtbaar.
Welke moet ik nu geloven..?
Ga ik om de week bijhouden👍.quote:
Dat is dan weer wel zo, je spier is dan nog niet volledig hersteld...quote:
Wel apart, met opdrukken je buikspieren trainen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef bulldogking123 het volgende:
Ik kan eten wat ik wil, ik kom niet aan en ik doe 25 push-ups per dag. 6 pack is bijna te zien, 16 jaar btw;)
Grootste onzin ooit. Als jij structureel ver boven je behoefte eet, kom je gewoon aan na een tijdje.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef bulldogking123 het volgende:
Ik kan eten wat ik wil, ik kom niet aan en ik doe 25 push-ups per dag. 6 pack is bijna te zien, 16 jaar btw;)
Hier ook geen last van..?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef wiwalean het volgende:
[..]
Grootste onzin ooit. Als jij structureel ver boven je behoefte eet, kom je gewoon aan na een tijdje.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef wiwalean het volgende:
[..]
Grootste onzin ooit. Als jij structureel ver boven je behoefte eet, kom je gewoon aan na een tijdje.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef wiwalean het volgende:
[..]
Is al een aantal jaar zo, dus ik weet niet wat je nu zegt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef wiwalean het volgende:
[..]
Je bent 16 en nog in de groei, wacht maar tot je bent uitgegroeidquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:23 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is al een aantal jaar zo, dus ik weet niet wat je nu zegt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |