quote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef esv7 het volgende:
[..]
Steek je arm is uit en beweeg deze naar voren terwijl je jouw andere hand op die borst legt. Dan voel je het wss wel.
Jullie zijn fucking dom.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, je borst bestaat inderdaad alleen uit vet.
[ afbeelding ]
Bedankt, hoeveel keer opdrukken raad je aan per keer, per week?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik sport sinds oktober 3× in de week. Ik doe dan voor m'n borstspieren gewoon opdrukken en ik gebruik een buigstok. Werkt erg goed.
Ik was ook net als foto 1 en ben nu ongeveer zoals foto 2.
Maar niet alleen je borst trainen, dat heeft niet zoveel zin (is zelfs slecht voor je lichaam).
Als je borst traint moet je ook je rug trainen, anders ga je krom staan.
Leg dan uit waarom.quote:
Omdat je zelfs na meerdere posts van zijn kant niet doorhebt dat hij het niet over borstspieren heeft, maar over borsten. Die rond dan wel ovale dingen waar vrouwen mee rondzwiepen.quote:
daarbij verzuur je als 15 jarige nauwelijks, komt pas laterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verzuring houdt gewoon in dat je spieren zuur worden omdat ze een deel van de brandstof zonder zuurstof verbranden.
Dat zorgt ervoor dat als eindproduct van die verbranding melkzuur overblijft, dat is verzuring.
Dat heeft verder niks te maken met of je dagelijks traint of niet, als jij een wielrenner bent genaamd contador en je fietst dagelijks 30km/h 180kilometer zal je nauwelijks verzuren bijvoorbeeld.
En een vrouw heeft geen bortspieren?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat je zelfs na meerdere posts van zijn kant niet doorhebt dat hij het niet over borstspieren heeft, maar over borsten. Die rond dan wel ovale dingen waar vrouwen mee rondzwiepen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
daarbij verzuur je als 15 jarige nauwelijks, komt pas later
Dan nog, spieren hebben 1 of 2 dagen nodig om te groeien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verzuring houdt gewoon in dat je spieren zuur worden omdat ze een deel van de brandstof zonder zuurstof verbranden.
Dat zorgt ervoor dat als eindproduct van die verbranding melkzuur overblijft, dat is verzuring.
Dat heeft verder niks te maken met of je dagelijks traint of niet, als jij een wielrenner bent genaamd contador en je fietst dagelijks 30km/h 180kilometer zal je nauwelijks verzuren bijvoorbeeld.
Na hoeveel weken je resultaat zichtbaar is kan niemand zeggen. Ligt helemaal aan je eigen lichaam. Bij de één komt het best wel snel en de andere kan het maanden duren. Een kwestie van geduld en discipline.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:00 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Bedankt, hoeveel keer opdrukken raad je aan per keer, per week?
En na hoeveel weken is resultaat zichtbaar?
Inderdaad, dit heeft niks met verzuren te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En na hoeveel weken was er resultaat te zien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef jojayotho het volgende:
Ik doe gewoon 3× in de week een Full Body training.
Alles in setjes van 3. Dus onderstaands ×3 doen:
25× opdrukken, 40× buigstok (borst), 10× zagen, 10× gebogen fly (rug), 10× squat (benen), 10× dumbels (biceps), 10× dippen, dumbels (triceps), 10× fly, 10× 'punch', 10× 'weet ik de naam niet van (schouders) en crunches en omgekeerde crunches (buikspier) totdat je dood bent.
En daarnaast niet te veel ongezonde vetten eten, veel eiwitten binnen krijgen (door een eitje, kipfilet, banaan, pasta's en dat soort dingen zijn erg goed) niet twee dagen achter elkaar en een goeie warming-up!
Waarom vind je dat zo belangrijk? Begin gewoonquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:57 schreef klaas_th het volgende:
[..]
En na hoeveel weken was er resultaat te zien?
Zoals ik al eerder zei, bij iedereen is dat verschillend. Ik heb geen grammetje vet, dus bij mij ging het redelijk snel. Borst zag je het eerst resultaat in en later ook in armen en buik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:57 schreef klaas_th het volgende:
[..]
En na hoeveel weken was er resultaat te zien?
Goed schema. Ga em ook doen. Benen sla ik dan wel over want ik voetbal gwn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef jojayotho het volgende:
Ik doe gewoon 3× in de week een Full Body training.
Alles in setjes van 3. Dus onderstaands ×3 doen:
25× opdrukken, 40× buigstok (borst), 10× zagen, 10× gebogen fly (rug), 10× squat (benen), 10× dumbels (biceps), 10× dippen, dumbels (triceps), 10× fly, 10× 'punch', 10× 'weet ik de naam niet van (schouders) en crunches en omgekeerde crunches (buikspier) totdat je dood bent.
En daarnaast niet te veel ongezonde vetten eten, veel eiwitten binnen krijgen (door een eitje, kipfilet, banaan, pasta's en dat soort dingen zijn erg goed) niet twee dagen achter elkaar en een goeie warming-up!
Krijg je ook van die gespierde benen van van voetbalquote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed schema. Ga em ook doen. Benen sla ik dan wel over want ik voetbal gwn.
Ik heb op jongere leeftijd ''topsport'' gedaan, dagelijks gewoon 2 uur wel bezig met trainen...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is natuurlijk lastig wetenschappelijk te bewijzen, maar voor mij is het best wel een open deur. Als 15jarige maakt het misschien niet heel veel uit, maar op je tiende al een krachttraining beginnen is echt geen goed idee.
Sowieso. Zag al resultaat na 2 maanden. Kon ook opeens 100 kilo squaten toen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je ook van die gespierde benen van van voetbal
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Sowieso. Zag al resultaat na 2 maanden. Kon ook opeens 100 kilo squaten toen.
Ja man, dus dat zit wel goed, al die gayshit squat met kont naar achterquote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je ook van die gespierde benen van van voetbal
Ik zou toch mijn kont naar voren bewegen voor gay-shit.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja man, dus dat zit wel goed, al die gayshit squat met kont naar achter
Ja jij zal het wel weten mattie. Mensen trouwens die shakes doen terwijl ze thuis wonen hier? Wil ff strak voor de zomer maar mag geen anabole van me moeder.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou toch mijn kont naar voren bewegen voor gay-shit.
Ben je een troll of wat?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja jij zal het wel weten mattie. Mensen trouwens die shakes doen terwijl ze thuis wonen hier? Wil ff strak voor de zomer maar mag geen anabole van me moeder.
Ik zou gewoon op eigen kracht doen zkr zonder anabole. Maar die shakes zijn beter voor echte sporters. Als je alleen wil trainen gewoon niet al te veel vet eten en goed trainen. Als je in de zomer strak wilde zijn, had je eerder moeten beginnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja jij zal het wel weten mattie. Mensen trouwens die shakes doen terwijl ze thuis wonen hier? Wil ff strak voor de zomer maar mag geen anabole van me moeder.
Even denken en mijn plaatjeshoofd komt met een stok in z'n hoofd die je kunt buigen met weerstand. Als je die recht voor je houdt met je handen aan beiden uiteinden en naar voren buigt train je daarmee je borstspieren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:24 schreef Andyy het volgende:
Wat is een buigstok?
Google weet het ook niet.
Dat zijn twee stokken die zijn verbonden met elkaar door een stalen veer. En dan buigen maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:24 schreef Andyy het volgende:
Wat is een buigstok?
Google weet het ook niet.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef unitedshoties het volgende:
Naar mijn idee kun je trouwens het beste gewoon beginnen in de gym met de apparaten (voor de beginners) en daarmee elke spiergroep afgaan. Hiermee bouw je in een korte tijd je spieren op om vervolgens het zwaardere werk aan te kunnen.
Vervolgens ga je zien dat duw-bewegingen de voorkant van je lichaam trainen en trek-bewegingen je rug. Dan na een of twee maandjes kun je over gaan stappen op deels apparaten en deels gewichten en eigen lichaamsgewicht-oefeningen.
Voor je borst kun je dan bijv. doen:
- (normale) Bench Press 3 x 8-12
- Leverage incline chest press 3 x 8-12
- Dumbell flyes 3 x 8-12
- Evt. nog Pushups (met je vingers iets naar elkaar wijzend (geen diamond pushups)) 3 x 10
Ooit eens gehoord dat diamond push-ups goed zijn voor je (binnen)borst, maar te veel je triceps pakken, omdat als je armen wijder staan dan je schouders, je dan meer je borstspieren pakt. (ik denk ook dat dit de reden is waarom veel mensen met een splitschema borst + triceps tegelijk pakken op een dag; zelf doe ik borst + biceps, vind ik gewoon chiller)quote:
De spiegel buiten natuurlijk, daar heb je tenminste goed licht. Nog even door trainen dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:50 schreef klaas_th het volgende:
Inmiddels flink getraint, en is het resultaat in de spiegel goed te zien. Botten zijn weg, alleen als ik dan buiten sta bij de spiegel geeft dat een heel ander beeld dan alle spiegels in huis.
Dan zijn ze opeens wel zichtbaar.
Welke moet ik nu geloven..?
Wat is er mis met vet eten? Testosteron komt uit cholesterol, cholesterol uit vet. Weinig vet eten betekent verlaagd testosteron dus goede vetten zijn dus belangrijk voor je. Ik zou zeker proberen om dagelijks wat noten te eten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op eigen kracht doen zkr zonder anabole. Maar die shakes zijn beter voor echte sporters. Als je alleen wil trainen gewoon niet al te veel vet eten en goed trainen. Als je in de zomer strak wilde zijn, had je eerder moeten beginnen.
Je kan wel al wat resultaat hebben in de zomer, maar dan moet je nu wel gaan beginnen
Omtrek van je chest opmeten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:50 schreef klaas_th het volgende:
Inmiddels flink getraint, en is het resultaat in de spiegel goed te zien. Botten zijn weg, alleen als ik dan buiten sta bij de spiegel geeft dat een heel ander beeld dan alle spiegels in huis.
Dan zijn ze opeens wel zichtbaar.
Welke moet ik nu geloven..?
Ga ik om de week bijhouden👍.quote:
Dat is dan weer wel zo, je spier is dan nog niet volledig hersteld...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |