Ja en dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij de nos en eurosport wel alleen maar Gesink
Moet je gewoon even oplettenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee klopt maar nu denk ik vaak van waar zijn die nederlanders ?
Degenkolb in elk geval in een groep op achterstand, de rest weet ik niet...quote:
Gaat iedereen losrijden in de afdaling.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gesink laat zometeen zijn beruchte eindspurt zien.
Demarreert in de afdaling.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft leren dalen toch? gewoon een solotje doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iig Kruijswijk ookquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Mannetje of 30 voorop met alle grote kanshebbers. Nederlanders Gesink en ??.
Zo'n slechte daler is Wiggins ook weer nietquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nibali pakt wiggins zo op zn zwakke afdaalkunsten denk ik
witte trui is wel mooi, maar die gaat navardauskas wel pakken zoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kelderman is toch niet gekomen als kopman anders had ie zich wel kapot gereden
Nibali is iig erg sterk daarinquote:Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zo'n slechte daler is Wiggins ook weer niet
Waarom zouden ze dat niet dan ?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:02 schreef Felagund het volgende:
Op de ticker van Sporza wordt Gesink wel gewoon genoemd.
Dit werd in het vorige topic of begin van dit topic gesuggereerd.quote:
15,1quote:Op maandag 6 mei 2013 17:04 schreef 99.999 het volgende:
Hoe ver nog? Dan weet ik of haasten nut heeft
Ongeveer 350 keer hard gevallen in belangrijke wedstrijden denk ik?quote:
15.1 km.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:04 schreef 99.999 het volgende:
13,6quote:Op maandag 6 mei 2013 17:04 schreef 99.999 het volgende:
Doe maar niet. Tenzij je voor de voordeur staat.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:04 schreef 99.999 het volgende:
Dat waren dan ook niet de koplopers in beeldquote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Beardslasher het volgende:
lol, spandoek van de 15 km maar gewoon 13.9 in beeld
Lichtblauw.quote:
Die is net dan ook gevallenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:11 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij niet de voorste groep waar Betancur nu in zit.
ja dat is niet echt logischquote:Op maandag 6 mei 2013 17:11 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij niet de voorste groep waar Betancur nu in zit.
Hij zit nu bij Astana.quote:
Alleen als er geen Kazak in de buurt isquote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Uran heeft normaal wel een redelijke sprint
Met geldquote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Alleen als er geen Kazak in de buurt is
Gesink wilde niet langer de Gesink van het peleton zijn en heeft Kelderman speciaal daarvoor naar de Giro meegenomen.quote:
Die gebruikt anti-roos dus dat gaat hem niet lukken.quote:
quote:
quote:
Werd toch ook opgehouden door de val van Kruijswijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:24 schreef Pedroso het volgende:
Scarponi zal toch wel minimaal een minuut aan de broek krijgen.
Kruijswijk op z'n bakkes, Gesink even stil daardoor, Scarponi tijd verloren, Gesink in de groep favs aan de finish dus niks aan de hand behalve dat ie tijd gepakt heeft op Scarponi.quote:
Henao zat 10 seconden na de eerste groep.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt erop dat er niemand van het jongerenklassement vooraan zat.
Maar das geen jongerenklassementrijder, Uran ook nietquote:
Viel Gesink niet ook daadwerkelijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kruijswijk op z'n bakkes, Gesink even stil daardoor, Scarponi tijd verloren, Gesink in de groep favs aan de finish dus niks aan de hand behalve dat ie tijd gepakt heeft op Scarponi.
Denk dat Majka en Betancur de eerste serieuze witte trui-kandidaten zijn vandaag. Zaten beide in een achtervolgend groepje.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja zou kunnen, maar die was in elk geval na enkele seconden alweer onderwegquote:Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Viel Gesink niet ook daadwerkelijk?
Maakte een koprol ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Viel Gesink niet ook daadwerkelijk?
Was Aru er ook niet meer bij?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Denk dat Majka en Betancur de eerste serieuze witte trui-kandidaten zijn vandaag. Zaten beide in een achtervolgend groepje.
Zoveel goede jongeren zijn er deze Giro ook niet. Betancur, Kelderman, maar verder?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hesjedal nu al vaker aangevallen dan vorig jaar in de hele Giro.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maakte een koprol ja.
Toch een toffe rit. Met dank aan Hesjedal
Navardauskas + Majkaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel goede jongeren zijn er deze Giro ook niet. Betancur, Kelderman, maar verder?
Namelijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uran en Henao doen niet mee voor wit, anders wisten we al wie er ging winnen.
Henao of Uran.quote:
Vorig jaar was het deelnemersveld toch ook een stuk minder? En Gesink zal idd ook wel meespelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gaat wel hard met de topics trouwens, vorig jaar hadden we er in totaal 13.
Alleen vanwege Gesink, of ook vanwege toegenomen publiciteit als gevolg van doping?
Vanwege de marginal gains, die zijn interessant voor de massa.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Alleen vanwege Gesink, of ook vanwege toegenomen publiciteit als gevolg van doping?
Achteraf gezien heeft Gesink vandaag juist door zijn val tijd gepakt op een directe concurrent Scarponi.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:43 schreef Drebbelman het volgende:
terwijl je stiekem wel wist dat hij het vroeg of laat toch weer zou verknallen.
het is ook lang geleden dat Kruijswijk zo vooraan te zien was in zo'n klein groepje in de finale van de koers.. en dat terwijl hij volgens mij al op 40km van de streep werk voor Gesink aan het verrichten was. Dat biedt wel hoop voor de rest van de ronde. Hopelijk heeft hij vandaag zonder kleerscheuren overleeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:46 schreef Chiappucci het volgende:
Gesink en Kruijswijk maakten toch een sterke indruk op mij. Uiteraard gaan ze dan weer onderuit.... Maar ja, als de schade meevalt in ieder geval veelbelovend.
Dat iedere derde post moet zeiken op gesink/blanco helpt ook niet echtquote:Op maandag 6 mei 2013 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weer een klimmetje vlak voor de finish.quote:
Dat valt me niet eens meer op na de afgelopen jarenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat iedere derde post moet zeiken op gesink/blanco helpt ook niet echt
quote:27 BETANCUR GOMEZ Carlos A.COL ALM 0:50
28 POZZOVIVO Domenico ITA ALM 0:50
29 MAJKA Rafal POL TST 0:50
30 KRUIJSWIJK Steven NED BLA 0:50
31 PELLIZOTTI Franco ITA AND 0:50
33 SCARPONI Michele ITA LAM 1:00
37 DUARTE AREVALO Fabio Andres COL COL 1:52
40 JEANNESSON Arnold FRA FDJ 1:52
53 KELDERMAN Wilco NED BLA 1:52
60 BRAMBILLA Gianluca ITA OPQ 1:52
64 CARUSO Damiano ITA CAN 1:52
65 ATAPUMA HURTADO Darwin COL COL 1:52
66 DI LUCA Danilo ITA VIN 1:52
175 COBO ACEBO Juan Jose ESP MOV 14:17
207 TIRALONGO Paolo ITA AST 20:00
Eigenlijk niet meer verrassend te noemen. Hij zal pas de Vuelta voor zijn contract afloopt pas weer goed rijden, al wordt het steeds lastiger voor hem met de ontwikkeling van de EPO- en bloedtesten.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef Wombcat het volgende:
Cobo
Die heeft na de Vueltawinst ook geen deuk meer in een pakje boter gereden.
Dit zal vooral komen doordat hij gisteren gevallen is bij de verkenning.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer verrassend te noemen. Hij zal pas de Vuelta voor zijn contract afloopt pas weer goed rijden, al wordt het steeds lastiger voor hem met de ontwikkeling van de EPO- en bloedtesten.
Is gevallen vandaag.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:00 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Tiralongo heeft zich gespaard voor morgen.
Dat klopt inderdaad. Maar had jij anders wel wat van hem verwacht? Zelfs zijn eigen ploegleider had geen idee wat hij van Cobo moest verwachten...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit zal vooral komen doordat hij gisteren gevallen is bij de verkenning.
Kan nooit zo mooi zijn als Allison Steinkamp en Lauren Tscharke.quote:
Ja en de Belg bleef maar doorzagen over dat dit dan eindelijk zijn eerste etappeoverwinning in de Giro isquote:Op maandag 6 mei 2013 18:28 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi begin van de Giro inderdaad.
Ik las trouwens net dat dit pas de 1e Giro is waaraan Paolini meedoet....
Dan ben je Italiaan, al 36 jaar en heb je nog nooit de Giro gereden. Apart
Ha ha.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit zal vooral komen doordat hij gisteren gevallen is bij de verkenning.
Vond Sky over de gehele linie wel enigszins tegenvallen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef Zelva het volgende:
Cataldo is niet meer gemotiveerd nu hij de roze trui niet mocht hebben?
Ja dat vind ik ook, niet zo almachtig als wat ik gewend ben in andere etappewedstrijden.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond Sky over de gehele linie wel enigszins tegenvallen.
Die rijdt echt rond met idee van "ik heb er al één en ik ga nu lekker doen waar ik zin in heb"quote:Op maandag 6 mei 2013 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooi dat Hesjedal gewoon gaat en niet afwacht.
Inderdaad. Heerlijk om te zien.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:07 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die rijdt echt rond met idee van "ik heb er al één en ik ga nu lekker doen waar ik zin in heb"
twitter:millarmind twitterde op maandag 06-05-2013 om 18:23:05For anybody that thinks @ryder_hesjedal wasted energy today, he just said to me, and I quote, "It wasn't even hard." I found it very hard. reageer retweet
Ligt aan het parcours. Door de Tour is er een beetje een verwachting gekomen dat de eerste week van een grote ronde niks gebeurt. De Giro heeft veel leukere etappes, gebruiken veel meer het middengebergte, wat vaak chaos brengt.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:24 schreef FredWielergek het volgende:
Wat er vandaag gebeurde, gebeurt niet in de tour normaal gesproken. Daarom vind ik giro leuker om naar te kijken. Er worden meer risico's genomen.
Dat is ook meteen het hele punt. In Frankrijk kun je maar in een aantal delen van het land een zwaar parcours uittekenen terwijl dat in Italië (en ook Spanje) in het hele land mogelijk is.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ligt aan het parcours. Door de Tour is er een beetje een verwachting gekomen dat de eerste week van een grote ronde niks gebeurt. De Giro heeft veel leukere etappes, gebruiken veel meer het middengebergte, wat vaak chaos brengt.
In de tour is de derde etappe ook gewoon vlak natuurlijk. Of zou er na die twee beklimmingen nog gewoon 50km vlak terrein zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:24 schreef FredWielergek het volgende:
Wat er vandaag gebeurde, gebeurt niet in de tour normaal gesproken. Daarom vind ik giro leuker om naar te kijken. Er wordt meer risico's genomen.
In de Tour was zo'n etappe niet zo afgelopen, denk ik, ook al was het parcours hetzelfde. Al is het wel zo dat we bij de Giro enkel de spectaculaire etappes herinneren en in de Tour juist vaak de saaiequote:Op maandag 6 mei 2013 19:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ligt aan het parcours. Door de Tour is er een beetje een verwachting gekomen dat de eerste week van een grote ronde niks gebeurt. De Giro heeft veel leukere etappes, gebruiken veel meer het middengebergte, wat vaak chaos brengt.
Yup, zie je ook in de Vuelta waar ze in de 1ste dagen vaak al een serieuze slotklim (of finish op een soort muur) neerleggen zodat er in ieder geval verschil gemaakt wordt. Toen ze in de afgelopen Tour begonnen aan de La Planche des Belles Filles waren er al een aantal klassementsrenners uitgeschakeld door een valpartij.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Wombcat het volgende:
Klopt, maar als je dan in de 3e etappe al verschillen krijgt tussen de klassementsrenners, worden die zenuwen een stuk minder. Er zijn er dan toch al wat uitgeschakeld voor de top van het klassement, dus wordt het wat minder dringen voorin.
Ach is het een keertje andersom.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef groenen het volgende:
Scarponi een minuut aangesmeerd gekregen door de lutsers van Blanco.
En dat terwijl Scarponi zo goed in vorm is.
Klopt, types als Gesink en Menchov verdedigen daar graag hun 6de plek. In de Giro zullen ze misschien aanvallen voor podium plek.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef Redefine het volgende:
Overigens is het in de Tour gewoon zo dat de belangen te groot zijn en er teveel renners/ploegen zijn die denken iets te kunnen winnen. Daardoor zul je zelden zien dat er al vroeg aangevallen wordt.
Behalve die actie van Andy.
Och wat vervelend nou voor jequote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef groenen het volgende:
Scarponi een minuut aangesmeerd gekregen door de lutsers van Blanco.
En dat terwijl Scarponi zo goed in vorm is.
Wil je nu beweren dat Gesink een defensieve renner isquote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef groenen het volgende:
[..]
Klopt, types als Gesink en Menchov verdedigen daar graag hun 6de plek. In de Giro zullen ze misschien aanvallen voor podium plek.
Dat is het altijd als er een topper tijd verliest. Maar helaas gebeurd dat altijd wel een paar.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:43 schreef groenen het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij, vooral voor de Giro.
Flitsende demarrages heeft hij nu ook weer niet, tenzij Tom Danielson in zijn wiel zit.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat Gesink een defensieve renner is
Geen goede versnelling hebben is iets anders dan verdedigend rijden.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Flitsende demarrages heeft hij nu ook weer niet, tenzij Tom Danielson in zijn wiel zit.
Ik zou als ik jou was de rondes waarin Gesink meedeed voor het klassement nog maar eens bekijken, dan snap je waarschijnlijk hoezeer je nu uit je nek lult.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Flitsende demarrages heeft hij nu ook weer niet, tenzij Tom Danielson in zijn wiel zit.
Precies. Menchov was wat betreft een stuk defensiever (maar heeft ook weleens aangevallen), want die was juist behoorlijk explosief.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen goede versnelling hebben is iets anders dan verdedigend rijden.
Komt door de jaren negentig en begin jaren nul. Toen leek het allemaal zo makkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik blijf het altijd verbazend vinden dat mensen denken dat het een makkie is om 'even' aan te vallen bergop.
Zelfs toen was het alleen voor de toppers makkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt door de jaren negentig en begin jaren nul. Toen leek het allemaal zo makkelijk.
Die laatste twee tel ik ook niet mee, want niet te vergelijken met een grote ronde. Wat betreft de Dauphine, deed hij dat meerdere jaren. Maar de Tour van 2010 ben je vergeten en o ja Zwitserland.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef groenen het volgende:
In de Vuelta die hij zonder valpartijen had kunnen winnen reed hij aanvallend ja. Maar dat was dan ook met Danielson in het wiel. Dauphine was ook wel aardig.
Ronde van Oman en Californie neem ik niet serieus.
Ik heb nooit gezegd dat het voor iedereen makkelijk was he. Echter zag je toen grotere verschillen bij de toppers dan nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zelfs toen was het alleen voor de toppers makkelijk.
Heb je Mancebo bijvoorbeeld wel eens zien aanvallen in de tour?
Eén keertje heeft 'ie dat gedaan. In de Pyreneën, op de voorlaatste col van die dag en hij kwam toch zeker 20 meter weg voordat 'ie weer terugviel in het peloton.
Ja, dat ziet iedereen die zijn 'zwarte' bril afzet. Ik vind absoluut dat je kritisch mag zijn op Gesink, maar dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef Spies het volgende:
Gesink heeft dit seizoen aangevallen in elke WT rittenkoers waarin hij meedeed, dus defensief is hij allesbehalve.
Vroeger niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Is Gesink ook niet 1 van de weinige coureurs die na een demarrage snel weer kan terugvallen in de groep en daar binnen 2 minuten moeten lossen?
Dat komt zeker weleens voor ja, al is het dan meer aan blijven haken/harken. Meestal hersteld(e) hij daarna nog wel. Vooral in het begin van een klim heeft hij het moeilijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Is Gesink ook niet 1 van de weinige coureurs die na een demarrage snel weer kan terugvallen in de groep en daar binnen 2 minuten moeten lossen?
Opvallend inderdaad, zou olie kunnen zijn oid.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef TheArt het volgende:
Was vanmiddag gewoon een olievlekje ofzo, want Scarpo valt echt pre-cies op dezelfde plek als Kruijswijk:
[ afbeelding ]
En nee, die is niet door mij gemaakt
Gomez Marchante was daar echt heel goed inquote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Soms springt een renner als Valverde of Rodriguez op 200 meter van de finish weg en wint die dan met 150 meter voorsprong. Dan denk ik steeds bij mezelf dat die nog wat overschot had.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik blijf het altijd verbazend vinden dat mensen denken dat het een makkie is om 'even' aan te vallen bergop.
Ja, daar kan ik me dan nog wat bij voorstellen. Dan nog betekent het niet automatisch dat als ze eerder waren aangegaan, ze ook meer voorsprong hadden genomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Soms springt een renner als Valverde of Rodriguez op 200 meter van de finish weg en wint die dan met 150 meter voorsprong. Dan denk ik steeds bij mezelf dat die nog wat overschot had.
Scarponi valt eerder. En de rest gaat er wel normaal doorheen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef TheArt het volgende:
Was vanmiddag gewoon een olievlekje ofzo, want Scarpo valt echt pre-cies op dezelfde plek als Kruijswijk:
[ afbeelding ]
En nee, die is niet door mij gemaakt
Je zou er natuurlijk voor kunnen zorgen, samen met een paar lotgenoten, dat je dan met z'n allen wat sneller dan de toppers aan de slotklim begint.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:41 schreef Wombcat het volgende:
Tsja, als je elke keer op de slotklim op achterstand wordt gereden, dan rijden die anderen dus harder omhoog. Het is best lastig wegrijden van iemand die harder omhoog rijdt dan jij. Dat kan alleen als ze zoals Contador en Schleck een paar jaar geleden elkaar eens diep in de ogen kijken en kijken wie het langzaamste omhoog kan rijden, terwijl ze even niet op de rest letten, omdat ze die er toch wel weer af rijden als het moet.
Als je écht wil, lukt dat heus wel hoor. Zat middengebergte in Frankrijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat is ook meteen het hele punt. In Frankrijk kun je maar in een aantal delen van het land een zwaar parcours uittekenen terwijl dat in Italië (en ook Spanje) in het hele land mogelijk is.
De dag daarna ging Contador als een gek aanvallen op een klimmetje van tweede categorie, in een vergelijkbare finale als vandaag. Het ligt voor een groot deel gewoon aan de renners.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef Chiappucci het volgende:
Zo'n laatste 20 km als vandaag zul je in de Tour nooit zien. Kan me alleen die aankomst van 2011 in Pinerolo herinneren, maar die lag dan ook niet geheel toevallig in Italië
Zeker, vorm is wel goed. Al gaan we dat natuurlijk pas echt zien bij de eerste echte klim.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mooi van Gesink dat hij weer makkelijk kon aansluiten. Hup!
quote:Luca Scinto doet een duit in het zakje: "Anglosaxons think they can teach us #cycling but that's not the way a team should ride. Chasing Taborre a nosense".
twitter:Amstelgoldrace twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 10:26:07Sandy Casar heeft bij val in Giro een breukje in handwortelbeentje opgelopen. Hij stapt niet meer op en moet 3 weken herstellen. #wielrennen reageer retweet
Best sneu. Zijn hoop om drie grote rondes in één seizoen te rijden al na drie dagen bekeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:28 schreef Pino112 het volgende:
Amstelgoldrace twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 10:26:07
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:40 schreef Chiappucci het volgende:
Zag vanochtend nog een mooie foto van Lammertink die de gevallen Bennett overeind helpt. Zou iemand die kunnen plaatsen?
Wat wel gezegd moet worden, is dat de fiets van Lammertink gewoon onder Bennett ligt, dus wilde hij zelf wegkomen moest hij Bennett wel eerst overeind helpenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Top![]()
Toch een mooi staaltje van collegialiteit.
Dit ja. Op tv zag je dat hij eerst enkel zijn fiets onder Bennett vandaan wilde trekken, maar toen dit niet lukte ging ie 'm maar helpenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat wel gezegd moet worden, is dat de fiets van Lammertink gewoon onder Bennett ligt, dus wilde hij zelf wegkomen moest hij Bennett wel eerst overeind helpen
Dezelfde tijd toen ze alleen nog voor renners uit het Baskenland gingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef franklop het volgende:
waar is de tijd gebleven dat Euskaltel alleen aanviel in etappes in het hooggebergte
Toen hadden ze iets betere renners en iets betere doping.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef franklop het volgende:
waar is de tijd gebleven dat Euskaltel alleen aanviel in etappes in het hooggebergte
Dat is dan gewoon pech. Kan gebeuren. Maar ik kan het me moeilijker voorstellen dat dit bijvoorbeeld SKY overkomt, of in het verleden de ploeg van Armstrong. Alles was altijd onder controle.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens Kruijswijk nam hij gisteren in de bewuste bocht juist geen risico's, maar gleed z'n voorwiel plots weg op een glad stuk asfalt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:33 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon pech. Kan gebeuren. Maar ik kan het me moeilijker voorstellen dat dit bijvoorbeeld SKY overkomt, of in het verleden de ploeg van Armstrong. Alles was altijd onder controle.
Jaja, ik zat ook aan die val van armstrong te denken. Maar dat was ook dan zonder erg. Individueel maakte hij heel af en toe wel eens foutjes, maar als ploeg kan ik het me niet herinneren. Ook bij SKY niet nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar verder heb je wel gelijk ja. Bij Rabo/Blanco komt het allemaal net wat te vaak voor om het gewoon pech te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |